С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
28 фев 2019, 17:05, 4445 прочитания

Агенцията Noble Graphics с нов трети творчески директор

Пенко Котов се присъединява към екипа на Марсел Леви и Мария Милушева

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българската рекламна агенция Noble Graphics има трети творчески директор. Позицията вече се заема и от Пенко Котов, който преди това в продължение на пет години оглавява екипа на копирайтърите в компанията. Според Noble Graphics увеличението в състава на творческите директори гарантира специално внимание към проектите на клиентите от портфолиото.

Същата позиция в агенцията заема и Марсел Леви през 2006 г., а седем години по-късно към екипа се присъединява и Мария Милушева. Преди да стане част от Noble Graphics пък, Котов е бил копирайтър в агенциите New Moment Sofia и Ogilvy. "Творческите директори са хората, които носят отговорността за успеха на нашите клиенти и моделират образа, характера и поведението на марките, които Noble Graphics изгражда", коментира за "Капитал" Чавдар Кенаров, съдружник в агенцията.


Като творчески директор Пенко Котов ще се стреми към международни отличия, като по думите му българската реклама трябва да се конкурира не на локално, а на световно ниво. "В работата с клиентите и в комуникацията към потребителите няма по-скъпа и чуплива стока от доверието. Затова рекламата трябва да бъде честна и в това може да се крие най-голямата ѝ сила", казва още той.

Сред клиентите на Noble Graphics са Банка ДСК, "Карлсберг България", Kaufland и WWF, чиито рекламни кампании събраха редица награди в последното издание на конкурса за рекламна ефективност "Effie България", a компанията спечели и отличието "Най-ефективна агенция за 2018 г.".


Тримата творчески директори ще работят заедно върху кампаниите на рекламодатели, като по думите на Мария Милушева силната им страна е именно в обединението на стратегическите и творческите им умения. Според Марсел Леви пък човешкият капитал е най-важен в развитието на рекламния бизнес. "Въпреки че има агенции, които инвестират в изкуствен интелект, ние в Noble залагаме на развитието на талантите си. Може всички да говорят за технологии, но те са безпомощни без правилните хора", обяснява той.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки

Годината е динамична и успешна за професионалната общност

16 дек 2019, 610 прочитания

Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж

Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти

15 дек 2019, 1069 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (5 март)

Агенцията Noble Graphics с нов трети творчески директор; Избраха победителите в конкурса Young Lions Bulgaria 2019; Участвайте в проекта "Европа говори"; Откъде идват парите на Домусчиев за "Нова" и др.

Още от Капитал
Инвестбанк планира да излезе на борсата

Банката смята да покрие недостига след проверката на ЕЦБ със свеж капитал и конвертиране на дълг в акции

Букурещ - по-големият офис събрат

Румънската столица има по-ликвиден пазар, повече инвеститори и по-големи наематели

Любимата пица на София

Успехът на малката пицария Franco’s в центъра на града се крие в качествените продукти, добрата цена и бързото обслужване

"Светкавична война" увеличи отново парите за партиите

Увеличението на държавната субсидия ще разхлаби финансовата примка за опозицията

Не без сестра ми

Режисьорката Светла Цоцоркова за втория си пълнометражен филм "Сестра", който трупа награди преди българската премиера

Театър: "За едно явление от електричеството"

"Възраждане" променя камерното си пространство до неузнаваемост за пиесата по Чехов

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10