Започна кандидатстването за "Рекламна академия 2019"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Започна кандидатстването за "Рекламна академия 2019"

Участниците в миналогодишното издание на "Рекламна академия"

Започна кандидатстването за "Рекламна академия 2019"

Крайният срок за записване на студенти е 11 февруари

4506 прочитания

Участниците в миналогодишното издание на "Рекламна академия"

© НБУ


Студенти с интерес към рекламата и маркетинга могат да се включват в шестото издание на инициативата "Рекламна академия". Събитието цели да срещне младите таланти с представители от агенции и рекламодатели и заедно да работят по изготвянето на реални рекламни кампании. "Рекламна академия" ще се проведе между 12 и 15 февруари, а организатори и тази година са Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

В първия ден от академията всички одобрени участници ще преминат през практически обучения, водени от комуникационни специалисти от различни бизнеси. Именно те ще бъдат и ментори на студентите през следващите два дни от събитието, когато ще бъдат разделени на екипи и ще изготвят кампания по реален бриф от рекламодател. Екипите ще бъдат съставени от между 8 и 10 човека, а в последния ден от събитието 5 отбора финалисти ще представят проектите си пред голямото жури и един от тях ще бъде избран за победител.

Партньори на инициативата и ментори на участниците са представители на някои от най-големите агенции в България, сред които Saatchi & Saatchi Sofia, Publicis Groupe Digital, Noble Graphics, "Графити ББДО", All Channels Advertising, Havas, reforma, Tribal Worldwide София, The Smarts, Garlic, New Moment New Ideas, Nitram, Standpoint Media, Next Consult, MullenLowe Swing, Publicis Group Bulgaria. Сред рекламодателите, част от "Рекламна академия 2019", са Coca-Cola, "Белла", А1, ОББ, Actavis, ОМК, Intersnack и "Девин".

Кандидатстването в инициативата е отворено до 11 февруари. В нея могат да се включат студенти независимо от годината на обучение или специалността им, като за целта трябва да попълнят онлайн формуляра за участие. За студенти от НБУ участието в "Рекламна академия" е безплатно, а останалите трябва да заплатят такса от 150 лв.

Студенти с интерес към рекламата и маркетинга могат да се включват в шестото издание на инициативата "Рекламна академия". Събитието цели да срещне младите таланти с представители от агенции и рекламодатели и заедно да работят по изготвянето на реални рекламни кампании. "Рекламна академия" ще се проведе между 12 и 15 февруари, а организатори и тази година са Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

В първия ден от академията всички одобрени участници ще преминат през практически обучения, водени от комуникационни специалисти от различни бизнеси. Именно те ще бъдат и ментори на студентите през следващите два дни от събитието, когато ще бъдат разделени на екипи и ще изготвят кампания по реален бриф от рекламодател. Екипите ще бъдат съставени от между 8 и 10 човека, а в последния ден от събитието 5 отбора финалисти ще представят проектите си пред голямото жури и един от тях ще бъде избран за победител.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK