Новият брой: Накъде след вота
Close

Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Освен по-големите бюджети разликата в работата е, че разполагат и с повече време за работа върху кампаниите.

Ако комуникационната индустрия в страната има мантра, то през последните години тя би била "българският рекламен пазар се трансформира". Секторът обаче по-скоро е в стагнация, а промяна (ако има такава) се случва изключително бавно. Агенциите са принудени да търсят нови източници на приходи и възможности да развиват творческия си продукт. В резултат на трудностите за разрастване в България и лесния достъп до международни компании, агенциите се насочиха към клиенти и на чужди пазари, а някои от тях отвориха и свои търговски офиси извън страната. Разговаряхме с част от агенциите, които обслужват клиенти на чужди пазари, за да разберем каква е добавената стойност на работата им в чужбина и има ли разлика спрямо българските партньорства.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    daniel123 avatar :-|
    daniel123
    • + 1

    Предлагат евтини услуги на цени, по-ниски от пазарните за Западния свят.

    Нередност?
Нов коментар