Работната група за промени в медийния закон стана двойно по-голяма

В нея мнозинство имат представителите на търговските медии, а основните промени ще засягат БНТ и БНР

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За близо седмица след създаването й, експертната група, която обсъжда и предстои да предложи промени в Закона за радиото и телевизията, нарасна двойно, но в нея продължават да липсват ключови експерти по медийно право. В групата влизат основно представители на медиите - частни и обществени, като доминиращо е присъствието на търговските оператори обединени в Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО). Липсата на медийно-правните експерти, които в България за жалост не са много, обаче прави впечатление, защото ключов акцент в работата по закона ще е формирането на мисията на обществените медии и обвързването й с модела на финансиране.

Днес експертната група проведе второто си заседание. Тя бе създадена преди малко повече от седмица със заповед на председателя на парламентарната комисия по култура и медии Вежди Рашидов. От датата на създаването й досега съставът й порасна двойно (кой е в нея - в карето), но и до днес остава неясен критерият, по който са избирани участниците в нея.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал