Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 сеп 2019, 12:55, 2097 прочитания

Европейският медиен алианс ще стимулира неограниченото видеосъдържание през всички платформи

Професионална конференция по темата събра мениджърите на компании като СМЕ, Antenna Group, ProSiebenSat.1, Mediaset и др.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Главните изпълнителни директори на водещите европейски телевизионните оператори, членове на Европейския медиен алианс (EMA), се споразумяха за сътрудничество, с което да посрещнат предизвикателствата пред индустрията и да подобрят рекламните възможности в полза на рекламодателите и телевизиите.

Обединени от сходни цели и от общи предизвикателства на медийната среда, телевизиите комбинират влиянието си, за да създадат възможности за трансгранично сътрудничество на пазари, които обхващат повече от 200 млн. домакинства и достигат до 550 млн. граждани. Общата визия на водещите телевизии в Европа улеснява техните международни бизнес взаимоотношения.


Предизвикателствата пред телевизиите

Срещата се фокусира върху общите предизвикателства, с които се сблъскват телевизионните оператори заради липсата на единна рамка, която забавя разпространението на неограничено видеосъдържание през всички платформи на пазарите в Европа и пречи на рекламодателите да се възползват пълноценно от потенциала на премиум инвентара в Европа. В резултат на диалога и споделянето на успешни практики от различните региони участниците определиха няколко потенциални възможности за сътрудничество, като иновациите остават ключов фактор за задържането на водещи позиции в динамичната пазарна среда.

Като допълнение към досегашните си съвместни инициативи лидерите на медийния алианс решиха да създадат съвместно управление, което да работи за утвърждаването на единна мярка за измерване на видеоинвентара, както и за въвеждането на персонализирана телевизия с таргетирано рекламно съдържание (addressable TV - съдържание, което е персонализирано към определени таргет групи, а рекламодателят може да си избира - бел. ред.) на партньорските пазари. EMA споделя визията, че обединяването на сили на европейско ниво и осъществяването на съвместни инициативи в множество страни предлага уникална възможност за значително ускоряване на дигиталната трансформация.



Домакин на срещата на Европейския медиен алианс, провела се преди няколко дни в Гърция, е Теодор Кириаку, председател и акционер на Antenna Group. В нея се включиха ProSiebenSat.1, Media SE (Германия, Австрия, Швейцария), Channel 4 (Обединеното кралство), TF1 (Франция), Mediaset (Италия), Central European Media Enterprises (Централна и Източна Европа и мажоритарен собственик на bTV Media Group в България) и Impresa (Португалия) с цел укрепване на бизнес взаимоотношенията между телевизиите в Европа.

Главният изпълнителен директор на ProSiebenSat.1 Media SE Макс Конце коментира, че след като са проведени дискусии за предстоящите предизвикателства как телевизиите да се справят с тях и как да организират екипната работа по ключовите теми като стрийминг, монетизация на съдържанието и технологии, е много доволен, че всичките общи приоритети постигат напредък в рамките на Европейския медиен алианс. "Отзивите за стрийминг платформата ни Joyn, която стартира наскоро, показват силен интерес от държавите към въвеждането й на европейско ниво", дава пример Конце.

Съизпълнителният директор на Central European Media Enterprises Кристоф Майнуш коментира, че срещата е добра възможност мениджърите на водещите европейски медии да се съберат на едно място, за да определят стратегическата посока за реализиране на потенциала на неограниченото видео през всички платформи. "Стремим се да имаме водеща роля във формирането на стандартите на индустрията за единна мярка за измерване, както и за addressable TV, и в CME очакваме с нетърпение съвместните инициативи на EMA в Централна и Източна Европа", каза Майнуш.

Според главния изпълнителен директор на Channel 4 Television Алекс Мейхон като обществен търговски оператор неговата медиа познава трайната сила на телевизията като най-мощната рекламна платформа и вярва, че сътрудничеството и партньорството могат да засилят успеха. "Продължаваме да бъдем изцяло ангажирани с взаимодействието си с нашите европейски телевизионни партньори, за да гарантираме, че сме винаги иновативни в полза на рекламодателите на този все по-динамичен пазар."

Стрийминг услугите стават част от портфолиото на традиционните доставчици

Включването на стрийминг услугите в портфолиото на традиционните доставчици на телевизионно съдържание се превърна в устойчива тенденция. Освен че помага на компаниите да запазят потребителите си, тя им дава възможност и да ги увеличат и дори да заявят присъствие на нови пазари. В подкрепа на тази тенденция се явяват все повечето собствени услуги на редица национални и международни телевизионни гиганти.

Традиционните телевизии влизат в сериозна конкуренция за аудитория б
лагодарение на стрийминг платформите като Netflix и Hulu, които правят телевизионните предавания и филми по-достъпни от всякога и онлайн зрителите продължават да се увеличават. Тези стратегии на новите технологични гиганти оставят отпечатък и трайно променят бизнес модела и на традиционните медии.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 1024 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 1507 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Телевизия "Алфа" вече няма да е собственост на партия "Атака"

Съветът за електронни медии прехвърли собствеността на "Фондация Алфа 2018"

Още от Капитал
Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

В началото бе поп културата

"Пророческите" филми, книги и песни, които помагат на света да осмисли случващото се

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10