Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 дек 2019, 0:00, 3204 прочитания

Дано живееш в интересни времена

Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Фокусираме се върху продажбите на своите клиенти вместо върху суетата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Името Huts отдава почит към едноименната картина на Винсент ван Гог. Тя изобразява красиво, спокойно зелено поле с малки къщурки, пръснати наоколо. Избрахме това име, за да заявим (и да помним винаги), че по краткия път на живота можем да се радваме на простичките и хубави моменти, докато се стремим към успеха и щастието, без тези неща да се изключват взаимно.

Изминаха точно 25 години, откакто създадохме The Huts Group в България. В страната се случиха много събития за този период, но високото качество на предлаганите от нас услуги остана константа, а с него и високата позиция на групата в класацията на най-големите рекламни и комуникационни агенции.


Групата се състои от няколко отделни компании, които предлагат услуги във всички сфери на комуникациите. Развитието й през тези 25 години е особено интересна история, затова и настоящият текст носи заглавието "Дано живееш в интересни времена".

Започнахме с творчески офис, наречен Huts Advertising, и консултантски маркетинг офис - Huts Marketing. 1994 година беше истинско Елдорадо за бизнеса в България, време на катаклизми и едновременно с това – на големи надежди. Много компании искаха да навлязат на пазара, а редица от съществуващите нямаха идея как да маркетират продуктите си. Международни рекламни агенции постепенно влизаха в страната, търсейки партньори, и J Walter Thompson - най-голямата в Америка, стана наш дългосрочен партньор.

След като постигнахме договорката си, през 1995 г. станахме HutsJWT. Годините минаваха и компанията се развиваше – добавихме BTL, а после брандинг и дизайн на опаковки, по-късно PR услуги, след това медийно звено, дигитализацията промени всичко, последва видеопродуцентство, а съвсем наскоро – инфлуенсър маркетинг и профилиран спортен маркетинг.



В доста конкурентна среда Technopolis постигна уникално присъствие и визуална идентичност в нова серия от телевизионни реклами

В доста конкурентна среда Technopolis постигна уникално присъствие и визуална идентичност в нова серия от телевизионни реклами

[Huts JWT България]
В момента сме в процес на смяна на името HutsJWT в Wunderman Thompson – сливането на Wunderman и J Walter Thompson по-рано тази година сформира една от най-големите творчески агенции в света. (Повече информация – WundermanThompson.bg.)

Нашата група е силно "клиентоцентрична" – фокусираме се върху продажбите на своите клиенти вместо върху суетата, с други думи, ние не сме "креативни в името на креативността". Не е случайност или съвпадение, че освен награди за креативност през годините сме били отличавани неведнъж от клиентите си за "ефективност със страхотни идеи". В българския си офис имаме глобален координатор за KitKat и други конфекционни продукти на Nestl, както и регионален координатор на кампаниите ни за посолството на САЩ.

С A1 успяхме да достигнем рекордни нива на ангажираност на бранда в социалните медии, както и чудесно разпознаване на неговите продукти и услуги

[Huts JWT България]


Списъкът ни с клиенти е "здравословен микс" от мултинационални и локални компании, повечето от които лидери в съответните бизнес сфери – Nestl, Shell, A1, Unilever, Soia Ring Mall, Technopolis, посолството на САЩ и много други. Услугите, които предлагаме, варират според клиента и включват стратегически проучвания и насоки, творчески и брандинг решения, купуване на телевизионни и други традиционни медийни позиции, планиране и оценка, дигитални услуги, социални медии, видео- и тв продукции, както и BTL услуги.

Заедно с отбора на Sofia Ring Mall го превърнахме в най-добре представения шопинг център в дигиталния маркетинг

[Huts JWT България]


Освен успешни кампании, които продават продукти, това, в което сме най-добри, е стратегическата комбинация от традиционни и дигитални медии, която спомага за един непрекъснат поток от добра възвръщаемост на комуникационните инвестиции. С помощта на специалния набор от инструменти на наше разположение ние измерваме ефективността на медийните кампании спрямо поведението на консуматорите. Това позволява на рекламодателите да знаят във всеки момент колко плащат, за да достигнат до индивидуалния консуматор както в телевизията, така и в дигиталното пространство. Съвместната ни работа с Nestlé и Shell, продължаваща вече повече от 20 години, и ежедневната кореспонденция с глобалния офис ни дават безпрецедентно за местните стандарти ниво на вникване и разбиране на пазара.

Опитахме се да мотивираме българите да бъдат по-активни граждани заедно с Посолство на САЩ

Опитахме се да мотивираме българите да бъдат по-активни граждани заедно с Посолство на САЩ

[Huts JWT България]
Нашето поколение премина през най-големите промени в медийния пейзаж. За да оцелеем, трябваше да се адаптираме бързо и ефективно. Затова отрано прегърнахме манталитета на промяната и превърнахме постоянството в еволюция. Трябваше да впрегнем велики умове, които ефективно да организират хаотичния брой възможности, нужни за правилното планиране. Трябваше да впрегнем велики умове, запознати с локалната среда, за да създадем страхотна комуникация.

Стотици хора са работили в Huts през последните 25 години и всеки от тях е допринесъл по своя начин към отстояването на позицията ни във върховете на българския пазар.
"Ние развиваме амбициозни брандове, като им предлагаме актуалност и скорост, и комбинираме творчество, технология и данни. Днес повече от всякога брандовете се нуждаят от партньори, които поемат пълната отговорност да разгадават постоянно усложняващия се медиен пейзаж."

Илия Лазаров, главен творчески директор на "HutsJWT България"

Ние сме и в класацията на Най-големите рекламни агенции в България.

Read the article in English.

КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 1066 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 1530 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
May you live in interesting times

Yiannis Manakos, Founder & CEO of Huts Group: We focus on client sales results rather than vanity or creativity for the sake of creativity

Още от Капитал
Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Защо се бавим с бързите тестове

Националният кризисен щаб и премиерът са абсолютно против използването им в България

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10