С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
5 фев 2019, 15:27, 3162 прочитания

Започна кандидатстването за "Рекламна академия 2019"

Крайният срок за записване на студенти е 11 февруари

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Студенти с интерес към рекламата и маркетинга могат да се включват в шестото издание на инициативата "Рекламна академия". Събитието цели да срещне младите таланти с представители от агенции и рекламодатели и заедно да работят по изготвянето на реални рекламни кампании. "Рекламна академия" ще се проведе между 12 и 15 февруари, а организатори и тази година са Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

В първия ден от академията всички одобрени участници ще преминат през практически обучения, водени от комуникационни специалисти от различни бизнеси. Именно те ще бъдат и ментори на студентите през следващите два дни от събитието, когато ще бъдат разделени на екипи и ще изготвят кампания по реален бриф от рекламодател. Екипите ще бъдат съставени от между 8 и 10 човека, а в последния ден от събитието 5 отбора финалисти ще представят проектите си пред голямото жури и един от тях ще бъде избран за победител.


Партньори на инициативата и ментори на участниците са представители на някои от най-големите агенции в България, сред които Saatchi & Saatchi Sofia, Publicis Groupe Digital, Noble Graphics, "Графити ББДО", All Channels Advertising, Havas, reforma, Tribal Worldwide София, The Smarts, Garlic, New Moment New Ideas, Nitram, Standpoint Media, Next Consult, MullenLowe Swing, Publicis Group Bulgaria. Сред рекламодателите, част от "Рекламна академия 2019", са Coca-Cola, "Белла", А1, ОББ, Actavis, ОМК, Intersnack и "Девин".

Кандидатстването в инициативата е отворено до 11 февруари. В нея могат да се включат студенти независимо от годината на обучение или специалността им, като за целта трябва да попълнят онлайн формуляра за участие. За студенти от НБУ участието в "Рекламна академия" е безплатно, а останалите трябва да заплатят такса от 150 лв.


Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Трусовете на продуцентския пазар 1 Трусовете на продуцентския пазар

Новият телевизионен сезон започва без някои ключови предавания

19 юли 2019, 2540 прочитания

ГЕРБ вкара още един свой човек в СЕМ 2 ГЕРБ вкара още един свой човек в СЕМ

След избора на Галина Георгиева през следващите пет години управляващите ще имат пълно мнозинство в медийния регулатор

17 юли 2019, 1772 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
"БТВ медиа груп" с ръст на приходите и печалбата през 2018 г.

Групата отчита спад в печалбата за последното тримесечие

Още едни желаещи да строят небостъргач в София

Група пловдивско-джебелски строителни предприемачи с планове за 90-метрова сграда в "Дружба 2"

Дунав не ни вълнува

България не се възползва от реката и регионите там са сред най-бедните в цяла Европа

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Чичо Томасовата България

Американският писател Томас Макгонигъл за спомените от НРБ и романа си за Никола Петков

Бързи, смели, бременни

За остарелите представи и новите проучвания, които доказват ползите от физическата активност и по време на беременността