Какво уби бизнес модела на медиите
Основните промени в начина, по който потребителите прекарват времето и харчат парите си, създадоха смъртоносно конкурентно поле за медиите


Фредерик Филу

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Подобно на мнозина сгреших относно абонаментния модел на медиите. Мислех, че възможна схема за абонаменти може да бъде: една за национални медии, в диапазона между 12 долара и 20 долара на месец, друга, по-евтина (между 5 долара и 9 долара на месец), за местни новини и трета за специализирано съдържание, независимо дали е бизнес или издания за свободно време.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Много интересно и вярно:
- явно територията на глобалните новини ще е запаена за няколко медии
- другите ще се фокусират върху локално съдържание
- всички се борят повече за времето на хората, отколкото за парите
- и тъй като всичко намира път и празно място в природата няма със сигурност ще сме свидетели и на безплатни качествени медии, които ще се издържат по познатият ни модел с реклами. Въпрос на време е да видим пак такива.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.