Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 яну 2020, 16:00, 4060 прочитания

25 години PR революция с M3 Communications Group, Inc.

Компанията е реализирала над 5000 проекта, работила е с повече от 200 клиенти от целия свят в различни сектори и е спечелила десетки международни награди

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Няма асансьор към успеха, трябва да се качите по стълбите" – този надпис на входа на офиса на М3 Communications Group, Inc. най-точно изразява концепцията на водещата българска PR компания през последните 25 години.

В началото на своето развитие М3 Communications Group, Inc. следва модела 3х24 – екип от 24 професионалисти със средна възраст 24 години са на разположение 24 часа на своите клиенти, като им предлагат качествено комуникационно обслужване и им помагат да имат по-успешен бизнес. През годините тази философия се запазва с разликата, че броят на служителите вече далеч надхвърля 24, както и броят на комуникационните услуги, които компанията предлага.


Нещо много важно, обаче, което остава непроменено през този четвърт век, са ценностите и ентусиазмът, както и високите стандарти, които екипът на M3 Communications Group, Inc. следва. Те даже стават все по-високи и по-стриктни в съответствие с динамично развиващия се пазар.

Днес М3 Communications Group, Inc. предлага пълно комуникационно обслужване с богато портфолио от услуги – PR, организация на събития, управление на социални медии, графичен дизайн, медия мониторинг и анализи, web, обучения. За 25 години компанията е реализирала над 5000 проекта, работила е с повече от 200 клиенти от целия свят в различни сектори и е спечелила десетки международни награди. Сред настоящите ѝ клиенти са Facebook, L’Oreal, Shell, Mars, Wizz Air, HONOR, BILLA, Danone, Европейската комисия и много други. М3 Communications Group, Inc. е и ексклузивен партньор на най-голямата PR компания в света – Hill+Knowlton Strategies.

Зад всичките тези невероятни успехи стои един силен, мотивиран и креативен екип, който със своята отдаденост и ежедневни усилия прави революция в PR бизнеса. И ако всеки dream team има нужда от капитан, който да мотивира отбора и да го води към все по-високи върхове, то в случая на М3 Communications Group, Inc. капитанът е с главно "К".



Максим Бехар е международно признат PR експерт с 25-годишен опит. От 2015 до 2017 г. е президент на най-голямата и влиятелна PR организация в света – ICCO. Той е единственият българин, вписан в Световната зала на славата на ICCO. Максим Бехар е и председател на Световния комуникационен форум в Давос, член на редица престижни организации в България и по света и автор на няколко бестселъра на тема PR. Последната му книга "Световната PR революция" стана номер 1 по продажби в Amazon в две области – PR и Маркетинг. Освен всичко обаче, Максим Бехар е професионален мечтател.

"Винаги съм вярвал, че ако мечтите ти не те плашат, значи не са достатъчно големи. Затова в М3 ние непрекъснато мечтаем, но и работим здраво, за да изпълним тези мечти. Ежедневно се стремим да предлагаме качествено обслужване и да помагаме на нашите клиенти. Работили сме със стотици компании от цял свят, дори понякога имаме чувството, че изпълняваме функцията на частна агенция за чужди инвестиции в страната. Най-важното обаче е работата да ни носи удоволствие. Именно това е магията на М3, която аз и колегите им изживяваме всеки ден", коментира Максим Бехар.

Магия, революция, мечта, професионализъм – бизнесът на M3 Communications е комбинация от всичко това. През последните 25 години екипът на компанията всеки ден се изкачва към върха (по стълбите, а не по асансьора) и вярва, че въпреки всички големи успехи, най-доброто в професията тепърва предстои.

КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1133 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5335 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Ценим думите и тяхната сила

Светлана Савова: Обичаме работата си, защото ни среща с визионери, които имат ясното съзнание, че оставят следа и променят средата, казва управляващият партньор на V+O Communication

Още от Капитал
Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Чиновници в излишък

Държавната служба е желана заради сигурността по време на криза и гарантираната заплата

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10