Закъснялото сливане на СВЅ и Vіасоm

По-големите по мащаб корпорации в сектора може по-лесно да могат да се конкурират с гиганти като Disney и Netflix, но и са по-малко склонни на рискове

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • СВЅ Соrр. ce cъглacи нa ycлoвиятa нa Vіасоm зa cливaнe нa cтoйнocт 11.7 млpд. дoлapa.
  • Официалната причина е възможността компаниите по-успешно да се конкурират с останалите гиганти от медийния свят.

Нови и нови въпроси. Така може да се опише накратко обявеното неотдавна сливане между американските медийни компании CBS и Viacom за 11.7 млрд. долара. И въпросите касаят както бъдещето на медиите, така и надеждите за оцеляването им в новия бизнес пейзаж. Очакванията на анализаторите са новата обединена компания да бъде по-конкурентна в медийната и развлекателната индустрия, доминирана все повече от гиганти. Целта на сливането е да бъдат укрепени и засилени позициите на двете дружества - Viacom/CBS, докато се опитват да оспорят лидерството на Netflix и големите амбиции на Disney на пазара за стрийминг на видеосъдържание.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар