С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
25 апр 2019, 15:30, 4572 прочитания

All Channels стана PR агенция на годината

На второ и трето място в конкурса BAPRA Bright Awards се класираха United Partners и M3 Communications Group

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
All Channels Communication Group спечели отличието "Агенция на годината" в десетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards 2019, традиционно организиран от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), който цели да отличи най-добрите комуникационни практики през годината. Агенцията спечели общо 18 награди, сред които 8 златни, 7 сребърни и 3 бронзови за комуникационни кампании, реализирани за AVON, Huawei, Jameson, уличният фестивал Mood for food, LG, Mastercard, Decathlon, Discovery Channel и Jacobs. Това е петото голямо отличие на All Channels от създаването на конкурса до момента.

На второ и трето място тази година бяха класирани съответно агенциите United Partners и M3 Communications Group. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)


В BAPRA Bright Awards 2019 бяха подадени рекорден брой заявки – общо 164, като проектите се състезаваха в 24 категории, което е двойно повече в сравнение с предишните издания. Тази година бяха добавени 12 нови категории с цел да могат да участват повече и разнообразни проекти. Броят на връчените награди пък достигна 70, а проектите се оценяваха от международни комуникационни специалисти.

Конкурсът се организира под ръководството на Мария Гергова-Бенгтссон, основател и собственик на агенцията United Partners, която от края на миналата година е председател на БАПРА.
Категория "Кампания за нов продукт"

1-во място guts&brainsDDB - AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: K-Beauty и YouTube K-Hack-овете
3-то място Paragraph 42 – ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели

Категория "Кампания за нова услуга"

1-во място All Channels Communication Group – Huawei: Facing Emotions
2-ро място Proximity Sofia/BBDO Group – EVA – нашият най-добър служител
3-то място M3 Communications Group, Inc. – WIZZ AIR – Обиколи Европа

Категория "Специално събитие"

1-во място New Moment – "С усмивка" — спорт срещу агресията с Бербатов, Левентис и приятели
2-ро място HYPETEAM – ТEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
2-ро място APRA Porter Novelli – Осмели се да вдъхновяваш с NESCAFÉ® 3in1
3-то място SiteMedia Consultancy – Lidl – за твоето дете!

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус образование"

1-во място AMI Communications – Нашите пари
2-ро място Paragraph 42 – PRAKTIKA – платформа за професионално развитие в маркетинга и ПР
2-ро място PRA Porter Novelli BCG – Нестле за по-здрави деца
3-то място SiteMedia Consultancy – Дай старт на успеха!
3-то място guts&brainsDDB - Telenor Bulgaria - Safer Internet 2018

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/ екология"

1-во място PR Point – Изложба "КЛИМАТЪТ НА 360°" на БНП Париба разказва за промени в климата
2-ро място M3 Communications Group, Inc. – L’Oreal – Green Citizen Day
3-то място guts&brainsDDB – ЕВН Екоплет – Кампания на ЕВН България АД за енергийна ефективност

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус здравеопазване"
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място PR Play – Информационна кампания за злокачествените заболявания на кръвта "Иновация за живот"
3-то място PR Play – Информационна кампания за превенция на фамилната хиперхолестеролемия "Какъв е твоят фамилен отпечатък?"

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус култура"
Специална награда Обединена българска банка – Преобразяването на една стара централа в ОББ Галерия

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус – други"

1-во място United Partners – Pampers Preemies в България
2-ро място guts&brainsDDB – От теб зависи
2-ро място SiteMedia Consultancy – Ти и Lidl за по-добър живот!
3-то място APRA Porter Novelli – Благотворителен маратон "По-добри сме заедно" 2018, Purina България

Категория "Маркетинг свързан с кауза"
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място guts&brainsDDB, VeritasPR, WHATIF и DNA – Верея. За повече здрави семейства
3-то място SiteMedia Consultancy – Малки рецепти от големи готвачи!

Категория "Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място"

1-во място All Channels Communication Group – Jameson: Споделени градове
2-ро място All Channels Communication Group – "Mood for Food" уличен фестивал

Категория "Кампания В2В"

1-во място All Channels Communication Group – LG: PuriCare
2-ро място PR Play – Зад вратите– перфектни резултати с интелигентни технологии – Bosch

Категория "Кампания Executive communiations"

Специална награда All Channels Communication Group – Mastercard: Ваня Манова, Регионален мениджър за България и Македония

Категория "Кампания Thought leadership"

1-во място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията
2-ро място All Channels Communication Group – Huawei: Мобилна фотография
3-то място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни

Категория "Дигитална кампания"

1-во място guts&brainsDDB – AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място proof. – Оцени любовта
3-то място Key Experts Group – Кампания за ре-лансиране на Ariana Radler 0%
3-то място All Channels Communication Group – Decathlon: Пътят до Малта

Категория "Кампания за изграждане на работодателска марка"

1-во място United Partners – Paysafe: Реши кода. Отключи се
2-ро място United Partners – VMware Bulgaria през 2018
3-то място Proximity Sofia/BBDO Group – Дигит@лни и успешни ЗаЕдно

Категория "Кампания за вътрешни комуникации"

1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: PulseCheck – концепция за 15-те
минути
2-ро място Key Experts Group – The Sales League
3-то място От-До Консулт – Проект "В Lidl звездите сме ние"

Категория "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел"

1-во място A1 – Ребрандиране на компанията
2-ро място Nova Broadcasting Group – NOVA подкрепя българските филми
3-то място TBI Bank – Промяна на тона на комуникация
3-то място Обединена българска банка – Четвъртото I AM TEAM BLUE предизвикателство

Категория "Кризисен PR"

1-во място proof. – Оцени любовта
2-ро място All Channels Communication Group – Discovery Channel: Беър Грилс и българските жаби

Категория "Корпоративен PR"

1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: Твоята първа работа има значение
2-ро място HYPETEAM – TEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
3-то място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията

Категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"

1-во място Intelday Solutions – EuandME
2-ро място Paragraph 42 – Депутат пали билборд
3-то място Knowbox – Национална бирена академия – Съюз на пивоварите в България

Категория "Кампания Public affairs"

1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – Награди за иновации в политиката 2018
3-то място Intelday Solutions – EuandME

Категория "Комуникационна кампания на годината"

1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
3-то място All Channels Communication Group – Jacobs: Кафене мечта

Категория "Маркетинг на агенция"

1-во място Key Experts Group – Фонд за предоставяне на комуникационни услуги pro bono
2-ро място United Partners – Inbound Marketing and PR UP

Категория "Кампания Thought leadership в PR сферата"

1-во място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни
2-ро място Аll Channels Communication Group – All Channels Evolution
3-то място M3 Communications Group, Inc. – Максим Бехар – Ако мечтите ти не те плашат, не са достатъчно големи!



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември)

All Channels Communication Group създаде звено за медиа планиране и купуване Connected; "Нова тв" ще може да купи малкия дял в "Нет инфо" и още

17 сеп 2019, 749 прочитания

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 3973 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (30 април)

Кадър на Пеевски поема новините в "Нова тв"; Емил Кошлуков беше назначен за изпълняващ длъжността шеф на БНТ; All Channels стана PR агенция на годината; Noble Graphics е сред най-ефективните агенции в Европа и др.

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

Моят все по-скъп банкер

Банките започнаха да повишават таксите, като засилване на тенденцията, която не е нова, се очаква от есента

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

Ново място: Книжарница на издателство "Рибка"

Книжарницата има за цел да предложи пълноценна селекция от детска литература на български език