ФАРА, ден първи: Малко повече агенции, същият брой заявки

Вече са известни част от финалистите в рекламния конкурс

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Жури група 1:

Васил Петраков, guts&brainsDDB

Георги Цеков, Garlic Sofia

Марин Костов – Мъро, All Channels Group

Мартин Димитров, Nitram

Пенко Котов, noble graphics

Тошка Иванова, reforma

Цанка Крушева, McCann Erickson

Жури група 2:

Александър Антонов, NEXT-DC

Велина Мавродинова, studio Enthusiasm

Ивелина Гичева – Николова, Tribal Worldwide Sofia

Любомир Цветков, Knoway

Надежда Трифонова, NRG Brands

Петър Кесерджиев, Saatchi&Saatchi Sofia

Павлина Бонева, The Smarts

Започна юбилейното 20-о издание на най-големия български рекламен фестивал ФАРА, който цели да отличи творческите постижения на агенции и рекламодатели през изминалата година. Събитието се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и се е превърнало в мерило за нивото на рекламната индустрия в страната и посоката й на развитие.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар