С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
25 мар 2019, 16:45, 3360 прочитания

"Ариана" избра Xplora за своя дигитална агенция

От началото на годината компанията обслужва и комуникациите и на "Загорка", също част от групата на Heineken

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Дигиталната агенция Xplora поема онлайн комуникацията на "Ариана". Това в вторият бранд от групата на Heineken в България, който агенцията обслужва, след като в началото на годината спечели за свой клиент и "Загорка". Двете компании са сключили договор за една година, но по думите на рекламодателя в зависимост от постигнатите резултати партньорството им може да продължи и след това.

Подборът


Изборът на Xplora за дигитална агенция на "Ариана" идва след проведения конкурс за обслужване на "Загорка", в който участват още Next DC, proof. и Stellary. Тогава като критерий за избор от Heineken посочват представянето на цялостна визия за бранда в дигитална среда. "Ефективност и ориентираност към резултати, креативност и не на последно място - комуникация и стратегия за присъствие в социалните медии", са също сред критериите на компанията по думите на Мартин Войнов, мениджър "Дигитални комуникации" в Heineken Впоследствие от компанията решават да разширят партньорството си с Xplora, сключвайки договор за обслужване и на "Ариана".

От Heineken не са имали за цел онлайн комуникацията на двата бранда да се обслужва от една агенция, но все пак виждат предимства в избора си. "Те са основно организационни и фактът, че по възможно най-добрия начин може да синхронизираме присъствието в дигиталното пространство и на двата бранда", казва Войнов.
Партньорството

От Xplora коментират, че съществена част от стратегията при обслужването е използването на повече съдържание близко до аудиторията, което да носи в себе си посланията на бранда, представени по лесен и разбираем начин. "Залагаме на повече реални снимки и ситуации от ежедневието, които да бъдат продължение на креативната рамка, която всяка от творческите агенции, които обслужват двете марки, са създали", допълва още пред "Капитал Иван Пантелеев, акаунт директор и съдружник в Xplora.

Heineken работи още с агенцията All Channels Communication за творческите решения на "Ариана" и "Крадецът на ябълки", с творческата агенция Nitram за бранда "Загорка" и с агенцията Next DC за бранда Heineken.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 юни) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 юни)

Разчистването в "Нова" продължава; БНТ потъва с над половин милион на месец; Йоана Панчева е новият изпълнителен директор на guts&brainsDDB; Забавен ръст на глобалните рекламни инвестиции и др.

18 юни 2019, 979 прочитания

СЕМ отстрани Анета Милкова от конкурса за генерален директор на БНР СЕМ отстрани Анета Милкова от конкурса за генерален директор на БНР

До финалния етап на състезанието са допуснати петима кандидати

17 юни 2019, 1598 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Собственикът на bTV разглежда опции да се продаде изцяло или на части

Според официалното съобщение на CME не е сигурно, че ще се стигне до сделка, и няма поставен краен срок за такава

Уверените стъпки на Zeazoo

От осем години Гергана Иванова и баща й Йордан Злогошки произвеждат обувки за босо ходене, а продажбите растат

На върха на рекламната стълбица. Отново

guts&brainsDDB стана агенция на годината за шести път в творческия рекламен конкурс ФАРА

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Sweet Dreams (Are Made Of This)

Ани Ленъкс изненада почитателите си с изложба-автопортрет

Пътят към голотата

Изложба с актова фотография на Георги Ст. Георгиев от началото на ХХ век