С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
28 фев 2019, 17:05, 4178 прочитания

Агенцията Noble Graphics с нов трети творчески директор

Пенко Котов се присъединява към екипа на Марсел Леви и Мария Милушева

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българската рекламна агенция Noble Graphics има трети творчески директор. Позицията вече се заема и от Пенко Котов, който преди това в продължение на пет години оглавява екипа на копирайтърите в компанията. Според Noble Graphics увеличението в състава на творческите директори гарантира специално внимание към проектите на клиентите от портфолиото.

Същата позиция в агенцията заема и Марсел Леви през 2006 г., а седем години по-късно към екипа се присъединява и Мария Милушева. Преди да стане част от Noble Graphics пък, Котов е бил копирайтър в агенциите New Moment Sofia и Ogilvy. "Творческите директори са хората, които носят отговорността за успеха на нашите клиенти и моделират образа, характера и поведението на марките, които Noble Graphics изгражда", коментира за "Капитал" Чавдар Кенаров, съдружник в агенцията.


Като творчески директор Пенко Котов ще се стреми към международни отличия, като по думите му българската реклама трябва да се конкурира не на локално, а на световно ниво. "В работата с клиентите и в комуникацията към потребителите няма по-скъпа и чуплива стока от доверието. Затова рекламата трябва да бъде честна и в това може да се крие най-голямата ѝ сила", казва още той.

Сред клиентите на Noble Graphics са Банка ДСК, "Карлсберг България", Kaufland и WWF, чиито рекламни кампании събраха редица награди в последното издание на конкурса за рекламна ефективност "Effie България", a компанията спечели и отличието "Най-ефективна агенция за 2018 г.".


Тримата творчески директори ще работят заедно върху кампаниите на рекламодатели, като по думите на Мария Милушева силната им страна е именно в обединението на стратегическите и творческите им умения. Според Марсел Леви пък човешкият капитал е най-важен в развитието на рекламния бизнес. "Въпреки че има агенции, които инвестират в изкуствен интелект, ние в Noble залагаме на развитието на талантите си. Може всички да говорят за технологии, но те са безпомощни без правилните хора", обяснява той.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември)

All Channels Communication Group създаде звено за медиа планиране и купуване Connected; "Нова тв" ще може да купи малкия дял в "Нет инфо" и още

17 сеп 2019, 919 прочитания

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 4080 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (5 март)

Агенцията Noble Graphics с нов трети творчески директор; Избраха победителите в конкурса Young Lions Bulgaria 2019; Участвайте в проекта "Европа говори"; Откъде идват парите на Домусчиев за "Нова" и др.

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

Училище в облака

Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

Разходка в Прага

Бира, трева и музеи. Из града, който "те сграбчва за реверите и не те пуска да си отидеш"

Книга: Иън Макюън - "Машини като мен"

Най-новият роман на популярния британски писател