С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
24 юли 2019, 10:00, 2864 прочитания

Студио Enthusiasm става част от групата на The Smarts

Брандинг компанията е петата агенция в портфолиото на комуникационната група

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българската независима рекламна агенция The Smarts разширява портфолиото си от агенции с едно от най-големите брандинг студиа в България Enthusiasm. Двете компании ще си партнират в посока предлагане на по-широк спектър от комуникационни услуги и имат обща амбиция да работят с клиенти на чужди пазари. Към момента това е единствената комуникационна група в България с отделно брандинг студио в портфолиото си.

Обединяване на усилията


Студио Enthusiasm е създадено преди повече от 14 години от Велина Мавродинова, която продължава да бъде творчески директор и основен двигател на бизнеса. През годините компанията е изградила над 100 бранд идентичности в различни сектори, зад които освен лого и опаковка стои и цялостна стратегия за развитие на марките. Сред клиентите на Enthusiasm през годините са Casavino, Coppa Maga, "Вита", "Верея", "Тандем", Harmonica и др. "Студиото създава марки от самото начало дори когато те все още нямат име, което е най-трудната част от работата ни. Марките изискват дългосрочна стратегия", коментира Велина Мавродинова по време на събитието за обявяване на новото партньорство.

Като част от The Smarts брандинг студиото ще разполага с експертизата и ресурсите на групата, а останалите агенции от своя страна ще разширят познанията и възможностите си в областта на брандинга. Към момента Enthusiasm остава като самостоятелно юридическо лице, собственост на Велина Мавродинова.

По думите на Радослав Бимбалов, съосновател на The Smarts, партньорството ще помогне на Enthusiasm да стане по-стабилна агенция, да достигне до повече клиенти и да ускори развитието си. "Искаме да изградим устойчив бизнес, като за целта ще обединим експертизите си, а екипът ни ще подкрепя студиото в организирането на проекти и извеждането им до край", каза пред "Капитал" Гергана Иванова, другият съосновател на The Smarts.



Екипът на Enthusiasm към момента се състои от общо 5 човека, които продължават да работят заедно, а всички те ще споделят един офис с екипа на The Smarts. "Бизнесът има голям потенциал за растеж и излизане на външни пазари", казва Мавродинова пред "Капитал". Гергана Иванова допълва, че именно през брандинга е възможно обслужването както на български компании, които се развиват на други пазари, така и на изцяло международни фирми.

Разрастване на групата

За последните две години това е втората нова агенция в портфолиото на The Smarts, които оперират на пазара от вече 11 години. В средата на 2017 г. групата основа PR агенцията "Параграф 42". В структурата са още продуцентската компания Shoot, както и основаната през 2015 г. медия агенция IQ media. Брандинг студиото Enthusiasm обаче е първата вече изградена и развита компания, която става част от групата.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Българската реклама в чужбина Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

16 авг 2019, 1069 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 август)

Есента на БНТ; PR асоциацията БДВО разкритикува кампанията "Направи го сега"; Google пусна възможност за реклами с галерия от снимки в търсачката; Модата на брадите носи на Gilette рекордна загуба и др.

13 авг 2019, 1339 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
БГНЕС работи през ново дружество. За старото се иска фалит

Дълг от 600 хил. лв. за данъци и осигуровки е причина за поисканата несъстоятелност

Сметищата на гнева в Русия

Боклукът се превръща в политически проблем, който канализира недоволството и обединява различни групи около една кауза

Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кино: "Имало едно време в... Холивуд"

Тарантино с филмово густо за носталгията и нихилизма

Лаборатория на края на света

Българската база на Антарктида ще има нова сграда