Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

Равносметката от тазгодишното издание на Golden Drum е 33 подадени заявки от 13 български агенции
Равносметката от тазгодишното издание на Golden Drum е 33 подадени заявки от 13 български агенции
Равносметката от тазгодишното издание на Golden Drum е 33 подадени заявки от 13 български агенции    ©  Golden Drum
Равносметката от тазгодишното издание на Golden Drum е 33 подадени заявки от 13 български агенции    ©  Golden Drum
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В 26-годишната история на международния рекламен фестивал Golden Drum за втори път българска агенция печели златна награда. Тази година отличие получи Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група "Publicis Groupe България", за кампанията "Стопаджия", реализирана за "Audi България".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.