С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
21 мар 2019, 12:27, 16192 прочитания

Новата Human рекламна агенция

Фокус на собствениците Константинос Пагидас и Константин Трендафилов са стратегическите комуникации

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
През последните няколко години гореща тема в рекламния бизнес е трансформацията. Новите навици на потребителите и начинът, по който използват медиите, принуди рекламодателите да променят комуникационните си стратегии, а агенциите от своя страна да разширят услугите в портфолиото си. Именно амбицията за надграждане на рекламната експертиза и промяна в начина, по който марките достигат до хората, поставя началото на новата агенция за пълно рекламно обслужване Human. Тя е изградена върху основата на дългогодишната дигитална агенция E-act, но в нея вече влиза нов собственик и творчески директор, екипът й значително се разширява, както и услугите, които предлага.

Основен двигател в Human са собствениците Константинос Пагидас (преди това собственик на E-act) и Константин Трендафилов, който също е и единият от двамата творчески директори в агенцията. Другата движеща фигура за комуникационните проекти в компанията е Александър Братимиров. Те започват да развиват Human в началото на годината, като преди това дълго време Константин Трендафилов и Александър Братимиров работят в агенцията Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група на Publicis Groupe. По думите им промяната е продиктувана основно от желанието им да приложат собствена визия при изграждането на компания и предлагането на комуникационни решения за клиентите.


Фокус в работата на новата агенция ще бъде през стратегически рекламни решения да създадат дългосрочна връзка с потребителите. "Работата на агенцията е да превърне цялата маркетингова информация в стратегия, водеща до криейтив, който да докосне някого и той да разбере какво точно иска да каже брандът", коментира пред "Капитал" Константин Трендафилов. По думите му в момента проблем на пазара е, че много от компаниите комуникират по начин, който е разбираем основно за хората от бранша, но не и за потребителите, към които е насочен.
Стратегически звена

Друго предизвикателство, пред което са изправени голяма част от рекламните агенции на пазара, е изготвянето на стратегически решения, каквито предлагат все повече консултантски компании, превръщайки се в техен основен конкурент. "Добрата стратегия трябва да бъде максимално проста, така че когато я видиш, да е ясно, че това е единственият път, по който брандът да тръгне, за да постигне конкретните си цели", казва творческият директор Александър Братимиров. Творческите, дигиталните и стратегически решения от Human обособяват в едно основно звено на агенцията.

За да предложат пълно комуникационно обслужване на клиентите си, екипът изгражда и вътрешна медийна агенция Human media. Третият двигател на бизнеса им ще бъде продуцентското студио Journey, което ще предлага също позициониране на брандовете в уеб сериали или реалити формати. "Компаниите търсят все повече органично присъствие в дигитална среда. Това може да бъде например брандиран сериал, който да представя целите на марката, позициониране в реалити или комуникация през лидери на мнение, така че да не дразни потребителите и да не го възприемат като реклама", обяснява Константин Трендафилов.

Извън границите на бутикова агенция



Екипът на Human се състои от 15 души, като целта на агенцията е той постепенно да се разраства заедно с портфолиото й от клиенти. Към момента компанията работи с Pepsi, Derma act, NuCrema, "Евробет", "Аджибадем" и участва в конкурси за пълно рекламно обслужване на други брандове. "Не целим да сме бутикова агенция, но, от друга страна, искаме всеки клиент да получава персонално обслужване, затова ще подбираме партньорите си", обяснява Пагидас.

Паралелно от Human разработват и инструмент, чрез който компаниите да разберат дали брандът им достига до хората по разбираем за тях начин. Той ще бъде отворен за ползване от всички рекламодатели на пазара, без те задължително да са клиенти на агенцията, като целта им е по-този начин да спомогнат за покачване на нивото на цялата индустрия. "Когато брандовете разберат къде имат проблем, тогава те ще знаят и от какво се нуждаят като услуги", допълва Трендафилов.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември)

All Channels Communication Group създаде звено за медиа планиране и купуване Connected; "Нова тв" ще може да купи малкия дял в "Нет инфо" и още

17 сеп 2019, 1871 прочитания

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 4767 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Очаквано КЗК разреши сделката за "Нова тв" на братя Домусчиеви

След безпрецедентната забрана за покупка от страна на Петр Келнер сега регулаторът произведе скоростно одобрение

Нови схеми, нови измамници

КФН публикува нов списък със сайтове, които предлагат сделки с ценни книжа и валути, без да имат лиценз

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата

Замлъкването на "Хоризонт"

Скандалът с опита за отстраняване на журналистката Силвия Великова оголи истината за медийната ситуация в България

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

Ново място - Cafe 1920

Традиционната българска кухня с модерен прочит