Студио Enthusiasm става част от групата на The Smarts

Брандинг компанията е петата агенция в портфолиото на комуникационната група

(отляво на дясно) Радослав Бимбалов, съосновател на The Smarts, Александър Христов, съоновател на "Параграф 42", Гергана Иванова, съосновател на The Smarts и Велина Мавродинова, основател на Enthusiasm.
(отляво на дясно) Радослав Бимбалов, съосновател на The Smarts, Александър Христов, съоновател на "Параграф 42", Гергана Иванова, съосновател на The Smarts и Велина Мавродинова, основател на Enthusiasm.
(отляво на дясно) Радослав Бимбалов, съосновател на The Smarts, Александър Христов, съоновател на "Параграф 42", Гергана Иванова, съосновател на The Smarts и Велина Мавродинова, основател на Enthusiasm.    ©  The Smarts
(отляво на дясно) Радослав Бимбалов, съосновател на The Smarts, Александър Христов, съоновател на "Параграф 42", Гергана Иванова, съосновател на The Smarts и Велина Мавродинова, основател на Enthusiasm.    ©  The Smarts
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Българската независима рекламна агенция The Smarts разширява портфолиото си от агенции с едно от най-големите брандинг студиа в България Enthusiasm. Двете компании ще си партнират в посока предлагане на по-широк спектър от комуникационни услуги и имат обща амбиция да работят с клиенти на чужди пазари. Към момента това е единствената комуникационна група в България с отделно брандинг студио в портфолиото си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар