Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

"Прозрачността определено е един от основните компоненти, които смятам, че при много агенции липсва."
"Прозрачността определено е един от основните компоненти, които смятам, че при много агенции липсва."
"Прозрачността определено е един от основните компоненти, които смятам, че при много агенции липсва."    ©  Pop Up Agency
"Прозрачността определено е един от основните компоненти, които смятам, че при много агенции липсва."    ©  Pop Up Agency
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Визитка

Максимилиан Калед е един от шестимата основатели на рекламната агенция Pop Up Agency. Идеята за компанията се ражда преди седем години още по време на обучението им в бизнес програмата на Hyper Island в Стокхолм. Като студенти те разполагат със свободно време единствено през уикендите, което решават да инвестират в работа по реални комуникационни казуси. Първият им клиент е шведски стартъп, който успешно консултират за 48 часа. Така те валидират студентската си идея и я превръщат в реален бизнес, действащ и до днес.

Максимилиан Калед е и сред лекторите на тазгодишното събитие Noble Academy. На 25 и 26 октомври в София творчески професионалисти от цял свят ще разкажат опита си с цел да вдъхновят младите комуникационни специалисти от страната и региона.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал