Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 дек 2019, 0:00, 3901 прочитания

McCann Sofia с постоянен ръст през последните 3 години

Десислава Олованова, управляващ директор на McCann Sofia

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Кои са McCann Sofia в навечерието на 2020?
McCann Sofia e агенция за пълно рекламно обслужване с дълга история, вдъхновен, сплотен и силен екип и клиенти, които много помагат за вдъхновението ни. Работим за повече от 20 бранда, между които Coca-Cola, Mastercard, Българо-американска кредитна банка, Mexon, Microsoft, L’Oreal, Viasat World, Jamison Black Barrel и много други. Клиентското ни портфолио непрекъснато се увеличава, за 2019 добавихме 5 нови бранда.

Постигнахте 120% ръст на оборота за предишната година, каква е причината за това?
Последните три години бяха много важни за McCann и може би най динамичните и интересни за последното десетилетие. Постигнахме ръст на всичко – портфолио, екип (утроен през последните години), клиенти, реализирани проекти. Всичко това се отразява и в ръст на оборота. Темповете ни във всичко през последните години бяха изключително динамични, но пък си заслужаваше, постигнахме много и сме амбицирани за още повече.
Вие ли избирате клиентите си?
На малък пазар като България, ако някой ви каже, че си подбира клиентите, не е искрен. Ако решим, че не искаме да работим за някого, не работим. Екипът взима тези решения и обикновено са свързани с етични норми. Проектите с кауза са обратната страна на този медал, от тях не се печели, но са важни за екипа и носят много удовлетворение. Всяка година имаме поне по един такъв, а за 2020 ще работим по един от най-мащабните и вдъхновяващи проекти с кауза до момента. Именно тези проекти си ги избираме сами и много държим на тях.


Ще предложите ли на пазара нещо ново като услуги през 2020?
За повечето клиенти създаваме интегрирани кампании, затова развиваме всички направления в рекламата. Ако говорим за нещо ново, през 2020 по-активно ще започнем да предлагаме Influence Marketing в партньорство със специализираната за това агенция Sunday Media.
Ще продължим да развиваме стажантската си програма и отново в партньорство ще развиваме PR-а.



КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1238 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5400 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Особености на българския телевизионен пазар

Секторът продължава да бъде предпазлив в инвестициите си в ново програмно съдържание

Още от Капитал
Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Кино: "Пералнята"

Тайният живот на парите в черна комедия от Содърбърг

Широко затворени очи

Какво (не) научихме за особеностите на общественото поведение по време на пандемия

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10