С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
10 фев 2019, 13:50, 3366 прочитания

Дигиталните агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си

Компаниите целят разширяване на услугите и да привличане на големи клиенти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Базираните в Пловдив дигитални агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си и вече ще работят на българския пазар под бранда Seomax. Фирмата ще оперира през дружеството "Тендрик ООД", в което вече с равна собственост са Петър Дяксов и Любомир Атанасов. Целта на сделката е двете агенции да обединят експертизата си и да предлагат по-широки дигитални услуги на клиентите си.

Seomax и Tendrik отварят врати през 2015 г. и през годините се специализират в разработването на сайтове и онлайн магазини, управление на дигитална реклама, дизайн и брандинг. Агенцията Seomax оперира през дружеството "Интернет медиа груп", което за 2017 г. генерира 105 хил. лв. приходи и 8 хил. лв. печалба. С приходи от 115 хил. лв. и 26 хил. лв. печалба приключва същия период "Тендрик ЕООД".


Процесът по сливане

Желанието да развиват бизнесите си и да разполагат с ресурси за обслужването на големи клиенти подтиква собствениците към решението да слеят двете агенции. По думите им едно от най-големите притеснения в процеса е било сработването на двата екипа. "За съжаление се наложи и да освободим 10% от проектите ни, за да имаме възможност да преорганизираме процесите си в края на 2018 г.", разказва пред "Капитал" Петър Дяксов от Tendrik.

Клиентите на пловдивските Seomax и Tendrik от своя страна са били информирани за сливането още месеци преди официално да го обявят и според Дяксов се оценили възможността да работят с по-голям екип и ноу-хау в областта на дигиталния маркетинг. Към края на 2018 г. в портфолиото на агенциите влизат рекламодателите Saint-Gobain, Magniflex, iSleep, Шато Копса, Венера Козметикс, Markita, Cooolbox и др.



Общи цели

Екипът на новата агенция Seomax наброява вече 20 човека и е разделен в направления уеб разработка, дизайн, дигитален маркетинг, SEO, продажби и акаунт мениджмънт. Сред ползите за сливане на бизнесите им собствениците посочват по-широката експертиза, възможността за поемане на големи проекти и повече ресурси за обучения и развитие на екипа. "Успешните дигитални агенции работят с по-големи бюджети, от които могат да извадят по-добра обратна връзка за това дали една кампания е успешна или не. Дали дадена техника работи и за кой клиент би допринесла с успех. По-малките агенции не могат да достигнат до тези изводи, работейки с малки рекламни бюджети", допълва още Петър Дяксов.

Основен фокус на Seomax към момента е стабилизиране на компанията след сливането и разрастване на екипа, след което ще насочат усилия към излизане на европейски пазари, където вече изграждат канали за работа.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Най-важните бизнес новини: всяка сутрин и вечер в мобилното приложение "Kапитал PRO" Най-важните бизнес новини: всяка сутрин и вечер в мобилното приложение "Kапитал PRO"

Четете бизнес, икономическа, международна и политическа информация в нов удобен формат на своя телефон

10 окт 2019, 1321 прочитания

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов 1 СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов

Това е първата стъпка за разрешаване на кризата в БНР, следващата седмица се чака окончателно прекратяване на мандата

9 окт 2019, 1792 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 февруари)

Рекламно послание донесе на Metro глоба 14.97 млн. лв.; "БТВ медиа груп" с ръст на приходите и печалбата през 2018 г.; Дигиталните агенции Seomax и Tendrik сливат бизнесите си; Българин получи голяма награда за визуалните ефекти в реклама с Елтън Джон и др.

Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов