С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

Статии от "Медиа и реклама" за септември 2019

3 сеп 2019, 9:21
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (3 септември)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (3 септември)

Колко души работят в БНТ; Facebook тества платени абонаменти в платформата Watch; Какво уби бизнес модела на медиите; "Най-мръсното порно" ще набира средства за почистването на океана и др. Сирма Пенкова

Ако желаете да прочетете още от Медиа и реклама, използвайте ТЪРСЕНЕ или календара в горната част на тази страница.

АРХИВ
П В С Ч П С Н
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
24 часа 7 дни
Още от Капитал
Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Решения за софийските проблеми

Какво предлагат кандидатите за кметския пост по ключови за града въпроси

Лесният паник бутон на гетата

В ромската "Надежда" в Сливен почти всички са във фейсбук, а евангелски църкви заместват държавата срещу 10% "плосък данък"

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя