Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 дек 2019, 7:00, 5596 прочитания

"Номер Едно АДВ" защитава името си всеки ден

Николай Кондев – управител, за силните страни на компанията

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Номер Едно АДВ" е един от водещите директни вносители и доставчици на едро на рекламни сувенири, рекламен текстил и луксозни бизнес подаръци. Компанията извършва директен внос от Китай, Бангладеш и Индия с всички видове транспорт, както и ежедневен транспорт от цяла Европа. Разполага с 500 кв. м офисна площ и с над 2 500 кв. м складова и целогодишно поддържа наличности от над 1 милион рекламни артикула - тениски, якета, шапки и работни облекла, тефтери, химикалки, USB-та и други рекламни сувенири.
Дружеството е

Ексклузивен представител


за България, Македония и Косово на най-бюджетната текстилна марка в света – Keya, както и официален дистрибутор за България на германския концерн Daiber – производител на вече утвърдените на пазара облекла James&Nicholson и шапки Myrtle Beach.

Компанията е ексклузивен представител за България и на висококачествената германска марка чадъри Fare, на европейския доставчик на рекламни сувенири Promobox и на производителя на ролбанери и изложбени стени Strong Banner.

Фирмата извършва производство и доставка на всякакви текстилни продукти и рекламни сувенири по индивидуален дизайн.



"Номер Едно АДВ" е единствената българска компания, включена в топ 100 на класацията за 2018 г. за най-висок оборот на водещото изложение на рекламни материали PSI (Promotional Product Service Institute) – най-голямата световна мрежа от производители, вносители, дистрибутори, консултанти и агенции в индустрията на промоционалните продукти.

Клиентите

В портфолиото на фирмата са включени над 3000 рекламни агенции в цяла Европа, както и вериги магазини.
Най-големите сувенирни кампании на дружеството са с големите рекламни агенции, които осъществяват проекти с най-крупните корпоративни клиенти на българския пазар.

Най-силните продуктови направления за "Номер Едно АДВ" са текстилът и рекламните сувенири от най-нисък до най-висок клас и съответно брандирането им. Друго предимство на фирмата е производството в азиатски държави на продукти по индивидуален дизайн.

Екипът се стреми да прави подбор на клиентите си. Разбира се, това не означава, че би отлонил предложение за сътрудничество, но фирмата особено държи на коректността и професионалните отношения и това е водещ стремеж при взаимоотношенията й с нейните контрагенти.

За "Номер Едно АДВ" е важен всеки клиент, но особено ценно е дългогодишното доверие от най-големите рекламни агенции в страната. На практика конкуренти на компанията често са и нейни клиенти. В силно наситената пазарна ниша това е доказателство за качеството на услугите и професионалната етика на "Номер Едно АДВ".

Новостите

Ежегодно на пазара на рекламен текстил и сувенири има новости, които и "Номер Едно АДВ" се стреми да предложи, доколкото условията на българския пазар позволяват и доколкото клиентите са готови да използват. Това може да бъдат иновативни продукти или нов вид брандиране, което е станало особено популярно в чужбина. Обичайно те са плод на разработка на западните партньори на българската фирма. Новото, което "Номер Едно АДВ" предлага, е комплексната услуга a2c (agency to client), насочена към рекламните агенции, която обединява всички процеси (оферта, поръчка, визуализации, мостри, окачествяване, разпределение, доставка до техния клиент) и на практика им спестява огромно количество време и усилия.




Клиентите активно търсят услугите и продуктите на "Номер Едно АДВ". Някои направления от дейността на фирмата са по-популярни и продаваеми, но на практика за всеки продукт, за всеки ценови клас си има купувачи.
Екипът винаги се радва, когато фирмените партньори се стремят да създадат по-нестандартни и по-качествени от масовите рекламни продукти. Още повече се радва, когато клиентите гласуват доверие на "Номер Едно АДВ" да разработи дизайн и визия за конкретен продукт, а не просто адаптира вече готови изделия, каквато е стандартната практика на българския пазар.

Силните страни

Силните страни на дружеството са дългогодишният опит, контактите и ресурсите, с които разполага, за изпълнение на кампании от всякакви мащаби. Стоките, които компанията поддържа постоянно налични на склад, дават предимство по отношение на сроковете за изпълнение. Отличната история и връзки с доставчици в масовия случай позволяват на "Номер Едно АДВ" да постигне и съответно предложи най-добрите цени. Екипът се стреми винаги да предостави на клиентите си не само това, което искат, но и това, от което имат нужда.

Клиентите могат да извлекат максималното от "Номер Едно АДВ" чрез комуникация и информираност. За да изискат качество и иновативност, трябва да са в течение на тенденциите и реалните възможности на българския пазар на услугите, както и да поддържат добри професионални отношения със своята агенция. Когато взаимното доверие е изградено, агенцията прави и невъзможното, за да удовлетвори своя клиент. Важно е клиентите винаги да се стремят да изискват от своята агенция трите ключови елемента – цена, качество и срок на изпълнение.
Фирмата работи и с чуждестранни клиенти от цяла Европа. Кампаниите са насочени към промоционален текстил и сувенири и са най-разнообразни по вид и мащаби.

Тенденциите

Технологиите и данните като цяло са жизнено важни. Те изключително улесняват осъществяването на проектите, спестяват време, финанси и човешки ресурс.

В последните 10 години, по данни от фирмената практика, ръстът на бюджетите за предметна реклама непрекъснато расте. Последната криза от 2008 г., която доведе до прекратяване на дейността на множество рекламни агенции, не бе усетена от "Номер Едно АДВ" в общ финансов план, а по-скоро доведе до преструктуриране на сделките по отношение на обем и общ брой проекти.

Компанията бележи ръст на оборотите всяка година от 2006 досега, като той варира между 4% и близо 29%. Все още липсват финални данни за 2019 година, но по текущи прогнози ръстът ще е около 10%. За 2020 г. "Номер Едно АДВ" очаква растеж на продажбите от 10-15%, който ще е плод предимно на разширяване на обема на международните сделки.

Тенденцията в пазарната ниша е налагане на по-голяма гъвкавост, съкращаване на сроковете за изпълнение на сделките и разширяване на портфолиото от услуги и продукти. Компаниите, които успеят да се адаптират спрямо повишаващите се изисквания на клиентите, ще успеят да оцелеят на пазара.

Клиентите трябва да знаят, че рекламният текстил и сувенири са средството, което може да даде тласък и публичност на бизнеса им и не трябва да се страхуват да прилагат този инструмент.

Средносрочната стратегия на "Номер Едно АДВ" включва внедряване на нов софтуер и онлайн магазин, което ще улесни и партньорите, и компанията. Дружеството предвижда увеличаване на складовите площи до 3000 кв. м за посрещане на непрекъснато нарастващите обеми. Плановете включват и разширяване на пазарите, както и съкращаване на сроковете за изпълнение на проектите.

КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1234 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5397 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Този път има силна конкуренция за директор на БНР

Седем кандидати са подали документи в конкурса за предсрочния избор, след като СЕМ отстрани Светослав Костов след шумен скандал

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Кино: "Пералнята"

Тайният живот на парите в черна комедия от Содърбърг

20 въпроса: Бистра Андреева - Пешева

Най-новата книга в неин превод е романът "Американа" на Чимаманда Нгози Адачи

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10