За шеста поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) връчи награди на компаниите с изключителни постижения в областта на комуникациите. Конкурсът BAAwards цели да отличи най-добрите и успешни маркетингови стратегии през годината. Предишните издания на конкурса бяха насочени основно към рекламодатели, но тази година заявки можеха да подават и комуникационни агенции. За втора поредна година в BAAwards участваха и студенти, които трябваше да изготвят кампания по предварително зададена тема.
Именно заради разширения формат на конкурса бяха подадени и рекорден брой заявки – общо 62 или с 40% повече в сравнение с изданието през 2018 г. От тях 37 кампании на 20 организации в категориите за рекламодатели, 12 агенции с общо 25 заявки, а в студентската категория бяха представени пет проекта.
Заявките в BAAwards 2019 се оценяваха от три групи жури, всяка от по 11 професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. Сред тях бяха представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение и университетски преподаватели.
Сред рекламодателите, отличени със златни награди тази година, са "Санофи България", "Кауфланд", "Актавис" и Fox Network Group. Първенците сред комуникационните агенции са Red Lion и Publicis Dialog, част от Publicis Groupe България, Next Consult и B+RED. (Целия списък с наградени вижте в карето.)
Конкурсът тази година премина под мотото "Четвърто измерение", с което организаторите от БАР изразяват идеята, че с работата и комуникационните си кампании компаниите мога да достигнат до най-високото четвърто измерение на професионализъм.
Победителите в конкурса
Рекламодатели:Категория: "Пускане на пазара на нов продукт или услуга"
Златна награда:
Върнете си съня, за който мечтаете – "Санофи България"
Сребърна награда:
Българско пиво по британска рецепта – "Загорка IPA"
Категория: "Иновация в продукт или услуга"
Златна награда:
Свежите супергерои – "Кауфланд България"
Сребърна награда:
Само мажеш и печеш – "Белла България"
Категория: "Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел"
Златна награда:
Геритамин – доказана формула за красота – "Актавис"
Сребърна награда:
Dove търси историите на истинската красота – "Юниливър"
Категория: "Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност"
Златна награда:
Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA
Сребърна награда:
Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe
Комуникационни агенции:
Категория "Пускане на пазара на нов продукт или услуга"
Златна награда:
Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION
Сребърна награда:
А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia
Категория "Иновация в продукт или услуга"
Златна награда:
Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult
Категория "Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел"
Златна награда:
Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog
Сребърна награда:
The Great Swap – агенция McCann Sofia
Категория "Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност"
Златна награда:
Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED
Сребърна награда:
Иди, учи и се върни – агенция McCann Sofia
Студентски проект на тема "Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория".
Златна награда:
Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова
Сребърна награда:
Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска
За шеста поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) връчи награди на компаниите с изключителни постижения в областта на комуникациите. Конкурсът BAAwards цели да отличи най-добрите и успешни маркетингови стратегии през годината. Предишните издания на конкурса бяха насочени основно към рекламодатели, но тази година заявки можеха да подават и комуникационни агенции. За втора поредна година в BAAwards участваха и студенти, които трябваше да изготвят кампания по предварително зададена тема.
Именно заради разширения формат на конкурса бяха подадени и рекорден брой заявки – общо 62 или с 40% повече в сравнение с изданието през 2018 г. От тях 37 кампании на 20 организации в категориите за рекламодатели, 12 агенции с общо 25 заявки, а в студентската категория бяха представени пет проекта.
0 коментара