Светлина, камера, инфлуенсър

Хората вярват повече на лидерите на мнение, защото не припознават съдържанието, което им предлагат като рекламно

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Рекламодателите избират с кои инфлуенсъри да работят по три критерия: размер на аудиторията, релевантност на съдържанието спрямо бранда и до каква степен успяват да ангажират аудиторията.
Както компаниите, така и инфлуенсърите не трябва да подценяват чувствителността на потребителите към рекламите, защото границата между полезното съдържание и прекалената реклама е тънка и лесно може да бъде прекрачена.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ayn26598901 avatar :-|
    RadiMiles
    • + 6

    Всичко е пробутване на рекламно съдържание , няма какво да се лъжем, те така се издържат инфлуенсърите

    Нередност?
Нов коментар