С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 мар 2019, 12:27, 17750 прочитания

Новата Human рекламна агенция

Фокус на собствениците Константинос Пагидас и Константин Трендафилов са стратегическите комуникации

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
През последните няколко години гореща тема в рекламния бизнес е трансформацията. Новите навици на потребителите и начинът, по който използват медиите, принуди рекламодателите да променят комуникационните си стратегии, а агенциите от своя страна да разширят услугите в портфолиото си. Именно амбицията за надграждане на рекламната експертиза и промяна в начина, по който марките достигат до хората, поставя началото на новата агенция за пълно рекламно обслужване Human. Тя е изградена върху основата на дългогодишната дигитална агенция E-act, но в нея вече влиза нов собственик и творчески директор, екипът й значително се разширява, както и услугите, които предлага.

Основен двигател в Human са собствениците Константинос Пагидас (преди това собственик на E-act) и Константин Трендафилов, който също е и единият от двамата творчески директори в агенцията. Другата движеща фигура за комуникационните проекти в компанията е Александър Братимиров. Те започват да развиват Human в началото на годината, като преди това дълго време Константин Трендафилов и Александър Братимиров работят в агенцията Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група на Publicis Groupe. По думите им промяната е продиктувана основно от желанието им да приложат собствена визия при изграждането на компания и предлагането на комуникационни решения за клиентите.


Фокус в работата на новата агенция ще бъде през стратегически рекламни решения да създадат дългосрочна връзка с потребителите. "Работата на агенцията е да превърне цялата маркетингова информация в стратегия, водеща до криейтив, който да докосне някого и той да разбере какво точно иска да каже брандът", коментира пред "Капитал" Константин Трендафилов. По думите му в момента проблем на пазара е, че много от компаниите комуникират по начин, който е разбираем основно за хората от бранша, но не и за потребителите, към които е насочен.
Стратегически звена

Друго предизвикателство, пред което са изправени голяма част от рекламните агенции на пазара, е изготвянето на стратегически решения, каквито предлагат все повече консултантски компании, превръщайки се в техен основен конкурент. "Добрата стратегия трябва да бъде максимално проста, така че когато я видиш, да е ясно, че това е единственият път, по който брандът да тръгне, за да постигне конкретните си цели", казва творческият директор Александър Братимиров. Творческите, дигиталните и стратегически решения от Human обособяват в едно основно звено на агенцията.

За да предложат пълно комуникационно обслужване на клиентите си, екипът изгражда и вътрешна медийна агенция Human media. Третият двигател на бизнеса им ще бъде продуцентското студио Journey, което ще предлага също позициониране на брандовете в уеб сериали или реалити формати. "Компаниите търсят все повече органично присъствие в дигитална среда. Това може да бъде например брандиран сериал, който да представя целите на марката, позициониране в реалити или комуникация през лидери на мнение, така че да не дразни потребителите и да не го възприемат като реклама", обяснява Константин Трендафилов.

Извън границите на бутикова агенция



Екипът на Human се състои от 15 души, като целта на агенцията е той постепенно да се разраства заедно с портфолиото й от клиенти. Към момента компанията работи с Pepsi, Derma act, NuCrema, "Евробет", "Аджибадем" и участва в конкурси за пълно рекламно обслужване на други брандове. "Не целим да сме бутикова агенция, но, от друга страна, искаме всеки клиент да получава персонално обслужване, затова ще подбираме партньорите си", обяснява Пагидас.

Паралелно от Human разработват и инструмент, чрез който компаниите да разберат дали брандът им достига до хората по разбираем за тях начин. Той ще бъде отворен за ползване от всички рекламодатели на пазара, без те задължително да са клиенти на агенцията, като целта им е по-този начин да спомогнат за покачване на нивото на цялата индустрия. "Когато брандовете разберат къде имат проблем, тогава те ще знаят и от какво се нуждаят като услуги", допълва Трендафилов.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 714 прочитания

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2336 прочитания

24 часа 7 дни

21 фев 2020, 2411 прочитания

21 фев 2020, 2093 прочитания

21 фев 2020, 1890 прочитания

21 фев 2020, 1104 прочитания

21 фев 2020, 1100 прочитания

Всички новини
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Очаквано КЗК разреши сделката за "Нова тв" на братя Домусчиеви

След безпрецедентната забрана за покупка от страна на Петр Келнер сега регулаторът произведе скоростно одобрение

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

Кино: "Малки жени"

Дързост и покорство във време на пробуждане

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10