Новият брой: Пътят към Европа
Close

All Channels стана PR агенция на годината

На второ и трето място в конкурса BAPRA Bright Awards се класираха United Partners и M3 Communications Group

All Channels спечели общо 18 награди в конкурса.
All Channels спечели общо 18 награди в конкурса.
All Channels спечели общо 18 награди в конкурса.    ©  BAPRA
All Channels спечели общо 18 награди в конкурса.    ©  BAPRA
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

All Channels Communication Group спечели отличието "Агенция на годината" в десетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards 2019, традиционно организиран от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), който цели да отличи най-добрите комуникационни практики през годината. Агенцията спечели общо 18 награди, сред които 8 златни, 7 сребърни и 3 бронзови за комуникационни кампании, реализирани за AVON, Huawei, Jameson, уличният фестивал Mood for food, LG, Mastercard, Decathlon, Discovery Channel и Jacobs. Това е петото голямо отличие на All Channels от създаването на конкурса до момента.

На второ и трето място тази година бяха класирани съответно агенциите United Partners и M3 Communications Group. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар