С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
27 окт 2019, 11:10, 2477 прочитания

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

За надпреварата бяха подадени общо 62 заявки

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За шеста поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) връчи награди на компаниите с изключителни постижения в областта на комуникациите. Конкурсът BAAwards цели да отличи най-добрите и успешни маркетингови стратегии през годината. Предишните издания на конкурса бяха насочени основно към рекламодатели, но тази година заявки можеха да подават и комуникационни агенции. За втора поредна година в BAAwards участваха и студенти, които трябваше да изготвят кампания по предварително зададена тема.

Именно заради разширения формат на конкурса бяха подадени и рекорден брой заявки – общо 62 или с 40% повече в сравнение с изданието през 2018 г. От тях 37 кампании на 20 организации в категориите за рекламодатели, 12 агенции с общо 25 заявки, а в студентската категория бяха представени пет проекта.


Заявките в BAAwards 2019 се оценяваха от три групи жури, всяка от по 11 професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. Сред тях бяха представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение и университетски преподаватели.

Сред рекламодателите, отличени със златни награди тази година, са "Санофи България", "Кауфланд", "Актавис" и Fox Network Group. Първенците сред комуникационните агенции са Red Lion и Publicis Dialog, част от Publicis Groupe България, Next Consult и B+RED. (Целия списък с наградени вижте в карето.)

Конкурсът тази година премина под мотото "Четвърто измерение", с което организаторите от БАР изразяват идеята, че с работата и комуникационните си кампании компаниите мога да достигнат до най-високото четвърто измерение на професионализъм.
Победителите в конкурса

Рекламодатели:

Категория: "Пускане на пазара на нов продукт или услуга"

Златна награда:
Върнете си съня, за който мечтаете – "Санофи България"

Сребърна награда:
Българско пиво по британска рецепта – "Загорка IPA"

Категория: "Иновация в продукт или услуга"

Златна награда:
Свежите супергерои – "Кауфланд България"

Сребърна награда:
Само мажеш и печеш – "Белла България"

Категория: "Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел"

Златна награда:
Геритамин – доказана формула за красота – "Актавис"

Сребърна награда:
Dove търси историите на истинската красота – "Юниливър"

Категория: "Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност"

Златна награда:
Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA

Сребърна награда:
Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe

Комуникационни агенции:

Категория "Пускане на пазара на нов продукт или услуга"

Златна награда:
Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION

Сребърна награда:
А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia

Категория "Иновация в продукт или услуга"

Златна награда:
Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult

Категория "Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел"

Златна награда:
Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog

Сребърна награда:
The Great Swap – агенция McCann Sofia

Категория "Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност"

Златна награда:
Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED

Сребърна награда:
Иди, учи и се върни – агенция McCann Sofia

Студентски проект на тема "Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория".

Златна награда:
Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова

Сребърна награда:
Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 ноември)

Новата кампания на БФС - равенство във футбола и обединение срещу дискриминацията; Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга; Браншови организации с инициатива за подобряване и развитие на дигиталната среда в България; Коледният дух в рекламата на John Lewis и др.

19 ное 2019, 1169 прочитания

Защо телевизиите не разказват бизнес истории 5 Защо телевизиите не разказват бизнес истории

Ситуацията може да се промени чрез промени в Закона за радиото и телевизията

18 ное 2019, 5171 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Чешкият милиардер Келнер купува bTV и още четири източноевропейски телевизии

Фондът му PPF оценява компанията CME на 2.1 милиарда долара

Още от Капитал
Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

Раждането на 5G в България

2020-а ще бъде годината на едни от най-големите търгове за честоти досега, даващи началото на изграждането на 5G мрежа

Пресъхналият Перник

Приблизително 60 хил. души ще бъдат засегнати от бъдещия воден режим в област Перник

Европа и светът според Макрон

Френският президент е прав за проблемите на ЕС. Но не успява да намери партньори за решаването им

20 въпроса: Силвия Великова

Казва, че не знае какво е рутина. И това личи от факта, че толкова години тя не е загубила хъса да задава въпроси

Канадска вълна

Писателят Дени Терио за работния си процес и защо Канада е страна на "две самотности"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10