McCann Sofia с постоянен ръст през последните 3 години

Десислава Олованова, управляващ директор на McCann Sofia

McCann Sofia с постоянен ръст през последните 3 години
McCann Sofia с постоянен ръст през последните 3 години
   ©  McCann Sofia
   ©  McCann Sofia
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Кои са McCann Sofia в навечерието на 2020?

McCann Sofia e агенция за пълно рекламно обслужване с дълга история, вдъхновен, сплотен и силен екип и клиенти, които много помагат за вдъхновението ни. Работим за повече от 20 бранда, между които Coca-Cola, Mastercard, Българо-американска кредитна банка, Mexon, Microsoft, L’Oreal, Viasat World, Jamison Black Barrel и много други. Клиентското ни портфолио непрекъснато се увеличава, за 2019 добавихме 5 нови бранда.


Благодарим Ви, че чететете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Кои са McCann Sofia в навечерието на 2020?

McCann Sofia e агенция за пълно рекламно обслужване с дълга история, вдъхновен, сплотен и силен екип и клиенти, които много помагат за вдъхновението ни. Работим за повече от 20 бранда, между които Coca-Cola, Mastercard, Българо-американска кредитна банка, Mexon, Microsoft, L’Oreal, Viasat World, Jamison Black Barrel и много други. Клиентското ни портфолио непрекъснато се увеличава, за 2019 добавихме 5 нови бранда.

Постигнахте 120% ръст на оборота за предишната година, каква е причината за това?

Последните три години бяха много важни за McCann и може би най динамичните и интересни за последното десетилетие. Постигнахме ръст на всичко – портфолио, екип (утроен през последните години), клиенти, реализирани проекти. Всичко това се отразява и в ръст на оборота. Темповете ни във всичко през последните години бяха изключително динамични, но пък си заслужаваше, постигнахме много и сме амбицирани за още повече.Вие ли избирате клиентите си?

На малък пазар като България, ако някой ви каже, че си подбира клиентите, не е искрен. Ако решим, че не искаме да работим за някого, не работим. Екипът взима тези решения и обикновено са свързани с етични норми. Проектите с кауза са обратната страна на този медал, от тях не се печели, но са важни за екипа и носят много удовлетворение. Всяка година имаме поне по един такъв, а за 2020 ще работим по един от най-мащабните и вдъхновяващи проекти с кауза до момента. Именно тези проекти си ги избираме сами и много държим на тях.

Ще предложите ли на пазара нещо ново като услуги през 2020?

За повечето клиенти създаваме интегрирани кампании, затова развиваме всички направления в рекламата. Ако говорим за нещо ново, през 2020 по-активно ще започнем да предлагаме Influence Marketing в партньорство със специализираната за това агенция Sunday Media.

Ще продължим да развиваме стажантската си програма и отново в партньорство ще развиваме PR-а.