Започна кандидатстването за "Рекламна академия 2019"

Крайният срок за записване на студенти е 11 февруари

Участниците в миналогодишното издание на "Рекламна академия"
Участниците в миналогодишното издание на "Рекламна академия"    ©  НБУ
Участниците в миналогодишното издание на "Рекламна академия"
Участниците в миналогодишното издание на "Рекламна академия"    ©  НБУ

Студенти с интерес към рекламата и маркетинга могат да се включват в шестото издание на инициативата "Рекламна академия". Събитието цели да срещне младите таланти с представители от агенции и рекламодатели и заедно да работят по изготвянето на реални рекламни кампании. "Рекламна академия" ще се проведе между 12 и 15 февруари, а организатори и тази година са Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

В първия ден от академията всички одобрени участници ще преминат през практически обучения, водени от комуникационни специалисти от различни бизнеси. Именно те ще бъдат и ментори на студентите през следващите два дни от събитието, когато ще бъдат разделени на екипи и ще изготвят кампания по реален бриф от рекламодател. Екипите ще бъдат съставени от между 8 и 10 човека, а в последния ден от събитието 5 отбора финалисти ще представят проектите си пред голямото жури и един от тях ще бъде избран за победител.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се