"Ариана" избра Xplora за своя дигитална агенция
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Ариана" избра Xplora за своя дигитална агенция

Xplora

"Ариана" избра Xplora за своя дигитална агенция

От началото на годината компанията обслужва и комуникациите и на "Загорка", също част от групата на Heineken

9314 прочитания

Xplora

© Xplora


Дигиталната агенция Xplora поема онлайн комуникацията на "Ариана". Това в вторият бранд от групата на Heineken в България, който агенцията обслужва, след като в началото на годината спечели за свой клиент и "Загорка". Двете компании са сключили договор за една година, но по думите на рекламодателя в зависимост от постигнатите резултати партньорството им може да продължи и след това.

Подборът

Изборът на Xplora за дигитална агенция на "Ариана" идва след проведения конкурс за обслужване на "Загорка", в който участват още Next DC, proof. и Stellary. Тогава като критерий за избор от Heineken посочват представянето на цялостна визия за бранда в дигитална среда. "Ефективност и ориентираност към резултати, креативност и не на последно място - комуникация и стратегия за присъствие в социалните медии", са също сред критериите на компанията по думите на Мартин Войнов, мениджър "Дигитални комуникации" в Heineken Впоследствие от компанията решават да разширят партньорството си с Xplora, сключвайки договор за обслужване и на "Ариана".

От Heineken не са имали за цел онлайн комуникацията на двата бранда да се обслужва от една агенция, но все пак виждат предимства в избора си. "Те са основно организационни и фактът, че по възможно най-добрия начин може да синхронизираме присъствието в дигиталното пространство и на двата бранда", казва Войнов.

Партньорството

От Xplora коментират, че съществена част от стратегията при обслужването е използването на повече съдържание близко до аудиторията, което да носи в себе си посланията на бранда, представени по лесен и разбираем начин. "Залагаме на повече реални снимки и ситуации от ежедневието, които да бъдат продължение на креативната рамка, която всяка от творческите агенции, които обслужват двете марки, са създали", допълва още пред "Капитал Иван Пантелеев, акаунт директор и съдружник в Xplora.

Heineken работи още с агенцията All Channels Communication за творческите решения на "Ариана" и "Крадецът на ябълки", с творческата агенция Nitram за бранда "Загорка" и с агенцията Next DC за бранда Heineken.

Дигиталната агенция Xplora поема онлайн комуникацията на "Ариана". Това в вторият бранд от групата на Heineken в България, който агенцията обслужва, след като в началото на годината спечели за свой клиент и "Загорка". Двете компании са сключили договор за една година, но по думите на рекламодателя в зависимост от постигнатите резултати партньорството им може да продължи и след това.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Медийното ядрено оръжие

Медийното ядрено оръжие

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK