All Channels е най-добрата PR агенция на годината
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

All Channels е най-добрата PR агенция на годината

Конкурсът на БДВО показва най-доброто от постиженията на PR професията в страната и нивото, което пазарът е достигнал

All Channels е най-добрата PR агенция на годината

БДВО връчи 44 отличия, като в състезанието участваха 93 проекта

Весислава Антонова
5404 прочитания

Конкурсът на БДВО показва най-доброто от постиженията на PR професията в страната и нивото, което пазарът е достигнал

© БДВО


Екипът на ОББ бе признат за най-добрия вътрешен комуникационен отдел на годината, а All Channels - за най-добрата агенция. Специалната награда на обществения съвет, както и най-голям брой статуетки отидоха при телекома А1 в годината, в която Mtel стана А1. (Пълния списък на наградените агенции и кампании можете да видите в таблицата в края на текста.)

Статуетките на "PR Приз 2019" - Influencing the Influencers, бяха връчени на 16 май вечерта на събитие, което събра целия комуникационен бранш - представители на маркетинг отделите на водещите компании, неправителствени организации и институции, агенции, медии.

За отличието "PR Приз 2019" се състезаваха общо 93 проекта. Конкурсът се организира всяка година от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). От участниците в състезанието бяха отличени 44.

Браншът определи годината като изключително силна за комуникационния сектор. Според представителите на бизнеса това си е проличало още при подаването на заявките и се потвърждава категорично по време на публичните представяния на състезаващите се комуникационни проекти. "От цялостно ребрандиране на компании с пълно национално покритие до дигитални кампании, организирани по конкретен информационен повод и продължили 48 часа - видяхме пълната палитра на мащаб, широк спектър от теми и възложители, успешен микс между креативност и ефективност", коментира председателката на БДВО Илиана Захариева.

"PR Приз" е единственият конкурс в комуникационния сектор, в правилата на който е заложено задължително публично представяне на проектите. Презентациите са открити за всеки желаещ и гарантират прозрачността на избора.

"Конкурсът показва най-доброто от постиженията на РR професията в страната и нивото, което пазарът е достигнал. В рамките на откритите представяния всеки, който се интересува, може да види и да научи какво работят РR специалистите и каква е тяхната роля в бизнес процесите и в обществото, което прави този конкурс най-добрия РR на РR-а. И разбива всички клишета и негативни представи за тази професия в страната", коментира председателят на журито на "PR Приз 2019" Асен Асенов.

Най-много проекти се състезаваха категориите "Кампания за устойчиво развитие/корпоративна социална отговорност", а статуетката бе присъдена на проекта "Национална финансиада 2019" на Банка ДСК, реализиран от MSL, Digitas (част от "Publicis Group България").

На церемонията по награждаването бяха връчени и четири специални награди: Награда на обществения съвет на БДВО за "А1 България". Награда на КРИБ за кампанията "От фермата до теб" на AMI Communications/"Kaufland България". Награда на "В2В медия" за кампания "Заедно за природата", реализирана от "Карлсберг България"/AMI Communications. И награда на сп. "Мениджър" за фондация Wonderful World, Sport Vision/ New Moment New Ideas и кампания "С усмивка: Благотворителен футболен мач и спортен празник с Димитър Бербатов".

Кои са наградените и в какви категории

Корпоративна комуникационна кампания

1. "Мтел" става А1" – "A1 България"

2. "Твоята първа работа има значение" - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP

3. "Обединена белгийска банка" – ОББ

Специална награда на обществения съвет към БДВО

"Мтел" става А1" – "А1 България"

Специална награда на КРИБ

"От фермата до теб" - "Kaufland България", AMI Communications

Кампания за устойчиво развитие/корпоративна социална отговорност

1. "Национална финансиада 2019" на Банка ДСК - Банка ДСК, MSL, Digitas (част от Publicis Groupe България)

2. "TELUS дни на подкрепата" - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP

3. Благотворителен маратон "По-добри сме заедно" - Purina Bulgaria, APRA Porter Novelli BCG

Специална награда на b2b media

Заедно за природата - "Карлсберг България", AMI Communications

Комуникационен проект в неправителствения сектор

1. "Депутат пали билборд – България без дим", "Параграф 42"

2. Национална кръводарителска кампания "В кръвта ти е да спасяваш животи" - "Ротаракт" към "Ротари Дистрикт 2482"

3. Sofia Pride 2018 - Организационен комитет на Sofia Pride, AMI Communications

Специална награда на Комисията по професионална етика

Национална бирена академия - Съюз на пивоварите в България, Knowbox

Комуникационен проект в публичния сектор

1. The Great Swap - Министерство на туризма, McCann Sofia

2. Mood for Food Street Fest - All Channels Communication Group

3. "Влез в час с данъците 4" - Национална агенция за приходите, "Интеримидж"

Проект за вътрешни комуникации

1. PulseCheck - Музей на 15-те минути - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP

2. "Тайната градина на А1" - "А1 България"

3. Funding Talks - TBI Bank

Комуникационен проект за продукт или услуга

1. Avon K-Beauty и "Хакването на YouTube" – "AVON България", All Channels Communication Group

2. "Точно ти. Точно твоята музика" - "А1 България"

3. "рррРРРрррРррр. ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели" – ИКЕА, "Параграф 42"

Специално събитие

1. Началото на нещо ново. "Мтел" става А1" – "А1 България"

2. Starobrno Friendly Fire – "Загорка" АД, All Channels Communication Group

3. Синият отбор на "КВС груп България" на пътешествие до Луната с вертикален маратон – ОББ

Специална награда на сп. "Мениджър"

С усмивка: Благотворителен футболен мач и спортен празник с Димитър Бербатов - фондация Wonderful World, Sport Vision, New Moment New Ideas

Комуникационен проект на медия

1. "Работилница за репортери 2018 – Родова памет" – EspressoNews.bg, Idea Advertising

2. "НовиСини" - вътрешно списание на "КВС груп", в България – ОББ

3. "Беър Грилс и жабите в Рила"" - Discovery Romania, All Channels Communication Group

Кризисни комуникации

1. "В момента няма връзка с този номер. Почива си на плажа в Гърция" – "А1 България"

2. rate love over hate – proof.

Дигитална кампания или проект

1. "рррРРРрррРррр. ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели – ИКЕА", "Параграф 42"

2. The Great Swap - Министерство на туризма, McCann Sofia

3. "Игра на кенове" – Coca-Cola

Имиджмейкинг и/или кампания с инфлуенсъри

1. Forever Against Animal testing - The Body Shop Bulgaria, PR2

2. Queen's Studio - "Тимбарк България", Sunday Habit

3. "Аз съм в A1 Xplore Music, а ти?" - "А1 България"

Комуникационна кампания за работодателска марка/Employer Branding

1. "Твоята първа работа има значение" - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP

2. "Как LinkedIn профилът на TBI Bank се превърна в успешен начин за общуване със заинтересованите страни" – TBI Bank

3. "Дигит@лни и успешни ЗаЕдно" - Пощенска банка, Proximity Sofia/"BBDO Group

Вътрешен комуникационен отдел на годината

1. "Първата кънтри дирекция на КВС в България" – ОББ

2. Корпоративни комуникации - "Само поискай" – A1

3. "Дигит@лни и успешни ЗаЕдно" - Пощенска банка

Комуникационна агенция на годината

1. All Channels Communication Group | More than Agency

2. APRA Porter Novelli BCG

Екипът на ОББ бе признат за най-добрия вътрешен комуникационен отдел на годината, а All Channels - за най-добрата агенция. Специалната награда на обществения съвет, както и най-голям брой статуетки отидоха при телекома А1 в годината, в която Mtel стана А1. (Пълния списък на наградените агенции и кампании можете да видите в таблицата в края на текста.)

Статуетките на "PR Приз 2019" - Influencing the Influencers, бяха връчени на 16 май вечерта на събитие, което събра целия комуникационен бранш - представители на маркетинг отделите на водещите компании, неправителствени организации и институции, агенции, медии.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK