По-различната онлайн реклама

Пазарът на интернет реклама в България достигна 98.5 млн. лв. през 2018 г.

Чавдар Димов, мениджър "Проучвания и бази данни" в "Икономедиа", представи инвестициите в интернет реклама в България през 2018 г.
Чавдар Димов, мениджър "Проучвания и бази данни" в "Икономедиа", представи инвестициите в интернет реклама в България през 2018 г.
Чавдар Димов, мениджър "Проучвания и бази данни" в "Икономедиа", представи инвестициите в интернет реклама в България през 2018 г.    ©  Анелия Николова
Чавдар Димов, мениджър "Проучвания и бази данни" в "Икономедиа", представи инвестициите в интернет реклама в България през 2018 г.    ©  Анелия Николова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

- Най-голяма част от инвестициите са насочени към интернет гигантите Facebook и Google.

- Вложенията в нейтив и PR реклама отчитат двуцифрен ръст.

Отмина времето, когато рекламодателите възприемаха интернет платформите като нов канал за комуникация с потребителите. Инвестициите в онлайн реклама вече са задължително перо в медийния микс на голяма част от компаниите в страната. След интензивното им увеличение през последните години обаче играчите на пазара очакваха забавяне на растежа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове