Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите
20 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

За надпреварата бяха подадени общо 62 заявки

3407 прочитания

© БАР


За шеста поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) връчи награди на компаниите с изключителни постижения в областта на комуникациите. Конкурсът BAAwards цели да отличи най-добрите и успешни маркетингови стратегии през годината. Предишните издания на конкурса бяха насочени основно към рекламодатели, но тази година заявки можеха да подават и комуникационни агенции. За втора поредна година в BAAwards участваха и студенти, които трябваше да изготвят кампания по предварително зададена тема.

Именно заради разширения формат на конкурса бяха подадени и рекорден брой заявки – общо 62 или с 40% повече в сравнение с изданието през 2018 г. От тях 37 кампании на 20 организации в категориите за рекламодатели, 12 агенции с общо 25 заявки, а в студентската категория бяха представени пет проекта.

Заявките в BAAwards 2019 се оценяваха от три групи жури, всяка от по 11 професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. Сред тях бяха представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение и университетски преподаватели.

Сред рекламодателите, отличени със златни награди тази година, са "Санофи България", "Кауфланд", "Актавис" и Fox Network Group. Първенците сред комуникационните агенции са Red Lion и Publicis Dialog, част от Publicis Groupe България, Next Consult и B+RED. (Целия списък с наградени вижте в карето.)

Конкурсът тази година премина под мотото "Четвърто измерение", с което организаторите от БАР изразяват идеята, че с работата и комуникационните си кампании компаниите мога да достигнат до най-високото четвърто измерение на професионализъм.

Победителите в конкурса

Рекламодатели:

Категория: "Пускане на пазара на нов продукт или услуга"

Златна награда:

Върнете си съня, за който мечтаете – "Санофи България"

Сребърна награда:

Българско пиво по британска рецепта – "Загорка IPA"

Категория: "Иновация в продукт или услуга"

Златна награда:

Свежите супергерои – "Кауфланд България"

Сребърна награда:

Само мажеш и печеш – "Белла България"

Категория: "Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел"

Златна награда:

Геритамин – доказана формула за красота – "Актавис"

Сребърна награда:

Dove търси историите на истинската красота – "Юниливър"

Категория: "Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност"

Златна награда:

Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA

Сребърна награда:

Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe

Комуникационни агенции:

Категория "Пускане на пазара на нов продукт или услуга"

Златна награда:

Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION

Сребърна награда:

А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia

Категория "Иновация в продукт или услуга"

Златна награда:

Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult

Категория "Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел"

Златна награда:

Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog

Сребърна награда:

The Great Swap – агенция McCann Sofia

Категория "Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност"

Златна награда:

Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED

Сребърна награда:

Иди, учи и се върни – агенция McCann Sofia

Студентски проект на тема "Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория".

Златна награда:

Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова

Сребърна награда:

Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK