С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 ное 2019, 13:13, 3167 прочитания

"Теленор" предлага абонамент за "Капитал" като дигитална услуга към плановете "Тотал+"

Клиентите с планове "Тотал+" на "Теленор" могат да добавят в позиция или като допълнителен пакет абонамент за "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Абонаментът за дигиталното съдържание на Капитал вече се предлага като част от услугите в абонаментните планове "Тотал+" на "Теленор". Клиентите на телекома, които ползват "Тотал+", имат възможност да добавят "Капитал" в позиция за дигитални услуги без допълнително заплащане за първата година на договора си. Услугата е достъпна и като допълнителен пакет, както за абонати на "Тотал+", така и за абонатите на останалите абонаментни планове на "Теленор".

"Много се радваме на партньорството с "Теленор", защото то ни дава възможност да предлагаме на читателите още един лесен за тях начин да ползват услугите на "Капитал". Вярвам, че това партньорство ще помогне да развием повече и пазара на платено дигитално съдържание в България, защото той води до увеличаване качеството и разнообразието на продуктите", каза Андрей Любенов, директор "Дигитални продукти" в "Икономедиа".


"Една от целите ни с плановете "Тотал+" е да предоставим на нашите клиенти възможността да изберат услугите, които отговарят на техните нужди. Партньорството ни с "Икономедиа" за "Капитал" ще позволи на клиентите на "Теленор" да имат лесен и удобен достъп до качествено съдържание и надеждна информация, с които да са не само добре информирани, но и да могат да вземат по-качествени бизнес решения", каза Евгения Овчарова, директор "Дигитално преживяване" в "Теленор".

Активирането на дигитални услуги, които са част от плановете "Тотал+", е възможно през мобилното приложение MyTelenor, където абонаментът за "Капитал" присъства като опция за добавяне "в позиция". Позициите са включени без допълнително заплащане през първата година от абонамента за план "Тотал+" и с преференциална цена през втората година.

В случаите, когато клиентът на "Теленор" вече е запълнил позициите си за дигитални услуги, той може да добави абонамент за "Капитал" като допълнителен пакет срещу заплащане на стандартната цена от 11.99 лева на месец - даващ достъп до capital.bg и мобилното приложение на седмичника.



Бизнес клиентите на "Теленор" могат да активират срещу 28.99 лева на месец пакет "Капитал PRO", който включва и достъп до мобилното приложение "Капитал PRO" с всекидневни емисии бизнес новини, неограничен брой справки за фирми в масива КАПИ и всички допълнителни бизнес издания с анализи на индустрии и класации като "Капитал 100".

Освен "Капитал" клиентите на "Теленор" могат да избират и други дигитални услуги, които включват достъп до филми, музика, спортно съдържание и игри - HBO GO, Deezer, PLAY DiemaXtra, Nickelodeon, Buba Play. Всички услуги се управляват през приложението MyTelenor.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2235 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари)

Забранена ли е наистина рекламата на хазарт; Новата кампания на "Сердика център"; Unilever спира рекламите за деца на храни и напитки и др.

18 фев 2020, 1314 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (5 ноември)

Комбинацията на Келнер; СЕМ откри процедура за избор на нов директор на БНР; Вестник "К" спира да излиза от началото на следващата година; Facebook пусна секция за новини; Познатата реклама по време на Хелоуин и др.

Още от Капитал
Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

За дизайнерите с любов

Българският стартъп Artery Team представя местни и международни дизайнерски марки в Etsy

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Книга: Макс Блехер - "Случки в близката нереалност"

Десетилетия след написването им, сюрреалистичните истории на румънския писател намират нова публика

От Маракеш до Париж и обратно

Писателят и художник Махи Бинбин за живота между две култури и социалната си дейност в Мароко

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10