Напред към собствени стрийминг услуги
Новите технологични гиганти като Netflix и Amazon променят бизнес модела и на традиционните медии
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Стрийминг услугите помагат на компаниите да увеличат броя на потребителите си и да заявят присъствие на нови пазари.
- Бързо променящото се поведение на потребителите и появата на глобални технологични гиганти преобразуват телевизионната индустрия от местен в глобален играч.
Включването на стрийминг услугите в портфолиото на традиционните доставчици на телевизионно съдържание се превърна в устойчива тенденция. Освен че помага на компаниите да запазят потребителите си, тя им дава възможност и да ги увеличат и дори да заявят присъствие на нови пазари. В подкрепа на тази тенденция се явяват все повечето собствени услуги на редица национални и международни телевизионни гиганти.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.