С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 яну 2020, 16:00, 3504 прочитания

25 години PR революция с M3 Communications Group, Inc.

Компанията е реализирала над 5000 проекта, работила е с повече от 200 клиенти от целия свят в различни сектори и е спечелила десетки международни награди

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Няма асансьор към успеха, трябва да се качите по стълбите" – този надпис на входа на офиса на М3 Communications Group, Inc. най-точно изразява концепцията на водещата българска PR компания през последните 25 години.

В началото на своето развитие М3 Communications Group, Inc. следва модела 3х24 – екип от 24 професионалисти със средна възраст 24 години са на разположение 24 часа на своите клиенти, като им предлагат качествено комуникационно обслужване и им помагат да имат по-успешен бизнес. През годините тази философия се запазва с разликата, че броят на служителите вече далеч надхвърля 24, както и броят на комуникационните услуги, които компанията предлага.


Нещо много важно, обаче, което остава непроменено през този четвърт век, са ценностите и ентусиазмът, както и високите стандарти, които екипът на M3 Communications Group, Inc. следва. Те даже стават все по-високи и по-стриктни в съответствие с динамично развиващия се пазар.

Днес М3 Communications Group, Inc. предлага пълно комуникационно обслужване с богато портфолио от услуги – PR, организация на събития, управление на социални медии, графичен дизайн, медия мониторинг и анализи, web, обучения. За 25 години компанията е реализирала над 5000 проекта, работила е с повече от 200 клиенти от целия свят в различни сектори и е спечелила десетки международни награди. Сред настоящите ѝ клиенти са Facebook, L’Oreal, Shell, Mars, Wizz Air, HONOR, BILLA, Danone, Европейската комисия и много други. М3 Communications Group, Inc. е и ексклузивен партньор на най-голямата PR компания в света – Hill+Knowlton Strategies.

Зад всичките тези невероятни успехи стои един силен, мотивиран и креативен екип, който със своята отдаденост и ежедневни усилия прави революция в PR бизнеса. И ако всеки dream team има нужда от капитан, който да мотивира отбора и да го води към все по-високи върхове, то в случая на М3 Communications Group, Inc. капитанът е с главно "К".



Максим Бехар е международно признат PR експерт с 25-годишен опит. От 2015 до 2017 г. е президент на най-голямата и влиятелна PR организация в света – ICCO. Той е единственият българин, вписан в Световната зала на славата на ICCO. Максим Бехар е и председател на Световния комуникационен форум в Давос, член на редица престижни организации в България и по света и автор на няколко бестселъра на тема PR. Последната му книга "Световната PR революция" стана номер 1 по продажби в Amazon в две области – PR и Маркетинг. Освен всичко обаче, Максим Бехар е професионален мечтател.

"Винаги съм вярвал, че ако мечтите ти не те плашат, значи не са достатъчно големи. Затова в М3 ние непрекъснато мечтаем, но и работим здраво, за да изпълним тези мечти. Ежедневно се стремим да предлагаме качествено обслужване и да помагаме на нашите клиенти. Работили сме със стотици компании от цял свят, дори понякога имаме чувството, че изпълняваме функцията на частна агенция за чужди инвестиции в страната. Най-важното обаче е работата да ни носи удоволствие. Именно това е магията на М3, която аз и колегите им изживяваме всеки ден", коментира Максим Бехар.

Магия, революция, мечта, професионализъм – бизнесът на M3 Communications е комбинация от всичко това. През последните 25 години екипът на компанията всеки ден се изкачва към върха (по стълбите, а не по асансьора) и вярва, че въпреки всички големи успехи, най-доброто в професията тепърва предстои.

КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри 1 Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри

Проучване показва какви са очакванията на талантите при влизане в рекламния бизнес

26 фев 2020, 1404 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари)

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама; За по-строг контрол върху сайтовете за онлайн продажби; Facebook спира да сподeля данни за устройствата на потребителите; Мухлясалият бургер на Burger King и др.

25 фев 2020, 1414 прочитания

24 часа 7 дни

28 фев 2020, 3789 прочитания

28 фев 2020, 3031 прочитания

28 фев 2020, 2653 прочитания

28 фев 2020, 2575 прочитания

28 фев 2020, 2224 прочитания

Всички новини
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Ценим думите и тяхната сила

Светлана Савова: Обичаме работата си, защото ни среща с визионери, които имат ясното съзнание, че оставят следа и променят средата, казва управляващият партньор на V+O Communication

Още от Капитал
Еднопосочен билет към енергийната борса

Новото поетапно освобождаване на пазара повдига много въпроси и дава малко отговори

"Уча.се" с лекота

Дарин Маджаров започва с любителски безплатни видеоуроци, днес регистрираните в платформата потребители са над 650 000

Китайските уроци от коронавируса

Заразените намаляват заради твърдата намеса на държавата

Потупване по рамото от Брюксел

С нетрадиционно позитивен доклад за икономическите дисбаланси Европейската комисия даде още един тласък на България по пътя към еврото

Произходът на видовете според Сабина Радева

Детската книга за труда на Чарлз Дарвин, която стана хит във Великобритания и по света, излиза на български

20 въпроса: Капка Тодорова

От журналистите, които успяват да си изковат име независимо от или въпреки медията, в която работят

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10