С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 яну 2020, 9:00, 3385 прочитания

Силната страна на All Digital e екипът

Управителите на агенцията - Людмил Георгиев и Дария Сърменова-Илиева, за плюсовете на цялостното дигитално обслужване

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Моля, представете агенцията, екипа и услугите на агенцията.

Дария: All Digital е най-новата дигитална агенция на българския комуникационен пазар. Амбицията ни е да предлагаме на клиентите си цялостно дигитално обслужване, което да включва услуги по електронна търговия, оптимизации, криейтив концепции, разработка на сайтове и апликации. Като дъщерно дружество на медийна агенция "Аргент" екипа на All Digital от вече 15 души сформирахме от дигиталните специалисти на агенцията и новоприсъединили се млади и амбициозни професионалисти. Идеята е да разширим спектъра на предлаганите досега услуги и да предлагаме всичко, което се отнася до цялостната дигитална комуникация на клиентите.

Людмил: Смисълът от така специализирана агенция е голям, тъй като все повече клиенти търсят пълно обслужване в дигиталната сфера. Те предпочитат да намират целия пакет от услуги на едно място. До момента основната практика е да се ползват няколко агенции за различните видове услуги. А несъмнено много по-лек и успешен е процесът, при който се работи с една-единствена агенция, която предлага всичко.


Кои са клиентите на агенцията?

Людмил: Клиенти на All Digital са Investbank, Miele, Bella Bulgaria, верига магазини "Фантастико", "Девин Минерална", "Девин Изворна", Sport Depot, Pernod Ricard Bulgaria, British American Tobacco и др.

Кои ваши отличия и мнения на клиенти са особено ценни за вас?

Дария: Всяко мнение и оценка на клиента е от огромно значение за нас. Независимо дали става дума за похвала или критика. В динамичната сфера, в която работим, всеки ден е изпълнен с нови предизвикателства, които носят със себе си успехи и уроци.



Какви са новостите, които ще предложите или вече предлагате на своите клиенти и на пазара

Людмил: Предвид че All Digital е агенция за цялостно дигитално обслужване, обикновено клиентите ни искат да се запознаят с креативния ни подход към зададена от тях задача. Разбира се, в зависимост от дефинираните цели на кампанията ние предлагаме това, което ще осигури тяхното постигане. В микса интегрираме както традиционни рекламни формати, така и всички новости, познати на пазара ни, а и извън него.

Търсят ли клиентите и възползват ли се от всички ваши услуги?

Дария: Смисълът на 360 дигитална агенция е именно това - клиентът да получава цялостна стратегия и реализацията й на едно място, без да е необходимо да я "накъсва" между различни изпълнители. По този начин ние изграждаме дълготрайни връзки с клиентите си и всяка следваща кампания е по-успешна от предходната.

Кои са силните страни на агенцията/групата?

Людмил: Силната страна на All Digital e екипът! Комбинацията от професионалисти, доказали се през годините в бранша, с нови, млади и амбициозни кадри, които са натрупали опит извън страната ни, е много печеливша. Възможността да предлагаме нестандартни подходи, които обаче да са подходящи за малък пазар като нашия, е от ключово значение за успех.

Вие ли избирате клиентите си?

Дария: За нас е важно да сме проактивни и когато видим възможност да предложим решение на някой клиент – действаме. Разбира се, имаме и клиенти, които заради успешното си партньорство с медийна агенция "Аргент" избират нас.

Как клиентите да извлекат максималното от своята агенция?

Дария: Необходимо е клиентът да знае, че е доверил кампанията си в ръцете на професионалисти, и да се вслушва в агенцията си. Разбира се, мнението на клиента винаги е на първо място и ние правим всичко възможно неговите идеи да "оживеят" под формата на успешна кампания. Въпреки че става дума за бизнес, ние се стремим да изграждаме приятелски отношения с клиентите си, които да развиваме за години напред.

Работите ли за чуждестранни пазари и по какви кампании?

Людмил: Въпреки че сме на пазара от скоро, All Digital вече успешно обслужва Sport Depot и на гръцкия пазар. Предвиждат се и кампании в други държави извън България, които са в процес на договаряне.

Какъв според вас ще бъде ръстът на комуникационните бюджети в страната през следващата година? Какви са тенденциите и има ли отличителен тренд?

Людмил: Специално в България предвид относително високата все още гледаемост на телевизия, която е функция на застаряващото ни население като демография, точката на пресичане, когато инвестициите в интернет ще прескочат телевизията, е все още някъде напред в бъдещето. Ако говорим за 10 години напред и вземем под внимание развитието на технологиите, не е изключено трендът да бъде в микса да присъства основно дигитална реклама. Все пак ако се върнем 10 години назад, можем да преценим, че изобщо не сме си говорили за такива неща.

Какво е вашето послание към клиентите, колегите, екипа ви?

Дария: Клиентите си, бъдещи и настоящи, бихме искали да посъветваме да бъдат малко по-смели. Никой не е оставил трайна следа, без да се осмели да излезе за малко от зоната си на комфорт. На колегите си пожелаваме успех, а на екипа си винаги казваме едно – няма нищо невъзможно!

КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри 1 Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри

Проучване показва какви са очакванията на талантите при влизане в рекламния бизнес

26 фев 2020, 876 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари)

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама; За по-строг контрол върху сайтовете за онлайн продажби; Facebook спира да сподeля данни за устройствата на потребителите; Мухлясалият бургер на Burger King и др.

25 фев 2020, 1281 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 януари)

Световните реклами и тенденции 2019/2020

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

Календар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10