С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 дек 2019, 8:00, 2291 прочитания

Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж

Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация



Нашият екип използва дългогодишния си опит, данни, технологии и креативност, за да създаде работещи комуникационни стратегии, които изграждат марки и генерират продажби. И ние го правим в мащаб.


Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти, като "Фикосота", "Натурпродукт", "КИА Моторс", "Тимбарк България", "Градус" и много други. От компанията споделят, че 2019 година е била много благополучна за тях, тъй като са спечелили седем конкурса за медийно обслужване, сред които тези за "Захарни заводи", "Озон Ентъртейнмънт", "ТЕСИ" и са реализирали цялостната телевизионна комуникация на над 100 марки с повече от 500 хиляди планирани и излъчени телевизионни клипа за текущата година.

Българска Медиа Агенция е 100% независима медиа агенция, което гарантира на клиентите й безпристрастен подход за получаване на най-добрите възможности за медиен подбор и следователно високи резултати за техните кампании. Тази свобода позволява повече креативност и възможност за преговори с медиите за това, което работи най-добре за бизнеса и марките. Независимостта на компанията не е единственото й предимство. Лъчезар Чолаков, основател и управляващ директор на Българска Медиа Агенция споделя, че: "Най-новият подход в работата на екипа ни е уникален за пазара софтуер, специално разработен за методиката на работа ни. Прилагането му в работния процес гарантира високи резултати, по зададени специфични критерии за конкретна марка. Той е и нашата голяма иновация за рекламодателите. Може да обобщим, че ставаме все по-добри!" Ключова предпоставка за успеха са и усилията на целия екип. Ето защо, клиентите на компанията продължават да развиват бизнеса си, като част от тях заемат водещи позиции сред рекламодателите в България. Конкретен пример за това е, че за втора поредна година техен дългогодишен клиент е с най-много реализирани рейтинг точки в телевизия за цялата измервана аудитория.

В прякото управление на компанията взимат участие и две дами - Вера Георгиева и Албена Беновска. Всяка от тях ръководи различни процеси, но това, което ги обединява, е отличителният им професионализъм и дългогодишен опит в областта на рекламата. Вера заема позицията Медиа директор и има опит в сферата вече 20 години. Тя коментира: "Динамичният рекламен пазар е друго предизвикателство за нас, което също е силна мотивация да продължаваме да надграждаме конкурентоспособността си. Рекламодателите стават все по-изискващи и резултатно ориентирани и медиа агенциите трябва да отговорят на високите им очаквания. Ето защо се стремим да въвеждаме все повече иновации и да предлагаме все по-високо качество на услугите си."



Албена Беновска, която е Директор клиенти, пожелава на все повече компании да увеличат продажбите си през следващата година, като подобрят ефективността на рекламната си комуникация чрез услугите на агенцията.

"Развивайте бизнеса си чрез нас!" е краткото послание на Българска Медиа Агенция към всички, които искат повече.
Услуги

Медиа планиране и купуване (телевизия, радио, онлайн медии, печатни издания, външна реклама, социални мрежи и др.), разработване на медийни комуникационни стратегии, прецизен качествен и количествен анализ на рекламни кампании, специализиран мониторинг в реално време на ТВ кампании, анализ на конкурентни рекламни комуникации и други.

КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Мениджър с опит в CNN и Associated Press поема управлението на БНР Мениджър с опит в CNN и Associated Press поема управлението на БНР

СЕМ избра Андон Балтаков за генерален директор на държавното радио в следващите три години

22 яну 2020, 1247 прочитания

По торбичката посрещат 10 По торбичката посрещат

Комуникационната поука от колажите на Красимир Каракачанов с торбичката на Billa

21 яну 2020, 10120 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки

Годината е динамична и успешна за професионалната общност

Още от Капитал
Първи борсов тест за 2020

Интересът към предложените 14% от акциите на "Телелинк" в края на януари, ще е показателен за апетита на инвеститорите

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Защо свърши водата

ВиК дружествата в България дълги години се управляват безотговорно, зад това вероятно стои корупция и некомпетентност на места, затова и се стига до кризи

Кино: "Бомба със закъснител"

Сексизъм, мълчание и опълчване във Fox News

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10