"БТВ медиа груп" с ръст на приходите и печалбата през 2018 г.

Групата отчита спад в печалбата за последното тримесечие

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"БТВ медиа груп" отича стабилен ръст на годишните приходи и не толкова силно последно тримесечие на 2018 г. Това стана ясно от публикувания в сряда официален отчет на компанията майка на българската група - Central European Media Enterprises (CME), в която най-голям акционер е американският телекомуникационен гигант AT&T.

В края на януари тази година компанията обяви, че се отказва от сделката за продажба на бизнеса си в Словения, чийто купувач беше Slovenia Broadband. Затова и в отчета на групата присъства бизнесът й там, който заедно с този в България остава най-малкият от всички държави, където CME оперира, сред които още са Чехия, Словакия и Румъния.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina

    От графиките се вижда, че bTV перманентно е най-лошо представящата се медийна компания в регионалното портфолио на СМЕ. А за зрителите това е очевидно от все по-евтините, кичозни и еднообразни продукции в ефира на телевизията. Дори студиото на новините на bTV вече се състои от едно бюро зад което има чаршаф на който върви размазан запис на стария newsroom. Дали нямат пари, или просто толкова могат меринджеите - явно е комбинация и от двете, но е факт че NOVA дръпна напред благодарение на тоталния застой в bTV.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал