Новият брой: Накъде след вота
Close

Не на скучната реклама

Техническият директор на рекламната агенция 72andSunny Тобин Нажот разказва как се създава и запазва доверие в дигиталната среда

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Интернетът разкъса потребителското пътуване, като промени поведението на хората, умножи броя на маркетинговите точки за контакт и замени "точката на продажба" с "точка на решение", казва Тобин Нажот.

"Да бъдеш успешен означава да разбираш човешкото поведение и да адаптираш технологиите към него." Това според Тобин Нажот накратко е новата формулата за успех в рекламния бизнес, който претърпява една от най-големите си трансформации до момента. През последните пет години Нажот работи в агенцията 72andSunny в Амстердам, като именно промените в бизнеса налагат нуждата от технологичен директор, позиция която заема и в момента. В кариерата си е работил върху кампании на редица големи брандове, сред които Google, adidas, Uber, eBay и IKEA, а проектите на агенцията целят да обединят технологията и творческите решения в едно. Основаната през 2004 г. 72andSunny има офиси още в Лос Анджелис, Ню Йорк, Сингапур и Сидни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар