Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 фев 2019, 17:10, 5122 прочитания

Кампания за маргарин спечели "Рекламна академия 2019"

Всички участници разработиха проекти за лансирането на нови продукти и услуги на пазара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Общо пет отбора стигнаха до финала на инициативата "Рекламна академия 2019", която цели да въведе младите таланти в комуникационния бизнес и да ги запознае с процеса по създаване на рекламна кампания. Събитието се проведе между 12 и 15 февруари в Нов български университет (НБУ) за шеста поредна година, като сред организаторите бяха още Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР). В тазгодишното издание се включиха общо 202-ма студенти, които бяха разделени на 20 отбора.

През първия ден на "Рекламна академия 2019" представителите на бизнеса показаха на студентите предизвикателства от практиката, разказаха за проблемите, които решават конкретни техни кампании, целите зад тях и постигнатите резултати.


През втория и третия ден екипите работеха върху създаването на цялостна комуникационна кампания по предварително зададен бриф, включващ лансирането на нов продукт или услуга. Казусите бяха разделени в пет категории: "Храни и напитки", "Банки и небанкови финансови услуги", "Телекомуникации", "Ритейл" и "Лекарства и хранителни добавки". При изготвянето на проектите студентите бяха ръководени от ментори, част от рекламни агенции и рекламодатели.

Победителят

В края на "Рекламна академия 2019" бяха избрани пет отбора финалисти, по един от всяка категория, които представиха кампаниите си пред публиката. Големият победител в шестото издание на инициативата стана екип 3 от сектор "Храни и напитки" с ментори Мартин Димитров от рекламната агенция Nitram и Димитър Стаматов от "Белла". Студентите представиха комуникационна стратегия за лансиране на нов продукт на пазара - маргарин "Мазало". Кампанията се развива под мотото "Правим сутрешното мазало вкусно" с идеята, че сутрините обикновено са натоварени за потребителите, които трябва за малко време да свършат много неща. В тази тематика екипът представи и две разфасовки на продукта – голямо "Мазало" и малко "Мазало", а кампанията се развива в телевизия, външна реклама и Facebook.



Кампания за маргарин спечели "Рекламна академия 2019"



Финалистите

В категория "Банки и небанкови финансови услуги" за победител беше избран отбор 11, който представи кампания за нова кредитна карта Travel Buddy, насочена към хора, които обичат да пътуват. С нея те получават отстъпки при покупка на билети за себе си и още петима приятели, затова и мотото на кампанията е "Всичките ти близки с теб и твоята карта". Рекламните видеа представят именно удоволствието от това да пътуваш с голяма група приятели. Ментори на екипа бяха Георги Златков от агенцията The Smarts и Росен Мисов от БАР.

Кампания за маргарин спечели "Рекламна академия 2019"



До финала стигна и отбор 11 от сектор "Телекомуникации", който представи кампания за електронния магазин на А1, която цели да увеличи подписването и преподписването на договори онлайн. Фокусът им е да пренесат човешкия фактор при продажбите в дигиталното пространство. Кампанията е озаглавена "Здравей, аз съм Ана" и представя онлайн консултант, който навигира клиентите в процеса на подписване на договор. Ментори бяха Николай Караджов от Saatchi&Saatchi Sofia и Мартина Тодорова от A1.

Кампания за маргарин спечели "Рекламна академия 2019"



В категория "Ритейл" беше отличен екип 16 с премиум продукта си чай от матча. За лансирането на създадения от тях бранд Kenko, името на който на японски означава здраве, отборът представи кампания, фокусирана върху енергията, която продуктът дава. Тя започва с тийзър "Намери неизвестното" в уравнението "Енергия = Х". Вторият етап на кампанията е разкриването на продукта Kenko. Ментори на отбора бяха Веселин Захариев от Tribal Worldwide Sofia и Христо Кенански от "Девин".

Кампания за маргарин спечели "Рекламна академия 2019"



Кампанията на отбор 19 от сектор "Лекарства и хранителни добавки" е с фокус лансирането на нов вид хидратираща хранителна добавка за жени. Слоганът "Разкрий естествената си красота" продължава идеята за това, че жените не трябва да прикриват чертите си с грим или ефекти на снимките си. Затова и една от идеите на екипа е продуктът да бъде представен на лансиращо събитие – ревю с модели без грим. Антон Георгиев от Havas и Гергана Димова от "Актавис" бяха ментори на отбора.

Кампания за маргарин спечели "Рекламна академия 2019"


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 1024 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 1507 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 февруари)

КЗК наложи 2.6 млн. лева глоби за имитация на кафе Nova Brasilia; Новата агенция proof. разраства екипа и портфолиото си от клиенти; Xplora поема дигиталното обслужване на Aladin Foods; IKEA празнува Св. Валентин и др.

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10