Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите
За надпреварата бяха подадени общо 62 заявки
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За шеста поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) връчи награди на компаниите с изключителни постижения в областта на комуникациите. Конкурсът BAAwards цели да отличи най-добрите и успешни маркетингови стратегии през годината. Предишните издания на конкурса бяха насочени основно към рекламодатели, но тази година заявки можеха да подават и комуникационни агенции. За втора поредна година в BAAwards участваха и студенти, които трябваше да изготвят кампания по предварително зададена тема.
Именно заради разширения формат на конкурса бяха подадени и рекорден брой заявки – общо 62 или с 40% повече в сравнение с изданието през 2018 г. От тях 37 кампании на 20 организации в категориите за рекламодатели, 12 агенции с общо 25 заявки, а в студентската категория бяха представени пет проекта.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.