С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 ное 2019, 15:47, 2694 прочитания

Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга

През Goldies media group двете компании ще работят върху създаването на видеопродукции

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Рекламната агенция ExpandX Marketing & Web и телевизията за здравословен начин на живот и личностно развитие WnessTV обединяват усилия и започват да предлагат нова услуга на комуникационния пазар. Под бранда Goldies media group двете компании ще се фокусират върху създаването на видеосъдържание за различни платформи, като вече започват работа с първите си съвместни клиенти.

Общ проект


Собствениците на двете компании имат дългогодишен опит в комуникационната сфера, като заемат различни управленски позиции. Иван Тодоров е бил главен продуцент в "Нова телевизия", след което започва работа по собствен проект – телевизията WnessTV. Темелко Дечев е основател на дигиталната агенция ExpandX Marketing & Web, която освен в България оперира и на пазара във Великобритания. Преди това е заемал позицията мениджър "Продажби и бизнес развитие" в британската компания за недвижими имоти Martin&Group.

Обединявайки експертизата на двете компании, те започват да предлагат пълно комуникационно обслужване под бранда Goldies media group. "Оказа се, че имаме отлична синергия помежду си, общи визии и идеи за бизнес развитие на подобен формат агенция", разказват те пред "Капитал".

Сред услугите са изготвяне на маркетинг стратегия, уеб услуги и сервиране на реклама в различни канали. Фокус на партньорството обаче ще бъде създаването на видеосъдържание, през което клиентите им да се комуникират в различни онлайн платформи. "Целим да предоставим на рекламодатели качествено съдържание, което да отразява и комуникира бизнеса им по оптимален начин, така че да бъдат в постоянна комуникация с потребителите, а не само кампанийно", допълват още те. Така например компаниите, които не разполагат с достатъчен бюджет да се позиционират в национален ефир, могат да достигнат до потребителите си през собствено видеосъдържание. "Ние не сме конкуренция на агенциите на пазара, а можем да си партнираме с тях за обслужването на клиенти", казват основателите.



През Goldies media group двете компании ExpandX и Wness TV обединяват екипите си, които общо наброят 30 специалисти в различни комуникационни области, сред които криейтив, медийно планиране, видеопродукция и обработка и др. Сред първите клиенти на новата формация са болница и хоспис "Сердика", но по думите на основателите са в процес на преговори с верига магазини и бранд за флорална вода.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 517 прочитания

Този път има силна конкуренция за директор на БНР 2 Този път има силна конкуренция за директор на БНР

Седем кандидати са подали документи в конкурса за предсрочния избор, след като СЕМ отстрани Светослав Костов след шумен скандал

5 дек 2019, 1804 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Защо телевизиите не разказват бизнес истории

Ситуацията може да се промени чрез промени в Закона за радиото и телевизията

Още от Капитал
Има ли спасение за "Топлофикация София"

Общинското дружество е в критично състояние, но ръководството му твърди, че има въможноти за стабилизиране

Криворазбраната категоризация на AirBnB

Валери Симеонов и Менда Стоянова предложиха първо категоризация, а после само регистрация на апартаментите в платформите

"Санкциите" за заменките: Възмездие или втори подарък

Сумата, която държавата търси от фирмите, участвали в заменки на гори, изглежда трудносъбираема

Винаги с Америка, винаги с Русия

Посещението на Бойко Борисов в САЩ показа как правителството разбира баланса между Вашингтон и Москва

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

20 въпроса: Красимир Георгиев

Често предизвиква себе си, а с това мотивира и други хора към промяна

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10