Как технологиите променят медийната екосистема

Журналистиката, базирана на данни, днес е преобладаващата в сравнение с преди две години

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Рекламата не е най-големият източник на приходи за повечето новинарски организации, показва глобално изследване на Международния център за журналистика.
  • Новинарски организации с идеална цел разчитат еднакво на филантропията и дисплейни реклами за финансиране.
  • Повече от една четвърт от мениджърите в сектора очакват онлайн абонаментите да се превърнат в основен източник на финансиране през предстоящата година.

ICFJ работи по проекта заедно с департамент "Комуникации, култура и технологии" на Университета в Джорджтаун (Вашингтон). Изследването е на 14 езика и в него са включени повече от 4100 отговора от журналисти и мениджъри на новини в 149 държави. Отговорите са разделени в осем региона: Източна/Югоизточна Азия, Евразия (бивша СССР), Европа, Латинска Америка (Карибите, Близкия изток), Северна Африка, Северна Америка, Южна Азия и Африка на юг от Сахара.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар