С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
18 май 2019, 11:03, 3115 прочитания

All Channels е най-добрата PR агенция на годината

БДВО връчи 44 отличия, като в състезанието участваха 93 проекта

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Екипът на ОББ бе признат за най-добрия вътрешен комуникационен отдел на годината, а All Channels - за най-добрата агенция. Специалната награда на обществения съвет, както и най-голям брой статуетки отидоха при телекома А1 в годината, в която Mtel стана А1. (Пълния списък на наградените агенции и кампании можете да видите в таблицата в края на текста.)

Статуетките на "PR Приз 2019" - Influencing the Influencers, бяха връчени на 16 май вечерта на събитие, което събра целия комуникационен бранш - представители на маркетинг отделите на водещите компании, неправителствени организации и институции, агенции, медии.


За отличието "PR Приз 2019" се състезаваха общо 93 проекта. Конкурсът се организира всяка година от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). От участниците в състезанието бяха отличени 44.

Браншът определи годината като изключително силна за комуникационния сектор. Според представителите на бизнеса това си е проличало още при подаването на заявките и се потвърждава категорично по време на публичните представяния на състезаващите се комуникационни проекти. "От цялостно ребрандиране на компании с пълно национално покритие до дигитални кампании, организирани по конкретен информационен повод и продължили 48 часа - видяхме пълната палитра на мащаб, широк спектър от теми и възложители, успешен микс между креативност и ефективност", коментира председателката на БДВО Илиана Захариева.

"PR Приз" е единственият конкурс в комуникационния сектор, в правилата на който е заложено задължително публично представяне на проектите. Презентациите са открити за всеки желаещ и гарантират прозрачността на избора.



"Конкурсът показва най-доброто от постиженията на РR професията в страната и нивото, което пазарът е достигнал. В рамките на откритите представяния всеки, който се интересува, може да види и да научи какво работят РR специалистите и каква е тяхната роля в бизнес процесите и в обществото, което прави този конкурс най-добрия РR на РR-а. И разбива всички клишета и негативни представи за тази професия в страната", коментира председателят на журито на "PR Приз 2019" Асен Асенов.

Най-много проекти се състезаваха категориите "Кампания за устойчиво развитие/корпоративна социална отговорност", а статуетката бе присъдена на проекта "Национална финансиада 2019" на Банка ДСК, реализиран от MSL, Digitas (част от "Publicis Group България").

На церемонията по награждаването бяха връчени и четири специални награди: Награда на обществения съвет на БДВО за "А1 България". Награда на КРИБ за кампанията "От фермата до теб" на AMI Communications/"Kaufland България". Награда на "В2В медия" за кампания "Заедно за природата", реализирана от "Карлсберг България"/AMI Communications. И награда на сп. "Мениджър" за фондация Wonderful World, Sport Vision/ New Moment New Ideas и кампания "С усмивка: Благотворителен футболен мач и спортен празник с Димитър Бербатов".
Кои са наградените и в какви категории

Корпоративна комуникационна кампания

1. "Мтел" става А1" – "A1 България"
2. "Твоята първа работа има значение" - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP
3. "Обединена белгийска банка" – ОББ

Специална награда на обществения съвет към БДВО

"Мтел" става А1" – "А1 България"

Специална награда на КРИБ

"От фермата до теб" - "Kaufland България", AMI Communications

Кампания за устойчиво развитие/корпоративна социална отговорност

1. "Национална финансиада 2019" на Банка ДСК - Банка ДСК, MSL, Digitas (част от Publicis Groupe България)
2. "TELUS дни на подкрепата" - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP
3. Благотворителен маратон "По-добри сме заедно" - Purina Bulgaria, APRA Porter Novelli BCG
Специална награда на b2b media

Заедно за природата - "Карлсберг България", AMI Communications

Комуникационен проект в неправителствения сектор

1. "Депутат пали билборд – България без дим", "Параграф 42"
2. Национална кръводарителска кампания "В кръвта ти е да спасяваш животи" - "Ротаракт" към "Ротари Дистрикт 2482"
3. Sofia Pride 2018 - Организационен комитет на Sofia Pride, AMI Communications

Специална награда на Комисията по професионална етика

Национална бирена академия - Съюз на пивоварите в България, Knowbox

Комуникационен проект в публичния сектор

1. The Great Swap - Министерство на туризма, McCann Sofia
2. Mood for Food Street Fest - All Channels Communication Group
3. "Влез в час с данъците 4" - Национална агенция за приходите, "Интеримидж"

Проект за вътрешни комуникации

1. PulseCheck - Музей на 15-те минути - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP
2. "Тайната градина на А1" - "А1 България"
3. Funding Talks - TBI Bank

Комуникационен проект за продукт или услуга

1. Avon K-Beauty и "Хакването на YouTube" – "AVON България", All Channels Communication Group
2. "Точно ти. Точно твоята музика" - "А1 България"
3. "рррРРРрррРррр. ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели" – ИКЕА, "Параграф 42"

Специално събитие

1. Началото на нещо ново. "Мтел" става А1" – "А1 България"
2. Starobrno Friendly Fire – "Загорка" АД, All Channels Communication Group
3. Синият отбор на "КВС груп България" на пътешествие до Луната с вертикален маратон – ОББ

Специална награда на сп. "Мениджър"

С усмивка: Благотворителен футболен мач и спортен празник с Димитър Бербатов - фондация Wonderful World, Sport Vision, New Moment New Ideas

Комуникационен проект на медия

1. "Работилница за репортери 2018 – Родова памет" – EspressoNews.bg, Idea Advertising
2. "НовиСини" - вътрешно списание на "КВС груп", в България – ОББ
3. "Беър Грилс и жабите в Рила"" - Discovery Romania, All Channels Communication Group

Кризисни комуникации

1. "В момента няма връзка с този номер. Почива си на плажа в Гърция" – "А1 България"
2. rate love over hate – proof.

Дигитална кампания или проект

1. "рррРРРрррРррр. ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели – ИКЕА", "Параграф 42"
2. The Great Swap - Министерство на туризма, McCann Sofia
3. "Игра на кенове" – Coca-Cola

Имиджмейкинг и/или кампания с инфлуенсъри

1. Forever Against Animal testing - The Body Shop Bulgaria, PR2
2. Queen's Studio - "Тимбарк България", Sunday Habit
3. "Аз съм в A1 Xplore Music, а ти?" - "А1 България"

Комуникационна кампания за работодателска марка/Employer Branding

1. "Твоята първа работа има значение" - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP
2. "Как LinkedIn профилът на TBI Bank се превърна в успешен начин за общуване със заинтересованите страни" – TBI Bank
3. "Дигит@лни и успешни ЗаЕдно" - Пощенска банка, Proximity Sofia/"BBDO Group

Вътрешен комуникационен отдел на годината

1. "Първата кънтри дирекция на КВС в България" – ОББ
2. Корпоративни комуникации - "Само поискай" – A1
3. "Дигит@лни и успешни ЗаЕдно" - Пощенска банка

Комуникационна агенция на годината

1. All Channels Communication Group | More than Agency
2. APRA Porter Novelli BCG

Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 юни) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 юни)

Разчистването в "Нова" продължава; БНТ потъва с над половин милион на месец; Йоана Панчева е новият изпълнителен директор на guts&brainsDDB; Забавен ръст на глобалните рекламни инвестиции и др.

18 юни 2019, 811 прочитания

СЕМ отстрани Анета Милкова от конкурса за генерален директор на БНР СЕМ отстрани Анета Милкова от конкурса за генерален директор на БНР

До финалния етап на състезанието са допуснати петима кандидати

17 юни 2019, 1496 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 май)

Компаниите за медиен мониторинг и анализ Perceptica и Media Monitor обединиха екипите си; All Channels е най-добрата PR агенция на годината; Агенция APRA Porter Novelli стана член на БАКА; Ръстът на рекламния пазар ще се забави; Πлaтфopмaтa YоuТubе Мuѕіс вeчe e дocтъпнa нa бългapcĸия пaзap

Частните парчета от парка

Устройственият план на Борисова градина осветли няколко съмнителни сделки, останали под радара на общественото внимание 20 години

Ами ако утре и Amazon пусне пари?

Моделите на разплащане и средствата за това ще се променят и то благодарение на компании извън банковия сектор

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кино: "Момиче"

Млада балерина е родена момче и се бори с това

Ядрен резонанс: на какво се дължи безпрецедентният успех на сериала "Чернобил"

Сериалът е смразяващо актуален днес, когато темата за размитите граници между истинно и лъжливо вълнуват обществото