Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г.
Общите инвестициите са пораснали с 12% според данни на асоциацията на комуникационните агенции
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Българският рекламен пазар отбелязва двуцифрен ръст през 2018 г., а очакванията са инвестициите да продължават да се увеличават. Така нетните вложения за първи път достигат 415 млн. лв. през изминалата година, което е повишение от 12%. Това показва проучване, изготвено за втора поредна година от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Данните са събрани от медийни агенции, членове на асоциацията и представят нетните инвестиции в основните медийни канали, но не включват вложенията в творчески решения и производството на рекламни формати. За изготвянето на доклада са взети предвид също отчетите на български медиите, както и информация от някои браншови организации.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.