All Channels Communication Group спечели отличието "Агенция на годината" в десетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards 2019, традиционно организиран от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), който цели да отличи най-добрите комуникационни практики през годината. Агенцията спечели общо 18 награди, сред които 8 златни, 7 сребърни и 3 бронзови за комуникационни кампании, реализирани за AVON, Huawei, Jameson, уличният фестивал Mood for food, LG, Mastercard, Decathlon, Discovery Channel и Jacobs. Това е петото голямо отличие на All Channels от създаването на конкурса до момента.
На второ и трето място тази година бяха класирани съответно агенциите United Partners и M3 Communications Group. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)
В BAPRA Bright Awards 2019 бяха подадени рекорден брой заявки – общо 164, като проектите се състезаваха в 24 категории, което е двойно повече в сравнение с предишните издания. Тази година бяха добавени 12 нови категории с цел да могат да участват повече и разнообразни проекти. Броят на връчените награди пък достигна 70, а проектите се оценяваха от международни комуникационни специалисти.
Конкурсът се организира под ръководството на Мария Гергова-Бенгтссон, основател и собственик на агенцията United Partners, която от края на миналата година е председател на БАПРА.
1-во място guts&brainsDDB - AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: K-Beauty и YouTube K-Hack-овете
3-то място Paragraph 42 – ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели
Категория "Кампания за нова услуга"
1-во място All Channels Communication Group – Huawei: Facing Emotions
2-ро място Proximity Sofia/BBDO Group – EVA – нашият най-добър служител
3-то място M3 Communications Group, Inc. – WIZZ AIR – Обиколи Европа
Категория "Специално събитие"
1-во място New Moment – "С усмивка" — спорт срещу агресията с Бербатов, Левентис и приятели
2-ро място HYPETEAM – ТEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
2-ро място APRA Porter Novelli – Осмели се да вдъхновяваш с NESCAFÉ® 3in1
3-то място SiteMedia Consultancy – Lidl – за твоето дете!
Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус образование"
1-во място AMI Communications – Нашите пари
2-ро място Paragraph 42 – PRAKTIKA – платформа за професионално развитие в маркетинга и ПР
2-ро място PRA Porter Novelli BCG – Нестле за по-здрави деца
3-то място SiteMedia Consultancy – Дай старт на успеха!
3-то място guts&brainsDDB - Telenor Bulgaria - Safer Internet 2018
Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/ екология"
1-во място PR Point – Изложба "КЛИМАТЪТ НА 360°" на БНП Париба разказва за промени в климата
2-ро място M3 Communications Group, Inc. – L’Oreal – Green Citizen Day
3-то място guts&brainsDDB – ЕВН Екоплет – Кампания на ЕВН България АД за енергийна ефективност
Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус здравеопазване"
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място PR Play – Информационна кампания за злокачествените заболявания на кръвта "Иновация за живот"
3-то място PR Play – Информационна кампания за превенция на фамилната хиперхолестеролемия "Какъв е твоят фамилен отпечатък?"
Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус култура"
Специална награда Обединена българска банка – Преобразяването на една стара централа в ОББ Галерия
Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус – други"
1-во място United Partners – Pampers Preemies в България
2-ро място guts&brainsDDB – От теб зависи
2-ро място SiteMedia Consultancy – Ти и Lidl за по-добър живот!
3-то място APRA Porter Novelli – Благотворителен маратон "По-добри сме заедно" 2018, Purina България
Категория "Маркетинг свързан с кауза"
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място guts&brainsDDB, VeritasPR, WHATIF и DNA – Верея. За повече здрави семейства
3-то място SiteMedia Consultancy – Малки рецепти от големи готвачи!
Категория "Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място"
1-во място All Channels Communication Group – Jameson: Споделени градове
2-ро място All Channels Communication Group – "Mood for Food" уличен фестивал
Категория "Кампания В2В"
1-во място All Channels Communication Group – LG: PuriCare
2-ро място PR Play – Зад вратите– перфектни резултати с интелигентни технологии – Bosch
Категория "Кампания Executive communiations"
Специална награда All Channels Communication Group – Mastercard: Ваня Манова, Регионален мениджър за България и Македония
Категория "Кампания Thought leadership"
1-во място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията
2-ро място All Channels Communication Group – Huawei: Мобилна фотография
3-то място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни
Категория "Дигитална кампания"
1-во място guts&brainsDDB – AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място proof. – Оцени любовта
3-то място Key Experts Group – Кампания за ре-лансиране на Ariana Radler 0%
3-то място All Channels Communication Group – Decathlon: Пътят до Малта
Категория "Кампания за изграждане на работодателска марка"
1-во място United Partners – Paysafe: Реши кода. Отключи се
2-ро място United Partners – VMware Bulgaria през 2018
3-то място Proximity Sofia/BBDO Group – Дигит@лни и успешни ЗаЕдно
Категория "Кампания за вътрешни комуникации"
1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: PulseCheck – концепция за 15-те
минути
2-ро място Key Experts Group – The Sales League
3-то място От-До Консулт – Проект "В Lidl звездите сме ние"
Категория "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел"
1-во място A1 – Ребрандиране на компанията
2-ро място Nova Broadcasting Group – NOVA подкрепя българските филми
3-то място TBI Bank – Промяна на тона на комуникация
3-то място Обединена българска банка – Четвъртото I AM TEAM BLUE предизвикателство
Категория "Кризисен PR"
1-во място proof. – Оцени любовта
2-ро място All Channels Communication Group – Discovery Channel: Беър Грилс и българските жаби
Категория "Корпоративен PR"
1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: Твоята първа работа има значение
2-ро място HYPETEAM – TEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
3-то място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията
Категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"
1-во място Intelday Solutions – EuandME
2-ро място Paragraph 42 – Депутат пали билборд
3-то място Knowbox – Национална бирена академия – Съюз на пивоварите в България
Категория "Кампания Public affairs"
1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – Награди за иновации в политиката 2018
3-то място Intelday Solutions – EuandME
Категория "Комуникационна кампания на годината"
1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
3-то място All Channels Communication Group – Jacobs: Кафене мечта
Категория "Маркетинг на агенция"
1-во място Key Experts Group – Фонд за предоставяне на комуникационни услуги pro bono
2-ро място United Partners – Inbound Marketing and PR UP
Категория "Кампания Thought leadership в PR сферата"
1-во място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни
2-ро място Аll Channels Communication Group – All Channels Evolution
3-то място M3 Communications Group, Inc. – Максим Бехар – Ако мечтите ти не те плашат, не са достатъчно големи!
All Channels Communication Group спечели отличието "Агенция на годината" в десетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards 2019, традиционно организиран от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), който цели да отличи най-добрите комуникационни практики през годината. Агенцията спечели общо 18 награди, сред които 8 златни, 7 сребърни и 3 бронзови за комуникационни кампании, реализирани за AVON, Huawei, Jameson, уличният фестивал Mood for food, LG, Mastercard, Decathlon, Discovery Channel и Jacobs. Това е петото голямо отличие на All Channels от създаването на конкурса до момента.
На второ и трето място тази година бяха класирани съответно агенциите United Partners и M3 Communications Group. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)
0 коментара