SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки

Любомир Аламанов, основател и управляващ директор

SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки

Годината е динамична и успешна за професионалната общност

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
8863 прочитания

Любомир Аламанов, основател и управляващ директор


Това трябваше да е обикновена реклама на SiteMedia Consultancy. Но какво ли е обикновеното при нас. Вместо това решихме да подарим на комуникационната общност кратък обзор на годината. В 21 точки, разбира се:

1. 2019 беше динамична година. Беше интересна година. На моменти прекалено.

2. След като от години много комуникационни специалисти говорим как ПР професията вече е на ниво мениджмънт, IPRA (една от най-големите световни асоциации на ПР експерти) предефинира какво е ПР. А именно:

"Public relations is a decision-making management practice tasked with building relationships and interests between organizations and their publics based on the delivery of information through trusted and ethical communication methods."

Ружа Загорска, изпълнителен директор

3. Все повече български агенции и комуникационни специалисти печелят международни награди. Името на България се чува все повече и повече.

4. Българска ПР агенция стана Агенция на годината за цял свят.

5. Българи са номинирани за "ПР лидер" и "Изгряваща звезда" от ICCO.

6. Български агенции и специалисти печелят или стигат до финала на много престижни конкурси – от местни и регионални до световни.

7. През годината продължихме да надграждаме професията с нови услуги, достойни за световния пазар.

8. Една от основните теми през годината беше Community Branding (изграждане на общност).

9. Започнаха много кампании с наноинфлуенсъри като част от стратегии за изграждане на общности. Посрещнати са много добре.

10. Една подтема беше силно засегната – Citizens Communications Management. Двата пъти предизборни кампании и отношението на хората го доказаха.

11. Някои комуникационни практики по време на предизборните кампании преминаха граници, които не трябва да се преминават. Обединеният комуникационен пазар реагира твърдо и остро се противопостави.

12. Университетите все повече разбират, че практиците имат на какво да научат студентите и канят много колеги да изнасят лекции. Комбинацията между теория и практика дава добри резултати.

13. Расте едно прекрасно младо поколение в комуникациите, което има бляскаво бъдеще. Да, няма да е лесно, но то какво ли ни е било лесно.

14. Отпразнувахме за поредна година 7 юли - професионалния празник на ПР специалистите.

15. Общността ни се сплотява все повече. Имаме си търкания, но нормално. Важното е, че заедно развиваме пазара.

16. Все повече се развива концепцията за "изнесени офиси". Все повече компании го прилагат на все по-хубави локации. Дава страхотен резултат.

17. СЗО най-накрая прие насериозно заплахата от антиваксърите и постави "Доброволното отказване от ваксини" като една от най-големите заплахи за човечеството през годината. Все повече се говори по темата. Липсата на комуникации ражда чудовища.

18. Разви се Центърът за анализи и кризисни комуникации, има огромна нужда от него.

19. Липсата на предварителна кампания съсипа усилията да се приеме подобрен вариант на Стратегията за детето. Така хиляди деца остават в риск.

20. Media relations вече е под 15% от нашата дейност.

21. ПР или стратегическите комуникации вече са неизменна част от управленските функции на всяка организация. Клиентите ни се доверяват все повече. И разчитат все повече на нашата подкрепа за развитие на целия си бизнес. Страхотно бъдеще очаква професията ни.

2019-а година беше много динамична и много успешна за комуникационната ни общност. Надяваме се и следващата да е такава.

Екипът на SiteMedia Consultancy ви пожелава светли празници и успешна Нова година!

#нитоденбезусмивка

#нитоденбезкомуникации
#нитоденбезнещоново #bapra #bdvo #pr #communications #crisescommunications

#communitybranding

#21точки

Това трябваше да е обикновена реклама на SiteMedia Consultancy. Но какво ли е обикновеното при нас. Вместо това решихме да подарим на комуникационната общност кратък обзор на годината. В 21 точки, разбира се:

1. 2019 беше динамична година. Беше интересна година. На моменти прекалено.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK