Реклама по номадски

Съоснователите на агенцията Genius Steals Фарис Якоб и Роузи Якоб, които избраха свободната работа пред корпорациите, пред "Капитал"

Според Фарис Якоб и Роузи Якоб, съоснователи на Genius Steals, рекламистите трябва да бъдат стимулирани да излизат в отпуска, защото свободното време вдъхновява, а пътуванията обогатяват.
Според Фарис Якоб и Роузи Якоб, съоснователи на Genius Steals, рекламистите трябва да бъдат стимулирани да излизат в отпуска, защото свободното време вдъхновява, а пътуванията обогатяват.
Според Фарис Якоб и Роузи Якоб, съоснователи на Genius Steals, рекламистите трябва да бъдат стимулирани да излизат в отпуска, защото свободното време вдъхновява, а пътуванията обогатяват.    ©  Надежда Чипева
Според Фарис Якоб и Роузи Якоб, съоснователи на Genius Steals, рекламистите трябва да бъдат стимулирани да излизат в отпуска, защото свободното време вдъхновява, а пътуванията обогатяват.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил:

Преди основаването на Genius Steals Роузи Якоб ръководи стратегически екип за социалните медии в дигиталната агенция 360i, част от групата на Dentsu. Преди това е част от агенцията Saatchi&Saatchi New York. Работила е за брандове като Oreo, Coca-Cola, InterContinental Hotels и др. През годините тя е била жури на редица международни рекламни фестивали, както и е преподавала в Miami Ad School Brooklyn.

Дългогодишен опит в рекламната индустрия има и Фарис Якоб. Преди да се отдаде на номадския живот, той работи като главен технологичен стратег в McCann - Ню Йорк. Преди това е заемал позицията Chief innovation officer в MDC Partners. Той е автор на книгата Paid Attention: Innovative Advertising for a Digital World. Проектите му са печелили редица рекламни награди и е журирал в различни фестивали.

Вече шест години рекламистите Фарис Якоб и Роузи Якоб живеят номадски начин на живот. Той е от Великобритания, а тя от САЩ, но нито едно от двете места не е техен дом. Те обикалят света почти без багаж и работят върху рекламните стратегии на различни брандове или помагат на агенции да развият творческото си мислене. Работата им до голяма степен се базира на теорията им, че оригиналността е мит, а добрите проекти са резултат от трансформацията на вече съществуващи решения. Затова и наричат малката си номадска агенция Genius Steals.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    jordani avatar :-P
    jordani

    Ако сте руса, 60-90-60, с три или повече чужди езика, магистър или доктор по маркетинг, реклама, от или бизнес мениджмънт - моля, не ни се обаждайте.
    Търсим агроном или механизатор.

    Нередност?
Нов коментар