Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
10 фев 2019, 13:50, 4250 прочитания

Дигиталните агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си

Компаниите целят разширяване на услугите и да привличане на големи клиенти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Базираните в Пловдив дигитални агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си и вече ще работят на българския пазар под бранда Seomax. Фирмата ще оперира през дружеството "Тендрик ООД", в което вече с равна собственост са Петър Дяксов и Любомир Атанасов. Целта на сделката е двете агенции да обединят експертизата си и да предлагат по-широки дигитални услуги на клиентите си.

Seomax и Tendrik отварят врати през 2015 г. и през годините се специализират в разработването на сайтове и онлайн магазини, управление на дигитална реклама, дизайн и брандинг. Агенцията Seomax оперира през дружеството "Интернет медиа груп", което за 2017 г. генерира 105 хил. лв. приходи и 8 хил. лв. печалба. С приходи от 115 хил. лв. и 26 хил. лв. печалба приключва същия период "Тендрик ЕООД".


Процесът по сливане

Желанието да развиват бизнесите си и да разполагат с ресурси за обслужването на големи клиенти подтиква собствениците към решението да слеят двете агенции. По думите им едно от най-големите притеснения в процеса е било сработването на двата екипа. "За съжаление се наложи и да освободим 10% от проектите ни, за да имаме възможност да преорганизираме процесите си в края на 2018 г.", разказва пред "Капитал" Петър Дяксов от Tendrik.

Клиентите на пловдивските Seomax и Tendrik от своя страна са били информирани за сливането още месеци преди официално да го обявят и според Дяксов се оценили възможността да работят с по-голям екип и ноу-хау в областта на дигиталния маркетинг. Към края на 2018 г. в портфолиото на агенциите влизат рекламодателите Saint-Gobain, Magniflex, iSleep, Шато Копса, Венера Козметикс, Markita, Cooolbox и др.



Общи цели

Екипът на новата агенция Seomax наброява вече 20 човека и е разделен в направления уеб разработка, дизайн, дигитален маркетинг, SEO, продажби и акаунт мениджмънт. Сред ползите за сливане на бизнесите им собствениците посочват по-широката експертиза, възможността за поемане на големи проекти и повече ресурси за обучения и развитие на екипа. "Успешните дигитални агенции работят с по-големи бюджети, от които могат да извадят по-добра обратна връзка за това дали една кампания е успешна или не. Дали дадена техника работи и за кой клиент би допринесла с успех. По-малките агенции не могат да достигнат до тези изводи, работейки с малки рекламни бюджети", допълва още Петър Дяксов.

Основен фокус на Seomax към момента е стабилизиране на компанията след сливането и разрастване на екипа, след което ще насочат усилия към излизане на европейски пазари, където вече изграждат канали за работа.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ваксина срещу комуникационна криза Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

27 мар 2020, 1101 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (24 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (24 март)

Рекламните фестивали ФАРА и Cannes Lions се отлагат; Telenor лансира кампания с домашни видеа; Призивите за дистанциране на компаниите и др.

24 мар 2020, 1408 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 февруари)

Рекламно послание донесе на Metro глоба 14.97 млн. лв.; "БТВ медиа груп" с ръст на приходите и печалбата през 2018 г.; Дигиталните агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си; Българин получи голяма награда за визуалните ефекти в реклама с Елтън Джон и др.

Още от Капитал
Спокойно, имам авариен фонд

Поддържането на портфейл с ликвидни активи е важно при възникване на непредвидени ситуации

Колко ще продължи?

Има различни сценарии за край на здравната криза, всички с не особено далечен хоризонт

Режим домашен офис или какво разказват хората за живота в епидемия из Европа

Няколко души споделиха пред "Капитал" какъв е новият ритъм на живот в Испания, Англия, Австрия, Германия и Франция и какви са техните опасения за бъдещето

Бушоните срещу икономическия шок

Страната влиза в кризата с прилични финансови буфери, но те бързо могат да се стопят. На какво може да разчита бизнесът

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10