Новият брой: Пътят към Европа
Close

Новите дрехи на Vogue

Американската медийна група Condé Nast променя бизнес модела си в опит да спаси печатните си издания

Модното списание Vogue разраства онлайн присъствието си с нов B2B продукт
Модното списание Vogue разраства онлайн присъствието си с нов B2B продукт
Модното списание Vogue разраства онлайн присъствието си с нов B2B продукт    ©  Shutterstock
Модното списание Vogue разраства онлайн присъствието си с нов B2B продукт    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Едва 5.2% от глобалните рекламни инвестиции през 2017 г. са насочени към списания, като делът им в медийния микс намалява с всяка следваща година. През 2020 г. прогнозата на медийната агенция Zenith е, че списанията ще успеят да привлекат едва 3.8% от рекламните капиталовложения. Потребителите вече са основно онлайн, а печатните издания имат по-скоро колекционерска стойност, отколкото практична. Затова и оцеляването на големите издателства зависи най-вече от бързата им реакция в посока пълна промяна на бизнес модела, така че да могат да предложат изцяло ново преживяване на читателите си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар