Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж

Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж

Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
3846 прочитания

© Българска Медиа Агенция


Автор: Българска Медиа Агенция

Нашият екип използва дългогодишния си опит, данни, технологии и креативност, за да създаде работещи комуникационни стратегии, които изграждат марки и генерират продажби. И ние го правим в мащаб.

Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти, като "Фикосота", "Натурпродукт", "КИА Моторс", "Тимбарк България", "Градус" и много други. От компанията споделят, че 2019 година е била много благополучна за тях, тъй като са спечелили седем конкурса за медийно обслужване, сред които тези за "Захарни заводи", "Озон Ентъртейнмънт", "ТЕСИ" и са реализирали цялостната телевизионна комуникация на над 100 марки с повече от 500 хиляди планирани и излъчени телевизионни клипа за текущата година.

Българска Медиа Агенция е 100% независима медиа агенция, което гарантира на клиентите й безпристрастен подход за получаване на най-добрите възможности за медиен подбор и следователно високи резултати за техните кампании. Тази свобода позволява повече креативност и възможност за преговори с медиите за това, което работи най-добре за бизнеса и марките. Независимостта на компанията не е единственото й предимство. Лъчезар Чолаков, основател и управляващ директор на Българска Медиа Агенция споделя, че: "Най-новият подход в работата на екипа ни е уникален за пазара софтуер, специално разработен за методиката на работа ни. Прилагането му в работния процес гарантира високи резултати, по зададени специфични критерии за конкретна марка. Той е и нашата голяма иновация за рекламодателите. Може да обобщим, че ставаме все по-добри!" Ключова предпоставка за успеха са и усилията на целия екип. Ето защо, клиентите на компанията продължават да развиват бизнеса си, като част от тях заемат водещи позиции сред рекламодателите в България. Конкретен пример за това е, че за втора поредна година техен дългогодишен клиент е с най-много реализирани рейтинг точки в телевизия за цялата измервана аудитория.

В прякото управление на компанията взимат участие и две дами - Вера Георгиева и Албена Беновска. Всяка от тях ръководи различни процеси, но това, което ги обединява, е отличителният им професионализъм и дългогодишен опит в областта на рекламата. Вера заема позицията Медиа директор и има опит в сферата вече 20 години. Тя коментира: "Динамичният рекламен пазар е друго предизвикателство за нас, което също е силна мотивация да продължаваме да надграждаме конкурентоспособността си. Рекламодателите стават все по-изискващи и резултатно ориентирани и медиа агенциите трябва да отговорят на високите им очаквания. Ето защо се стремим да въвеждаме все повече иновации и да предлагаме все по-високо качество на услугите си."

Албена Беновска, която е Директор клиенти, пожелава на все повече компании да увеличат продажбите си през следващата година, като подобрят ефективността на рекламната си комуникация чрез услугите на агенцията.

"Развивайте бизнеса си чрез нас!" е краткото послание на Българска Медиа Агенция към всички, които искат повече.

Услуги

Медиа планиране и купуване (телевизия, радио, онлайн медии, печатни издания, външна реклама, социални мрежи и др.), разработване на медийни комуникационни стратегии, прецизен качествен и количествен анализ на рекламни кампании, специализиран мониторинг в реално време на ТВ кампании, анализ на конкурентни рекламни комуникации и други.
Автор: Българска Медиа Агенция

Нашият екип използва дългогодишния си опит, данни, технологии и креативност, за да създаде работещи комуникационни стратегии, които изграждат марки и генерират продажби. И ние го правим в мащаб.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK