Новият брой:
Скъпото спасяване на Силициевата долина

Какво уби бизнес модела на медиите

Основните промени в начина, по който потребителите прекарват времето и харчат парите си, създадоха смъртоносно конкурентно поле за медиите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Подобно на мнозина сгреших относно абонаментния модел на медиите. Мислех, че възможна схема за абонаменти може да бъде: една за национални медии, в диапазона между 12 долара и 20 долара на месец, друга, по-евтина (между 5 долара и 9 долара на месец), за местни новини и трета за специализирано съдържание, независимо дали е бизнес или издания за свободно време.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nemisemisli avatar :-|
    nemisemisli
    • - 1

    Много интересно и вярно:
    - явно територията на глобалните новини ще е запаена за няколко медии
    - другите ще се фокусират върху локално съдържание
    - всички се борят повече за времето на хората, отколкото за парите
    - и тъй като всичко намира път и празно място в природата няма със сигурност ще сме свидетели и на безплатни качествени медии, които ще се издържат по познатият ни модел с реклами. Въпрос на време е да видим пак такива.

    Нередност?
Нов коментар