С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
25 апр 2019, 15:30, 4709 прочитания

All Channels стана PR агенция на годината

На второ и трето място в конкурса BAPRA Bright Awards се класираха United Partners и M3 Communications Group

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
All Channels Communication Group спечели отличието "Агенция на годината" в десетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards 2019, традиционно организиран от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), който цели да отличи най-добрите комуникационни практики през годината. Агенцията спечели общо 18 награди, сред които 8 златни, 7 сребърни и 3 бронзови за комуникационни кампании, реализирани за AVON, Huawei, Jameson, уличният фестивал Mood for food, LG, Mastercard, Decathlon, Discovery Channel и Jacobs. Това е петото голямо отличие на All Channels от създаването на конкурса до момента.

На второ и трето място тази година бяха класирани съответно агенциите United Partners и M3 Communications Group. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)


В BAPRA Bright Awards 2019 бяха подадени рекорден брой заявки – общо 164, като проектите се състезаваха в 24 категории, което е двойно повече в сравнение с предишните издания. Тази година бяха добавени 12 нови категории с цел да могат да участват повече и разнообразни проекти. Броят на връчените награди пък достигна 70, а проектите се оценяваха от международни комуникационни специалисти.

Конкурсът се организира под ръководството на Мария Гергова-Бенгтссон, основател и собственик на агенцията United Partners, която от края на миналата година е председател на БАПРА.
Категория "Кампания за нов продукт"

1-во място guts&brainsDDB - AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: K-Beauty и YouTube K-Hack-овете
3-то място Paragraph 42 – ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели

Категория "Кампания за нова услуга"

1-во място All Channels Communication Group – Huawei: Facing Emotions
2-ро място Proximity Sofia/BBDO Group – EVA – нашият най-добър служител
3-то място M3 Communications Group, Inc. – WIZZ AIR – Обиколи Европа

Категория "Специално събитие"

1-во място New Moment – "С усмивка" — спорт срещу агресията с Бербатов, Левентис и приятели
2-ро място HYPETEAM – ТEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
2-ро място APRA Porter Novelli – Осмели се да вдъхновяваш с NESCAFÉ® 3in1
3-то място SiteMedia Consultancy – Lidl – за твоето дете!

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус образование"

1-во място AMI Communications – Нашите пари
2-ро място Paragraph 42 – PRAKTIKA – платформа за професионално развитие в маркетинга и ПР
2-ро място PRA Porter Novelli BCG – Нестле за по-здрави деца
3-то място SiteMedia Consultancy – Дай старт на успеха!
3-то място guts&brainsDDB - Telenor Bulgaria - Safer Internet 2018

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/ екология"

1-во място PR Point – Изложба "КЛИМАТЪТ НА 360°" на БНП Париба разказва за промени в климата
2-ро място M3 Communications Group, Inc. – L’Oreal – Green Citizen Day
3-то място guts&brainsDDB – ЕВН Екоплет – Кампания на ЕВН България АД за енергийна ефективност

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус здравеопазване"
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място PR Play – Информационна кампания за злокачествените заболявания на кръвта "Иновация за живот"
3-то място PR Play – Информационна кампания за превенция на фамилната хиперхолестеролемия "Какъв е твоят фамилен отпечатък?"

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус култура"
Специална награда Обединена българска банка – Преобразяването на една стара централа в ОББ Галерия

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус – други"

1-во място United Partners – Pampers Preemies в България
2-ро място guts&brainsDDB – От теб зависи
2-ро място SiteMedia Consultancy – Ти и Lidl за по-добър живот!
3-то място APRA Porter Novelli – Благотворителен маратон "По-добри сме заедно" 2018, Purina България

Категория "Маркетинг свързан с кауза"
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място guts&brainsDDB, VeritasPR, WHATIF и DNA – Верея. За повече здрави семейства
3-то място SiteMedia Consultancy – Малки рецепти от големи готвачи!

Категория "Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място"

1-во място All Channels Communication Group – Jameson: Споделени градове
2-ро място All Channels Communication Group – "Mood for Food" уличен фестивал

Категория "Кампания В2В"

1-во място All Channels Communication Group – LG: PuriCare
2-ро място PR Play – Зад вратите– перфектни резултати с интелигентни технологии – Bosch

Категория "Кампания Executive communiations"

Специална награда All Channels Communication Group – Mastercard: Ваня Манова, Регионален мениджър за България и Македония

Категория "Кампания Thought leadership"

1-во място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията
2-ро място All Channels Communication Group – Huawei: Мобилна фотография
3-то място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни

Категория "Дигитална кампания"

1-во място guts&brainsDDB – AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място proof. – Оцени любовта
3-то място Key Experts Group – Кампания за ре-лансиране на Ariana Radler 0%
3-то място All Channels Communication Group – Decathlon: Пътят до Малта

Категория "Кампания за изграждане на работодателска марка"

1-во място United Partners – Paysafe: Реши кода. Отключи се
2-ро място United Partners – VMware Bulgaria през 2018
3-то място Proximity Sofia/BBDO Group – Дигит@лни и успешни ЗаЕдно

Категория "Кампания за вътрешни комуникации"

1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: PulseCheck – концепция за 15-те
минути
2-ро място Key Experts Group – The Sales League
3-то място От-До Консулт – Проект "В Lidl звездите сме ние"

Категория "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел"

1-во място A1 – Ребрандиране на компанията
2-ро място Nova Broadcasting Group – NOVA подкрепя българските филми
3-то място TBI Bank – Промяна на тона на комуникация
3-то място Обединена българска банка – Четвъртото I AM TEAM BLUE предизвикателство

Категория "Кризисен PR"

1-во място proof. – Оцени любовта
2-ро място All Channels Communication Group – Discovery Channel: Беър Грилс и българските жаби

Категория "Корпоративен PR"

1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: Твоята първа работа има значение
2-ро място HYPETEAM – TEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
3-то място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията

Категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"

1-во място Intelday Solutions – EuandME
2-ро място Paragraph 42 – Депутат пали билборд
3-то място Knowbox – Национална бирена академия – Съюз на пивоварите в България

Категория "Кампания Public affairs"

1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – Награди за иновации в политиката 2018
3-то място Intelday Solutions – EuandME

Категория "Комуникационна кампания на годината"

1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
3-то място All Channels Communication Group – Jacobs: Кафене мечта

Категория "Маркетинг на агенция"

1-во място Key Experts Group – Фонд за предоставяне на комуникационни услуги pro bono
2-ро място United Partners – Inbound Marketing and PR UP

Категория "Кампания Thought leadership в PR сферата"

1-во място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни
2-ро място Аll Channels Communication Group – All Channels Evolution
3-то място M3 Communications Group, Inc. – Максим Бехар – Ако мечтите ти не те плашат, не са достатъчно големи!



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

14 ноември 2019
София хотел Балкан

Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът"


Какви са плановете за въвеждане на иновации и растеж на водещите банки в България?
Разберете на конференцията на Капитал "Банките и бизнесът". Събитието предоставя възможности на представители на банките и на бизнеса да обсъдят помежду си важни въпроси, да търсят решения и да помагат на пазара да расте.

Водещи теми в програмата:

  • Банковият сектор през 2020
  • Изводите от стрес тестовете
  • Ефектът от запазването на ниските лихви
  • PSD 2 - възможности и рискове
  • Иновации и технологични решения
Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът" Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 ноември)

Местните избори 2019 - с най-евтина кампания в медиите; guts&brainsDDB спечелиха две награди в конкурса "Effie Унгария"; Кои са финалистите в "Effie България" 2019 г.; Discovery иска да създаде собствена стрийминг платформа, Новата кампания на WSJ и др.

12 ное 2019, 958 прочитания

Дефицитът на БНТ вече е 71 млн. лв 4 Дефицитът на БНТ вече е 71 млн. лв

Депутатите смятат да вдигнат леко бюджета на телевизията за 2020 г. до 70 млн. лв., а за БНР - до 47.44 млн. лв.

9 ное 2019, 2640 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (30 април)

Кадър на Пеевски поема новините в "Нова тв"; Емил Кошлуков беше назначен за изпълняващ длъжността шеф на БНТ; All Channels стана PR агенция на годината; Noble Graphics е сред най-ефективните агенции в Европа и др.

Още от Капитал
Внимавай с Aliexpress

Кои са най-честите рискове при покупки от китайската онлайн платформа

Омраза за двойна употреба

На фона на практиката обвинението срещу природозащитника Тома Белев изпъква като политическо

Мавродиев, който назначи Мавродиев, който вдигна заплатата на Мавродиев

В явен конфликт на интереси директорът на ББР се е избрал да управлява дъщерни дружества и е увеличил възнаграждението си

Климатично северно сияние

Как Финландия ще стане въглеродно неутрална до 2035 г.

К като "Култура", К като "край"

"К - вестник за критика, дебати и културни удоволствия" спира да излиза в началото на следващата година

Книга: "Истории от 90-те"

Сборникът "Истории от 90-те" дава поглед към размирното десетилетие без излишна сантименталност

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10