Дигиталните агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Дигиталните агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си

Pexels

Дигиталните агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си

Компаниите целят разширяване на услугите и да привличане на големи клиенти

5216 прочитания

Pexels

© Pexels


Базираните в Пловдив дигитални агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си и вече ще работят на българския пазар под бранда Seomax. Фирмата ще оперира през дружеството "Тендрик ООД", в което вече с равна собственост са Петър Дяксов и Любомир Атанасов. Целта на сделката е двете агенции да обединят експертизата си и да предлагат по-широки дигитални услуги на клиентите си.

Seomax и Tendrik отварят врати през 2015 г. и през годините се специализират в разработването на сайтове и онлайн магазини, управление на дигитална реклама, дизайн и брандинг. Агенцията Seomax оперира през дружеството "Интернет медиа груп", което за 2017 г. генерира 105 хил. лв. приходи и 8 хил. лв. печалба. С приходи от 115 хил. лв. и 26 хил. лв. печалба приключва същия период "Тендрик ЕООД".

Процесът по сливане

Желанието да развиват бизнесите си и да разполагат с ресурси за обслужването на големи клиенти подтиква собствениците към решението да слеят двете агенции. По думите им едно от най-големите притеснения в процеса е било сработването на двата екипа. "За съжаление се наложи и да освободим 10% от проектите ни, за да имаме възможност да преорганизираме процесите си в края на 2018 г.", разказва пред "Капитал" Петър Дяксов от Tendrik.

Клиентите на пловдивските Seomax и Tendrik от своя страна са били информирани за сливането още месеци преди официално да го обявят и според Дяксов се оценили възможността да работят с по-голям екип и ноу-хау в областта на дигиталния маркетинг. Към края на 2018 г. в портфолиото на агенциите влизат рекламодателите Saint-Gobain, Magniflex, iSleep, Шато Копса, Венера Козметикс, Markita, Cooolbox и др.

Общи цели

Екипът на новата агенция Seomax наброява вече 20 човека и е разделен в направления уеб разработка, дизайн, дигитален маркетинг, SEO, продажби и акаунт мениджмънт. Сред ползите за сливане на бизнесите им собствениците посочват по-широката експертиза, възможността за поемане на големи проекти и повече ресурси за обучения и развитие на екипа. "Успешните дигитални агенции работят с по-големи бюджети, от които могат да извадят по-добра обратна връзка за това дали една кампания е успешна или не. Дали дадена техника работи и за кой клиент би допринесла с успех. По-малките агенции не могат да достигнат до тези изводи, работейки с малки рекламни бюджети", допълва още Петър Дяксов.

Основен фокус на Seomax към момента е стабилизиране на компанията след сливането и разрастване на екипа, след което ще насочат усилия към излизане на европейски пазари, където вече изграждат канали за работа.

Любомир Атанасов (отляво) и Петър Дяксов, собственици на Seomax

Базираните в Пловдив дигитални агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си и вече ще работят на българския пазар под бранда Seomax. Фирмата ще оперира през дружеството "Тендрик ООД", в което вече с равна собственост са Петър Дяксов и Любомир Атанасов. Целта на сделката е двете агенции да обединят експертизата си и да предлагат по-широки дигитални услуги на клиентите си.

Seomax и Tendrik отварят врати през 2015 г. и през годините се специализират в разработването на сайтове и онлайн магазини, управление на дигитална реклама, дизайн и брандинг. Агенцията Seomax оперира през дружеството "Интернет медиа груп", което за 2017 г. генерира 105 хил. лв. приходи и 8 хил. лв. печалба. С приходи от 115 хил. лв. и 26 хил. лв. печалба приключва същия период "Тендрик ЕООД".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK