Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 дек 2019, 0:00, 2383 прочитания

Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти

Владимир Денев, основател и управител на медия агенция "Аргент", и Симона Тенчева, оперативен директор на "Аргент" и Global Network Director на Local Planet International

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
На пазара сте вече 25 години, разкажете за най-важните си професионални решения.

В.Д.: Фокусът на дейността ни винаги е бил върху медийната комуникация, като постоянно инвестираме в това да разширяваме портфолиото на предлаганите от нас услуги, така че да сме адекватни на определящите за развитието на индустрията тенденции и съответно да сме максимално полезни за нашите клиенти.
Преди повече от 10 години бяхме сред първите агенции, които формираха свой екип от дигитални специалисти. Днес, когато присъствието в дигиталната среда отдавна е далеч отвъд рамките на медия планирането и купуването, този екип съвсем естествено премина в наша агенция за цялостно дигитално обслужване – All Digital. Така имаме възможността да предлагаме на клиентите си много по-комплексна услуга, отговаряща на нуждите на тяхната комуникация във времето, когато успешната дигитална трансформация е определяща за бъдещето на всеки бизнес.


С.Т.: С ясното съзнание, че за да сме напълно адекватни и конкурентни на нашия пазар, е необходимо да имаме сериозни чуждестранни партньори и пряк достъп до водещо световно ноу-хау, през 2016 г. станахме една от 22-те агенции, основали Local Planet International – най-голямата верига независими медийни агенции в света. Към днешна дата според предварителни данни от Comvergence за 2019-а Local Planet се нарежда на 6-о място в света, агенциите ни вече са 55 с офиси на 68 пазара по цял свят. Съвместното ни дружество Local Planet Bulgaria оперира и като хъб за Централна и Източна Европа и координира кампаниите на международните клиенти на веригата в целия регион.

Какви са новостите, които ще предлагате на своите клиенти и на пазара?

С.Т.: Постоянно работим по въвеждане на нови услуги и инструменти, включително и разработваме собствени такива, като #taP например - инструментът, който позволява много по-прецизно таргетиране на телевизионни кампании, като наред с демографските, се отчитат и психографските характеристики. Той вече е достъпен за целия пазар.



Следващите ни проекти са ориентирани повече към дигиталните услуги, планираме и следващата крачка към превръщането ни в комуникационна група. Също така за 25-ата ни годишнина планираме поредица от инициативи и събития, като имаме намерение основното сред тях да е отворено за цялата индустрия.

Какви са най-силните страни на вашата агенция?

В.Д: "Аргент" да бъде независима агенция е основата, на която е изграден бизнес моделът ни. Това ни дава пълната свободата да сме гъвкави, бързо да взимаме решения, да прилагаме нови подходи, да работим единствено в името на интереса на клиентите си. Имаме дългогодишни директни отношения с медиите, без посредници и без скрити обвързаности.

С.Т.: Принадлежността ни към Local Planet ни дава достъп до ноу-хау, високи професионални стандарти, както и възможност да работим с международни клиенти, без да има каквато и да било намеса в управлението на бизнеса ни локално.

Вие ли избирате клиентите си?

В.Д.: Гордея се с това, че сред клиентите ни няма такива, които работят с нас по силата на някаква принуда. С много от тях работим повече от 10 години, а имаме и такива, които са с нас от основаването на агенцията. Това за екипа ни е най-ценното признание. Работата с клиентите е двустранен процес, партньорство, и вярвам, че само при такъв модел на отношения между клиент и агенция се постигат най-добрите резултати.

КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1234 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5397 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Дано живееш в интересни времена

Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Фокусираме се върху продажбите на своите клиенти вместо върху суетата

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Чиновници в излишък

Държавната служба е желана заради сигурността по време на криза и гарантираната заплата

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

СССР: една одисея в Космоса

Книга събира най-добрия руски графичен дизайн от годините на студената война

Кино: "Пералнята"

Тайният живот на парите в черна комедия от Содърбърг

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10