С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
4 сеп 2019, 15:37, 1494 прочитания

Търсят се успешните рекламни кампании през годината

Започна кандидатстването за конкурса "Effie България"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Тази година за 12-и пореден път ще се проведе рекламният конкурс "Effie България", който цели да отличи най-ефективните български кампании. За агенциите това е едно от двете най-важни събития заедно с пролетния творчески фестивал ФАРА, на които могат да премерят рекламни мускули и да се обособят тенденциите на пазара.

Мотото на конкурса тази година гласи "Успешните кампании се познават от пръв поглед", защото според организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) най-ефективни са кампаниите, който се основават на една-единствена работеща идея, която успява да докосне потребителите.


Условията

Агенции и рекламодатели вече могат да подават своите заявки за "Effie България" в пет категории. Това са "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа кампания", а сред условията за участие е кампании да бъдат реализирани в периода 1 януари 2018 г. - 30 септември 2019 г.

Отново от БАКА са определили три срока за подаване на заявки – 7, 14 и 22 октомври, като разликата между тях е таксата за участие, съответно 400 лв., 550 лв. и 770 лв. за една заявка. С цел да стимулират повече агенции и рекламодатели да се включат в конкурса има обявени малко по-ниски цени за компании, които за първи път участват.



Заявките за "Effie България" не могат да се подават онлайн, затова всички формуляри и съпътстващи материали трябва да се изпратят до офиса на БАКА.

Оценяването на кампаниите отново става в два етапа. В първия кръг всяка кампания ще бъде журирана самостоятелно, без да се сравнява с останалите в категорията. През втория кръг от оценяването заявките ще бъдат разглеждани и съпоставяни по групи, като при формирането на оценките най-голяма тежест ще имат показаните резултати от рекламните кампании.

Церемонията по награждаването на победителите ще се проведе на 21 ноември.

Обучения

Често срещано затруднение при участие в рекламния конкурс е подготовката на заявките, а именно това е най-важното средство за представяне на кампанията. Затова от БАКА организират на 19 септември семинар на тема "Как да подготвим успешна заявка за Effie". Тази година ще се проведе и рекламно събитие Effie talks, на което ще присъстват представители на журито и агенции от пазара.

В последното издание на "Effie България" призът за най-ефективна агенция за втори пореден път спечели Noble Graphics. На второ и трето място в конкурса се наредиха съответно агенцията Saatchi&Saatchi Sofia и продуцентска къща Switch. Отличието за най-ефективен рекламодател си поделиха Банка ДСК и "Карлсберг България".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември)

All Channels Communication Group създаде звено за медиа планиране и купуване Connected; "Нова тв" ще може да купи малкия дял в "Нет инфо" и още

17 сеп 2019, 1926 прочитания

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 4871 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Яж, моли се и гледай порно

Pornhub инвестира усилено в креативни рекламни кампании и подкрепа на социални каузи

Константинос Милонас: Съкровищата на България са данъците и IT талантите

Изпълнителният директор на клъстера на Adecco Group за Гърция и България пред "Капитал"

Печели ли се от имоти на борсата

Дружествата със специална инвестиционна цел са алтернатива на директната инвестиция, а и изискват по-малки суми

Замлъкването на "Хоризонт"

Скандалът с опита за отстраняване на журналистката Силвия Великова оголи истината за медийната ситуация в България

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

Да откриеш звука на дървото

Потомственият лютиер Апостол Калоферов навършва 75 години

Ново място - Cafe 1920

Традиционната българска кухня с модерен прочит