PR асоциацията БДВО разкритикува кампанията "Направи го сега"

Според комисията по етика към организацията комуникацията за насърчаване на раждаемостта не отговаря на редица принципи и ценности

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Месец след лансирането на третия етап от кампанията "Направи го сега" на Движението за национална кауза (ДНК) Комисията по професионална етика към Българско дружество за връзки с обществеността (КПЕ) се самосезира и излезе с позиция, базирана на Етичния кодекс на PR специалистите в България.

Кампанията, която цели да насърчи раждаемостта в България, предизвика противоречиви реакции със своите послания, сред които "Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на нов тиган", "Чашка С без силикон", "Селфитата с деца събират повече лайкове" и "Бащинството те прави много по-привлекателен" и др.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар