Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти

Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти

Владимир Денев, основател и управител на медия агенция "Аргент", и Симона Тенчева, оперативен директор на "Аргент" и Global Network Director на Local Planet International

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
2544 прочитания

© Медия агенция Аргент


На пазара сте вече 25 години, разкажете за най-важните си професионални решения.

В.Д.: Фокусът на дейността ни винаги е бил върху медийната комуникация, като постоянно инвестираме в това да разширяваме портфолиото на предлаганите от нас услуги, така че да сме адекватни на определящите за развитието на индустрията тенденции и съответно да сме максимално полезни за нашите клиенти.

Преди повече от 10 години бяхме сред първите агенции, които формираха свой екип от дигитални специалисти. Днес, когато присъствието в дигиталната среда отдавна е далеч отвъд рамките на медия планирането и купуването, този екип съвсем естествено премина в наша агенция за цялостно дигитално обслужване – All Digital. Така имаме възможността да предлагаме на клиентите си много по-комплексна услуга, отговаряща на нуждите на тяхната комуникация във времето, когато успешната дигитална трансформация е определяща за бъдещето на всеки бизнес.

С.Т.: С ясното съзнание, че за да сме напълно адекватни и конкурентни на нашия пазар, е необходимо да имаме сериозни чуждестранни партньори и пряк достъп до водещо световно ноу-хау, през 2016 г. станахме една от 22-те агенции, основали Local Planet International – най-голямата верига независими медийни агенции в света. Към днешна дата според предварителни данни от Comvergence за 2019-а Local Planet се нарежда на 6-о място в света, агенциите ни вече са 55 с офиси на 68 пазара по цял свят. Съвместното ни дружество Local Planet Bulgaria оперира и като хъб за Централна и Източна Европа и координира кампаниите на международните клиенти на веригата в целия регион.

Какви са новостите, които ще предлагате на своите клиенти и на пазара?

С.Т.: Постоянно работим по въвеждане на нови услуги и инструменти, включително и разработваме собствени такива, като #taP например - инструментът, който позволява много по-прецизно таргетиране на телевизионни кампании, като наред с демографските, се отчитат и психографските характеристики. Той вече е достъпен за целия пазар.

Следващите ни проекти са ориентирани повече към дигиталните услуги, планираме и следващата крачка към превръщането ни в комуникационна група. Също така за 25-ата ни годишнина планираме поредица от инициативи и събития, като имаме намерение основното сред тях да е отворено за цялата индустрия.

Какви са най-силните страни на вашата агенция?

В.Д: "Аргент" да бъде независима агенция е основата, на която е изграден бизнес моделът ни. Това ни дава пълната свободата да сме гъвкави, бързо да взимаме решения, да прилагаме нови подходи, да работим единствено в името на интереса на клиентите си. Имаме дългогодишни директни отношения с медиите, без посредници и без скрити обвързаности.

С.Т.: Принадлежността ни към Local Planet ни дава достъп до ноу-хау, високи професионални стандарти, както и възможност да работим с международни клиенти, без да има каквато и да било намеса в управлението на бизнеса ни локално.

Вие ли избирате клиентите си?

В.Д.: Гордея се с това, че сред клиентите ни няма такива, които работят с нас по силата на някаква принуда. С много от тях работим повече от 10 години, а имаме и такива, които са с нас от основаването на агенцията. Това за екипа ни е най-ценното признание. Работата с клиентите е двустранен процес, партньорство, и вярвам, че само при такъв модел на отношения между клиент и агенция се постигат най-добрите резултати.

На пазара сте вече 25 години, разкажете за най-важните си професионални решения.

В.Д.: Фокусът на дейността ни винаги е бил върху медийната комуникация, като постоянно инвестираме в това да разширяваме портфолиото на предлаганите от нас услуги, така че да сме адекватни на определящите за развитието на индустрията тенденции и съответно да сме максимално полезни за нашите клиенти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK