Закъснялото сливане на СВЅ и Vіасоm
По-големите по мащаб корпорации в сектора може по-лесно да могат да се конкурират с гиганти като Disney и Netflix, но и са по-малко склонни на рискове
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- СВЅ Соrр. ce cъглacи нa ycлoвиятa нa Vіасоm зa cливaнe нa cтoйнocт 11.7 млpд. дoлapa.
- Официалната причина е възможността компаниите по-успешно да се конкурират с останалите гиганти от медийния свят.
Нови и нови въпроси. Така може да се опише накратко обявеното неотдавна сливане между американските медийни компании CBS и Viacom за 11.7 млрд. долара. И въпросите касаят както бъдещето на медиите, така и надеждите за оцеляването им в новия бизнес пейзаж. Очакванията на анализаторите са новата обединена компания да бъде по-конкурентна в медийната и развлекателната индустрия, доминирана все повече от гиганти. Целта на сливането е да бъдат укрепени и засилени позициите на двете дружества - Viacom/CBS, докато се опитват да оспорят лидерството на Netflix и големите амбиции на Disney на пазара за стрийминг на видеосъдържание.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.