С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 фев 2019, 15:27, 3439 прочитания

Започна кандидатстването за "Рекламна академия 2019"

Крайният срок за записване на студенти е 11 февруари

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Студенти с интерес към рекламата и маркетинга могат да се включват в шестото издание на инициативата "Рекламна академия". Събитието цели да срещне младите таланти с представители от агенции и рекламодатели и заедно да работят по изготвянето на реални рекламни кампании. "Рекламна академия" ще се проведе между 12 и 15 февруари, а организатори и тази година са Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

В първия ден от академията всички одобрени участници ще преминат през практически обучения, водени от комуникационни специалисти от различни бизнеси. Именно те ще бъдат и ментори на студентите през следващите два дни от събитието, когато ще бъдат разделени на екипи и ще изготвят кампания по реален бриф от рекламодател. Екипите ще бъдат съставени от между 8 и 10 човека, а в последния ден от събитието 5 отбора финалисти ще представят проектите си пред голямото жури и един от тях ще бъде избран за победител.


Партньори на инициативата и ментори на участниците са представители на някои от най-големите агенции в България, сред които Saatchi & Saatchi Sofia, Publicis Groupe Digital, Noble Graphics, "Графити ББДО", All Channels Advertising, Havas, reforma, Tribal Worldwide София, The Smarts, Garlic, New Moment New Ideas, Nitram, Standpoint Media, Next Consult, MullenLowe Swing, Publicis Group Bulgaria. Сред рекламодателите, част от "Рекламна академия 2019", са Coca-Cola, "Белла", А1, ОББ, Actavis, ОМК, Intersnack и "Девин".

Кандидатстването в инициативата е отворено до 11 февруари. В нея могат да се включат студенти независимо от годината на обучение или специалността им, като за целта трябва да попълнят онлайн формуляра за участие. За студенти от НБУ участието в "Рекламна академия" е безплатно, а останалите трябва да заплатят такса от 150 лв.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 2326 прочитания

Този път има силна конкуренция за директор на БНР 3 Този път има силна конкуренция за директор на БНР

Седем кандидати са подали документи в конкурса за предсрочния избор, след като СЕМ отстрани Светослав Костов след шумен скандал

5 дек 2019, 2467 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
"БТВ медиа груп" с ръст на приходите и печалбата през 2018 г.

Групата отчита спад в печалбата за последното тримесечие

Още от Капитал
Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

Анестезиолозите на алианса

Лидерската среща на НАТО в Лондон се проведе "на обезболяващи", позаглади противоречията и отложи решаването на фундаменталните проблеми за по-късно

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

Звуковата терапия на Стейси Кент

What a Wonderful World: певицата за нуждата да имаме споделени преживявания в кризисно време

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10