С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
18 май 2019, 11:03, 3753 прочитания

All Channels е най-добрата PR агенция на годината

БДВО връчи 44 отличия, като в състезанието участваха 93 проекта

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Екипът на ОББ бе признат за най-добрия вътрешен комуникационен отдел на годината, а All Channels - за най-добрата агенция. Специалната награда на обществения съвет, както и най-голям брой статуетки отидоха при телекома А1 в годината, в която Mtel стана А1. (Пълния списък на наградените агенции и кампании можете да видите в таблицата в края на текста.)

Статуетките на "PR Приз 2019" - Influencing the Influencers, бяха връчени на 16 май вечерта на събитие, което събра целия комуникационен бранш - представители на маркетинг отделите на водещите компании, неправителствени организации и институции, агенции, медии.


За отличието "PR Приз 2019" се състезаваха общо 93 проекта. Конкурсът се организира всяка година от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). От участниците в състезанието бяха отличени 44.

Браншът определи годината като изключително силна за комуникационния сектор. Според представителите на бизнеса това си е проличало още при подаването на заявките и се потвърждава категорично по време на публичните представяния на състезаващите се комуникационни проекти. "От цялостно ребрандиране на компании с пълно национално покритие до дигитални кампании, организирани по конкретен информационен повод и продължили 48 часа - видяхме пълната палитра на мащаб, широк спектър от теми и възложители, успешен микс между креативност и ефективност", коментира председателката на БДВО Илиана Захариева.

"PR Приз" е единственият конкурс в комуникационния сектор, в правилата на който е заложено задължително публично представяне на проектите. Презентациите са открити за всеки желаещ и гарантират прозрачността на избора.



"Конкурсът показва най-доброто от постиженията на РR професията в страната и нивото, което пазарът е достигнал. В рамките на откритите представяния всеки, който се интересува, може да види и да научи какво работят РR специалистите и каква е тяхната роля в бизнес процесите и в обществото, което прави този конкурс най-добрия РR на РR-а. И разбива всички клишета и негативни представи за тази професия в страната", коментира председателят на журито на "PR Приз 2019" Асен Асенов.

Най-много проекти се състезаваха категориите "Кампания за устойчиво развитие/корпоративна социална отговорност", а статуетката бе присъдена на проекта "Национална финансиада 2019" на Банка ДСК, реализиран от MSL, Digitas (част от "Publicis Group България").

На церемонията по награждаването бяха връчени и четири специални награди: Награда на обществения съвет на БДВО за "А1 България". Награда на КРИБ за кампанията "От фермата до теб" на AMI Communications/"Kaufland България". Награда на "В2В медия" за кампания "Заедно за природата", реализирана от "Карлсберг България"/AMI Communications. И награда на сп. "Мениджър" за фондация Wonderful World, Sport Vision/ New Moment New Ideas и кампания "С усмивка: Благотворителен футболен мач и спортен празник с Димитър Бербатов".
Кои са наградените и в какви категории

Корпоративна комуникационна кампания

1. "Мтел" става А1" – "A1 България"
2. "Твоята първа работа има значение" - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP
3. "Обединена белгийска банка" – ОББ

Специална награда на обществения съвет към БДВО

"Мтел" става А1" – "А1 България"

Специална награда на КРИБ

"От фермата до теб" - "Kaufland България", AMI Communications

Кампания за устойчиво развитие/корпоративна социална отговорност

1. "Национална финансиада 2019" на Банка ДСК - Банка ДСК, MSL, Digitas (част от Publicis Groupe България)
2. "TELUS дни на подкрепата" - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP
3. Благотворителен маратон "По-добри сме заедно" - Purina Bulgaria, APRA Porter Novelli BCG
Специална награда на b2b media

Заедно за природата - "Карлсберг България", AMI Communications

Комуникационен проект в неправителствения сектор

1. "Депутат пали билборд – България без дим", "Параграф 42"
2. Национална кръводарителска кампания "В кръвта ти е да спасяваш животи" - "Ротаракт" към "Ротари Дистрикт 2482"
3. Sofia Pride 2018 - Организационен комитет на Sofia Pride, AMI Communications

Специална награда на Комисията по професионална етика

Национална бирена академия - Съюз на пивоварите в България, Knowbox

Комуникационен проект в публичния сектор

1. The Great Swap - Министерство на туризма, McCann Sofia
2. Mood for Food Street Fest - All Channels Communication Group
3. "Влез в час с данъците 4" - Национална агенция за приходите, "Интеримидж"

Проект за вътрешни комуникации

1. PulseCheck - Музей на 15-те минути - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP
2. "Тайната градина на А1" - "А1 България"
3. Funding Talks - TBI Bank

Комуникационен проект за продукт или услуга

1. Avon K-Beauty и "Хакването на YouTube" – "AVON България", All Channels Communication Group
2. "Точно ти. Точно твоята музика" - "А1 България"
3. "рррРРРрррРррр. ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели" – ИКЕА, "Параграф 42"

Специално събитие

1. Началото на нещо ново. "Мтел" става А1" – "А1 България"
2. Starobrno Friendly Fire – "Загорка" АД, All Channels Communication Group
3. Синият отбор на "КВС груп България" на пътешествие до Луната с вертикален маратон – ОББ

Специална награда на сп. "Мениджър"

С усмивка: Благотворителен футболен мач и спортен празник с Димитър Бербатов - фондация Wonderful World, Sport Vision, New Moment New Ideas

Комуникационен проект на медия

1. "Работилница за репортери 2018 – Родова памет" – EspressoNews.bg, Idea Advertising
2. "НовиСини" - вътрешно списание на "КВС груп", в България – ОББ
3. "Беър Грилс и жабите в Рила"" - Discovery Romania, All Channels Communication Group

Кризисни комуникации

1. "В момента няма връзка с този номер. Почива си на плажа в Гърция" – "А1 България"
2. rate love over hate – proof.

Дигитална кампания или проект

1. "рррРРРрррРррр. ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели – ИКЕА", "Параграф 42"
2. The Great Swap - Министерство на туризма, McCann Sofia
3. "Игра на кенове" – Coca-Cola

Имиджмейкинг и/или кампания с инфлуенсъри

1. Forever Against Animal testing - The Body Shop Bulgaria, PR2
2. Queen's Studio - "Тимбарк България", Sunday Habit
3. "Аз съм в A1 Xplore Music, а ти?" - "А1 България"

Комуникационна кампания за работодателска марка/Employer Branding

1. "Твоята първа работа има значение" - TELUS International Europe и PROXIMITY SOFIA/BBDO GROUP
2. "Как LinkedIn профилът на TBI Bank се превърна в успешен начин за общуване със заинтересованите страни" – TBI Bank
3. "Дигит@лни и успешни ЗаЕдно" - Пощенска банка, Proximity Sofia/"BBDO Group

Вътрешен комуникационен отдел на годината

1. "Първата кънтри дирекция на КВС в България" – ОББ
2. Корпоративни комуникации - "Само поискай" – A1
3. "Дигит@лни и успешни ЗаЕдно" - Пощенска банка

Комуникационна агенция на годината

1. All Channels Communication Group | More than Agency
2. APRA Porter Novelli BCG

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Най-важните бизнес новини: всяка сутрин и вечер в мобилното приложение "Kапитал PRO" Най-важните бизнес новини: всяка сутрин и вечер в мобилното приложение "Kапитал PRO"

Четете бизнес, икономическа, международна и политическа информация в нов удобен формат на своя телефон

10 окт 2019, 1347 прочитания

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов 1 СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов

Това е първата стъпка за разрешаване на кризата в БНР, следващата седмица се чака окончателно прекратяване на мандата

9 окт 2019, 1828 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 май)

Компаниите за медиен мониторинг и анализ Perceptica и Media Monitor обединиха екипите си; All Channels е най-добрата PR агенция на годината; Агенция APRA Porter Novelli стана член на БАКА; Ръстът на рекламния пазар ще се забави; Πлaтфopмaтa YоuТubе Мuѕіс вeчe e дocтъпнa нa бългapcĸия пaзap

Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма