С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 мар 2019, 12:27, 16527 прочитания

Новата Human рекламна агенция

Фокус на собствениците Константинос Пагидас и Константин Трендафилов са стратегическите комуникации

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
През последните няколко години гореща тема в рекламния бизнес е трансформацията. Новите навици на потребителите и начинът, по който използват медиите, принуди рекламодателите да променят комуникационните си стратегии, а агенциите от своя страна да разширят услугите в портфолиото си. Именно амбицията за надграждане на рекламната експертиза и промяна в начина, по който марките достигат до хората, поставя началото на новата агенция за пълно рекламно обслужване Human. Тя е изградена върху основата на дългогодишната дигитална агенция E-act, но в нея вече влиза нов собственик и творчески директор, екипът й значително се разширява, както и услугите, които предлага.

Основен двигател в Human са собствениците Константинос Пагидас (преди това собственик на E-act) и Константин Трендафилов, който също е и единият от двамата творчески директори в агенцията. Другата движеща фигура за комуникационните проекти в компанията е Александър Братимиров. Те започват да развиват Human в началото на годината, като преди това дълго време Константин Трендафилов и Александър Братимиров работят в агенцията Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група на Publicis Groupe. По думите им промяната е продиктувана основно от желанието им да приложат собствена визия при изграждането на компания и предлагането на комуникационни решения за клиентите.


Фокус в работата на новата агенция ще бъде през стратегически рекламни решения да създадат дългосрочна връзка с потребителите. "Работата на агенцията е да превърне цялата маркетингова информация в стратегия, водеща до криейтив, който да докосне някого и той да разбере какво точно иска да каже брандът", коментира пред "Капитал" Константин Трендафилов. По думите му в момента проблем на пазара е, че много от компаниите комуникират по начин, който е разбираем основно за хората от бранша, но не и за потребителите, към които е насочен.
Стратегически звена

Друго предизвикателство, пред което са изправени голяма част от рекламните агенции на пазара, е изготвянето на стратегически решения, каквито предлагат все повече консултантски компании, превръщайки се в техен основен конкурент. "Добрата стратегия трябва да бъде максимално проста, така че когато я видиш, да е ясно, че това е единственият път, по който брандът да тръгне, за да постигне конкретните си цели", казва творческият директор Александър Братимиров. Творческите, дигиталните и стратегически решения от Human обособяват в едно основно звено на агенцията.

За да предложат пълно комуникационно обслужване на клиентите си, екипът изгражда и вътрешна медийна агенция Human media. Третият двигател на бизнеса им ще бъде продуцентското студио Journey, което ще предлага също позициониране на брандовете в уеб сериали или реалити формати. "Компаниите търсят все повече органично присъствие в дигитална среда. Това може да бъде например брандиран сериал, който да представя целите на марката, позициониране в реалити или комуникация през лидери на мнение, така че да не дразни потребителите и да не го възприемат като реклама", обяснява Константин Трендафилов.

Извън границите на бутикова агенция



Екипът на Human се състои от 15 души, като целта на агенцията е той постепенно да се разраства заедно с портфолиото й от клиенти. Към момента компанията работи с Pepsi, Derma act, NuCrema, "Евробет", "Аджибадем" и участва в конкурси за пълно рекламно обслужване на други брандове. "Не целим да сме бутикова агенция, но, от друга страна, искаме всеки клиент да получава персонално обслужване, затова ще подбираме партньорите си", обяснява Пагидас.

Паралелно от Human разработват и инструмент, чрез който компаниите да разберат дали брандът им достига до хората по разбираем за тях начин. Той ще бъде отворен за ползване от всички рекламодатели на пазара, без те задължително да са клиенти на агенцията, като целта им е по-този начин да спомогнат за покачване на нивото на цялата индустрия. "Когато брандовете разберат къде имат проблем, тогава те ще знаят и от какво се нуждаят като услуги", допълва Трендафилов.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

14 ноември 2019
София хотел Балкан

Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът"


Какви са плановете за въвеждане на иновации и растеж на водещите банки в България?
Разберете на конференцията на Капитал "Банките и бизнесът". Събитието предоставя възможности на представители на банките и на бизнеса да обсъдят помежду си важни въпроси, да търсят решения и да помагат на пазара да расте.

Водещи теми в програмата:

  • Банковият сектор през 2020
  • Изводите от стрес тестовете
  • Ефектът от запазването на ниските лихви
  • PSD 2 - възможности и рискове
  • Иновации и технологични решения
Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът" Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 ноември)

Местните избори 2019 - с най-евтина кампания в медиите; guts&brainsDDB спечелиха две награди в конкурса "Effie Унгария"; Кои са финалистите в "Effie България" 2019 г.; Discovery иска да създаде собствена стрийминг платформа, Новата кампания на WSJ и др.

12 ное 2019, 890 прочитания

Дефицитът на БНТ вече е 71 млн. лв 4 Дефицитът на БНТ вече е 71 млн. лв

Депутатите смятат да вдигнат леко бюджета на телевизията за 2020 г. до 70 млн. лв., а за БНР - до 47.44 млн. лв.

9 ное 2019, 2632 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Очаквано КЗК разреши сделката за "Нова тв" на братя Домусчиеви

След безпрецедентната забрана за покупка от страна на Петр Келнер сега регулаторът произведе скоростно одобрение

Още от Капитал
Мениджърът, който удвои гиганта VMware

Пат Гелсингър, изпълнителен директор на американската технологична компания, пред "Капитал"

Местните избори отвъд резултатите

В София и други градове проличаха възможности за по-широк фронт срещу наложения от ГЕРБ модел на управление

Мавродиев, който назначи Мавродиев, който вдигна заплатата на Мавродиев

В явен конфликт на интереси директорът на ББР се е избрал да управлява дъщерни дружества и е увеличил възнаграждението си

Климатично северно сияние

Как Финландия ще стане въглеродно неутрална до 2035 г.

К като "Култура", К като "край"

"К - вестник за критика, дебати и културни удоволствия" спира да излиза в началото на следващата година

Пчелен опит

Пчеларството става все по-разпространено хоби сред градските хора

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10