Новият брой:
Служебната президентска република

Ерата на онлайн списанията

Вицепрезидентът "Mаркетинг, разработки и анализи" в медийната група Condé Nast Стефани Фрийд пред "Капитал"

"Спазваме много стриктно границата между редакционно съдържание и брандирано съдържание."
"Спазваме много стриктно границата между редакционно съдържание и брандирано съдържание."
"Спазваме много стриктно границата между редакционно съдържание и брандирано съдържание."    ©  Цветелина Белутова
"Спазваме много стриктно границата между редакционно съдържание и брандирано съдържание."    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Визитка

Стефани Фрийд е вицепрезидент "Mаркетинг, разработки и анализи" в Condé Nast. Екипът й участва активно в развитието на компанията, като подпомага редакционната стратегия и разрастването на аудиторията на изданията чрез анализиране на данни и проучвания с цел достигане на повече потребителите чрез нови онлайн формати, както и привличане на повече рекламодатели. Паралелно Фрийд заема позицията зам.-председател на браншовата организация IAB Research Council.

Стефани Фрийд става част от Condé Nast през 2016 г., като преди това работи в Discovery Communications, където е била вицепрезидент "Дигитални маркетингови произведения". В кариерата си Фрийд е заемала управленски позиции във VEVO, NBCUniversal и др. Завършила е MBA в Columbia Business School.

Американската медийна група Condé Nast тази година празнува юбилей 110 години от създаването й. За повече от един век корпорацията преминава през поредица от трансформации, като може би най-голямата от тях се случва в ерата на дигитализацията. Издателят на Vogue, GQ, Wired, Glamour и още 14 други списания променя стратегията си за монетизация и търси нови начини за увеличаване на аудиторията, дори това да означава да спре от продажба някои списания в САЩ като Glamour и TeenVogue.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар