С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
30 юни 2019, 13:42, 2688 прочитания

Как да си купите брой на "Капитал" онлайн - на pdf или на хартия

Седмичният брой на "Капитал" вече може да бъде купен на pdf или на хартия от библиотеката на сайта

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
От днес читателите на "Капитал" могат да купят седмичния вестник "Капитал" на pdf или на хартия от библиотеката на сайта.

Библиотеката е специалната секция в capital.bg, където се публикуват всички специални издания - списанията с класации, секторните бизнес доклади и другите тематични издания на "Капитал". Библиотеката е и различна среда за четене, която напомня четенето на хартия - може да проследите информацията в едно издание от началото до края, както е подредена от редакторите на "Капитал".


Всички издания в библиотеката вече могат да се купят отделно. За редовните читатели все пак са по-изгодни абонаментните планове, защото предлагат спестяване от цената и достъп до съдържанието на различни платформи. Абонаментните планове са два - "Капитал" и "Капитал PRO".

За момента услугата библиотекa е достъпна само за десктоп версията на сайта.





Още начини да четете "Капитал":

1. Мобилното приложение "Капитал"

Седмичният вестник "Капитал" в дигитален формат. Нов брой излиза всеки петък.

Приложението е достъпно за всички "Капитал" абонати. Всички останали читатели могат да преглеждат броевете и да прочитат до три статии безплатно.

Може да изтеглите от Apple Store и Google Play.

2. Мобилното приложение "Капитал PRO"

Всекидневни бизнес емисии с най-важните новини, изпращани сутрин и вечер, както и съдържанието на седмичника "Капитал" в специална емисия всеки петък и през уикенда.

Приложението е достъпно за всички "Капитал PRO" абонати. Читателите, които го свалят за първи път, могат да го тестват месец безплатно.

Може да изтеглите от Apple Store и Google Play.

3. Capital.bg на компютър и телефон

Всекидневно обновяване с актуална информация и целия архив на медиата. Десктоп версията на сайта предлага и допълни услуги като библиотеката със специални издания, както и масива с финансова информация за фирми - КАПИ, който е достъпен само за "Капитал PRO" абонати и съдържа информация за над 200 хиляди фирми за последните 6 години.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври)

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов; Колко инвестират партиите в политическа реклама за местните избори; Interpartners основа група от агенции на Балканите; TikTok забрани политически реклами в платформата си и др.

15 окт 2019, 1041 прочитания

"Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама "Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама

Според официалните данни близкият до Пеевски канал е получил най-много средства от политическите формации, ВМРО и ДПС водят по инвестиции в медиите като цяло

13 окт 2019, 2119 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (2 юли)

Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г.; Директорът на "Радио София" Светослав Костов поема управлението на БНР; Влияе ли Google на политиката; Новите рекламни кампании на Apple и Desigual и др.

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

20 въпроса: Здравко Петров

Урбанистът познат от "Исторически маршути" издаде книга, която обединява две от архитектуните разходки

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие