С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
21 юни 2019, 17:19, 4549 прочитания

Две кандидатури за мястото на Иво Атанасов в СЕМ

ГЕРБ залага на служител на сдружението на изпълнители и продуценти ПРОФОН, а БСП - на човек от управата на НДК

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
На 17 юли изтича мандатът на Иво Атанасов като член на Съветът за електронни медии (СЕМ), избран от парламентарната квота, а тази седмица изтече срокът, до който депутатите имаха право да номинират нови лица, които да попълнят овакантеното от него място в медийния регулатор. Иво Атанасов бе депутат от БСП в четири парламента, а през 2013 г. бе избран в СЕМ по предложение на левицата.

До края на срока кандидатури за нов член на СЕМ от парламента внесоха само ГЕРБ и БСП. От сайта на парламента става ясно, че левицата е предложила Ия Петкова-Гурбалова, а ГЕРБ - Галина Георгиева.


Кандидатурата на Галина Георгиева е подадена лично от председателя на парламентарната комисия по "Култура и медии" Вежди Рашидов. Тя е бакалавър по икономика от Университета за национално и световно стопанство -клон Враца. Завършила е специалност аграрна икономика. От март Галина Георгиева е част от екипа на ПРОФОН - дружество за колективно управление на сродни права в музиката. В периода 2014 - 2016 г. е мениджър национални продажби в "Нетера комуникейшънс".

Кандидатурата на БСП Ия Петкова е
главен асистент в катедра "Стопанско управление" при Софийския университет "Св. Климент Охридски". През 2017 г. работи за Европейския парламент в Брюксел, а през 2002 г. - за "Институт за световни ресурс"и (WRI) във Вашингтон, САЩ.

Петкова е работила още в социологическа агенция като ръководител направление проекти за финансови институции и неправителствени организации. В момента тя е част от оперативното управление на НДК и заема позицията ръководител направление "Стратегическо развитие, маркетинг, реклама и продуцентска дейност".



Изискванията към кандидатите да станат членове на СЕМ са: висше образование, опит в областта на медиите, електронните съобщения, правото или икономиката. Кандидатите за медийния регулатор ще бъдат проверени и за принадлежност към бившата Държавна сигурност.

Правилата за избор на новия член на СЕМ бяха приети почти единодушно в началото на юни от парламентарната Комисията по култура и медии и при отсъствието на 1/3 от членовете на комисията. За да бъде избран, новият член на СЕМ трябва да получи подкрепата на повече от половината народни представители по време на гласуването. Той ще влезе в медийния регулатор, след като вече ще са приключили конкурсите за директор на БНТ и БНР и няма да има роля в този важен избор.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Българската реклама в чужбина Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

16 авг 2019, 1069 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 август)

Есента на БНТ; PR асоциацията БДВО разкритикува кампанията "Направи го сега"; Google пусна възможност за реклами с галерия от снимки в търсачката; Модата на брадите носи на Gilette рекордна загуба и др.

13 авг 2019, 1339 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 юни)

СЕМ определи финалистите в конкурса за генерални директори на БНР и БНТ; V+O Communication е новата PR и дигитална агенция на Adecco; "Загорка" с нови кенове на изкуството; Omnicom отново стана холдинг на годината на рекламния фестивал в Кан и др.

Защо се бавят бързите влакове

КЗК връща в спечелени от чужди компании търгове за нови жп линии играчи като Ковачки, "Водстрой" и "Джи Пи груп"

Лаборатория на края на света

Българската база на Антарктида ще има нова сграда

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Ново място: Bug Coffee

Най-новото попълнение на улица "Асен Златаров" 19 идва на мястото на затворилото врати Percolate

Кино: "Имало едно време в... Холивуд"

Тарантино с филмово густо за носталгията и нихилизма