С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
27 ное 2019, 15:14, 4419 прочитания

Saatchi&Saatchi Sofia е най-ефективната рекламна агенция за 2019 г.

Компанията, част от "Publicis Groupe България" спечели общо четири награди в конкурса "Effie България"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
В 12-ото издание на конкурса "Effie България" най-много награди спечели рекламната агенция Saatchi&Saatchi Sofia, част от комуникационната група "Publicis Groupe България", и с най-много точки беше отличена за най-ефективна агенция на годината. Надпреварата, организирана от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), традиционно цели да отличи кампаниите, които по измерими критерии са постигнали значителни резултати и служат за пример на индустрията. Тази година бяха раздадени общо четири златни отличия, шест сребърни и пет бронзови.

Saatchi&Saatchi Sofia спечели общо четири награди, от които една златна, две сребърни и една бронзова за кампании на Easy Credit, Chivas Regal Bulgaria, Nova Brasilia и Lidl. Агенцията беше и с най-много кампании финалисти на конкурса - общо шест. На второ място, с едно сребърно и две бронзови отличия, се класира независимата агенция Noble Graphics, която през последните две години беше големия победител в "Effie България". Третото място зае агенцията Brandworks, също част от групата на "Publicis Groupe България", с общо четири награди - 1 златна, 2 сребърни и 1 бронзова награди в категориите, в които участва заедно със Saatchi & Saatchi Sofia.


В "Effie България" традиционно участват освен рекламни агенции и рекламодатели. Тази година отличието за най-ефективен рекламодател спечели Coca-Cola Bulgaria, а с равен брой точки на второ място се класираха Easy Credit, "Санофи България" и WWF Bulgaria.

Церемонията по награждаването беше открита от председателя на управителния съвет на БАКА Ненад Лозович и управляващ директор на New Moment New Ideas. Той обърна внимание на проблема с нарастващата липса на доверие в маркетинговите комуникации и важната роля на агенции, медии и рекламодатели за подобряване на средата.

Всяка награда от "Effie България" носи и точки на агенциите и рекламодателите, които се прибавят към глобалната класация The Effie Effectiveness Index, обобщаваща резултатите на финалистите и победителите от конкурсите по света и представя най-ефективните от тях.



Вижте пълния списък с победителите:
Категория "Промоции"

Златна награда Effie
Влез в стила на лятото
Бранд: Coca-Cola
Клиент: Coca-Cola Bulgaria
Агенция: McCann Sofia
Дигитална агенция: Digital ID

Сребърна награда Effie
Супер селска дистрибуция
Бранд: Гурменица
Клиент: Ростар БГ
Агенция: NITRAM

Категория "Услуги"

Златна награда Effie
Добри заеми, добри приятели
Бранд: Easy Credit
Клиент: Easy Credit
Агенция: Saatchi & Saarchi Sofia
Продуцентска компания: PushPull Production
Стратегическа агенция: Brandworks (част от Publicis Groupe България)

Сребърна награда Effie
Летни моменти
Бранд: ИКЕА
Клиент: ИКЕА
Агенция: The Smarts
Продуцентска къща: SHOOT!
Интернет маркетинг: e//marketing
PR агенция: Paragraph 42
Медийна агенция: Mindshare

Сребърна награда Effie
Свежите супергерои
Бранд: Kaufland България
Клиент: Kaufland България
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch
Медийна агенция: Mindshare
Медийна агенция: ББДО Груп/ Медия Дайрекшън ОМД
Студио за анимация и постпродукция: Bunch of Pixels

Бронзова награда Effie
Верига от любими продукти
Бранд: Лидл
Клиент: ЛИДЛ България
Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia
Стратегическа агенция: Brandworks (част от Publicis Groupe България)

Бронзова награда Effie
Чатботът EVA – малка иновация с голям залог
Бранд: Пощенска банка
Клиент: Пощенска банка
Агенция: ББДО Груп/Графити ББДО
Дигитална агенция: Digital ID
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София

Категория "Стоки"

Златна награда Effie
Novanight – интегрирана кампания
Бранд: Novanight
Клиент: Санофи България
Агенция: Red Lion (част от Publicis Groupe България)
Медийна агенция: Mindshare

Сребърна награда Effie
С баба на кафе
Бранд: Nova Brasilia
Клиент: Якобс Дау Егбертс България
Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia
Стратегическа агенция: Brandworks (част от Publicis Groupe България)
Медийна агенция: Хавас Груп България

Бронзова награда Effie
Нежна грижа всеки ден
Бранд: РОСА
Клиент: Coca-Cola Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch
Медийна агенция: Zenith Advertising & Communications

Бронзова награда Effie
Summer Forever
Бранд: Somersby
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Clamer Productions Studio
Медийна агенция: Initiative Bulgaria

Категория "Социална, медийна, политическа"

Златна награда Effie
SOS Rivers
Бранд: WWF
Клиент: WWF Bulgaria
Агенция: ББДО Груп/Графити ББДО
PR агенция: ББДО Груп/ Проксимити София
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Производство и рисърч: B2N

Сребърна награда Effie
Chivas Venture – Мрънкачи vs. Предприемачи
Бранд: Chivas Regal Bulgaria
Клиент: Перно Рикар България
Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia
Стратегическа агенция: Brandworks (част от Publicis Groupe България)
Дигитална агенция: Digitas Sofia (част от Publicis Groupe България)

Бронзова награда Effie
LoveErrors
Бранд: Български фонд за жените
Клиент: Български фонд за жените
Агенция: Direct Media KRES
Партньор: Avon България
Медийна агенция: JCDecaux Image JSC
Медийна агенция: Метрореклама
Медийна агенция: Ad Spot

Категория "Корпоративни комуникации"

Сребърна награда Effie
Твоята първа работа има значение
Бранд: TELUS International Europe
Клиент: TELUS International Europe
Агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Медийна агенция: ББДО Груп/ Медия Дайрекшън ОМД

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 1970 прочитания

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2466 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Работната група за промени в медийния закон стана двойно по-голяма

В нея мнозинство имат представителите на търговските медии, а основните промени ще засягат БНТ и БНР

Още от Капитал
Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10