С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
28 фев 2019, 17:05, 4818 прочитания

Агенцията Noble Graphics с нов трети творчески директор

Пенко Котов се присъединява към екипа на Марсел Леви и Мария Милушева

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българската рекламна агенция Noble Graphics има трети творчески директор. Позицията вече се заема и от Пенко Котов, който преди това в продължение на пет години оглавява екипа на копирайтърите в компанията. Според Noble Graphics увеличението в състава на творческите директори гарантира специално внимание към проектите на клиентите от портфолиото.

Същата позиция в агенцията заема и Марсел Леви през 2006 г., а седем години по-късно към екипа се присъединява и Мария Милушева. Преди да стане част от Noble Graphics пък, Котов е бил копирайтър в агенциите New Moment Sofia и Ogilvy. "Творческите директори са хората, които носят отговорността за успеха на нашите клиенти и моделират образа, характера и поведението на марките, които Noble Graphics изгражда", коментира за "Капитал" Чавдар Кенаров, съдружник в агенцията.


Като творчески директор Пенко Котов ще се стреми към международни отличия, като по думите му българската реклама трябва да се конкурира не на локално, а на световно ниво. "В работата с клиентите и в комуникацията към потребителите няма по-скъпа и чуплива стока от доверието. Затова рекламата трябва да бъде честна и в това може да се крие най-голямата ѝ сила", казва още той.

Сред клиентите на Noble Graphics са Банка ДСК, "Карлсберг България", Kaufland и WWF, чиито рекламни кампании събраха редица награди в последното издание на конкурса за рекламна ефективност "Effie България", a компанията спечели и отличието "Най-ефективна агенция за 2018 г.".


Тримата творчески директори ще работят заедно върху кампаниите на рекламодатели, като по думите на Мария Милушева силната им страна е именно в обединението на стратегическите и творческите им умения. Според Марсел Леви пък човешкият капитал е най-важен в развитието на рекламния бизнес. "Въпреки че има агенции, които инвестират в изкуствен интелект, ние в Noble залагаме на развитието на талантите си. Може всички да говорят за технологии, но те са безпомощни без правилните хора", обяснява той.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари)

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама; За по-строг контрол върху сайтовете за онлайн продажби; Facebook спира да сподeля данни за устройствата на потребителите; Мухлясалият бургер на Burger King и др.

25 фев 2020, 677 прочитания

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама 1 Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 2858 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (5 март)

Агенцията Noble Graphics с нов трети творчески директор; Избраха победителите в конкурса Young Lions Bulgaria 2019; Участвайте в проекта "Европа говори"; Откъде идват парите на Домусчиев за "Нова" и др.

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

Нова книга: "Математика на живот и смърт" от Кит Йейтс

Истории за ключовата роля на математиката от съдебната зала до медицината и изборите ни в живота

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10